AndroidHealthClinic

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Keito wil je vechten JONGUH!? BAM :mad:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Keito aka Kato :cool:

Laatst bewerkt:
ik heb echt laang niet gevochte, laatste keer was als opgefockt mannetje in de brug klas niet iets intressants.
Heb bijna 2 jaar krav maga/mma getrained. daarna ben ik gaan "bodybuilden". Weet nou redelijk hoe ik iemand op ze bek moet stompen, plus ben ik nu ook nog is bijna 100kg.
Dus ben stiekem wel is benieuwt wat voor schade ik zou aan kunne richten:devil::D

Maarja ontwijk liever onnodige ruzie, ben meer gezelligheids persoon!

Laatst bewerkt:
Nooit echt klappen gehad. Kan goed praten en ben vrij groot, dat helpt ook.

Het is niet beter, het is niet slechter.

Als je een 50 kg wegend ecto bent dan is het misschien slim dat je het probeert te oplossen door te praten

Als je 120 kg weegt en je hebt de durf, dan lijkt het me nie zo vreemd als dergelijke type vechten als de betere oplossing zien.

Niet voor niets gaan mensen die meer wegen ook vaker sneller op de vuist. Ik geloof dat je eigen kennis van je kunnen bepaalt dat je gaat weglopen/vechten/praten.

Als je vechten leuk vind (en ja, dergelijke mensen bestaan), dan zullen ze ook sneller overgaan tot vechten. Als je vechten niet leuk vindt, ja dan loop je maar weg ofzo.

Welke keuze je ook maakt, het ene is niet beter/slechter dan de andere. Je hebt enkel persoonlijke voorkeuren en daarin valt niet te betwisten.

Is m'n verdediging goed genoeg 'molenaar' ?

Haha ik geloof dat jij iets niet helemaal vat. Ook al valt een of ander 15jarig k*tjochie van 50kg mij lastig, is dat nog geen reden om hem in elkaar te slaan. Ik snap wat je bedoelt, maar het is mij niet te doen om de kans dat ik win, vechten is sowieso pas een uitweg als praten of negeren niet werkt.
Vechten is voor holbewoners. En jij met je "persoonlijke voorkeuren", ga toch weg man, vertel dat maar aan de politie als ze je oppakken voor mishandeling. "Ja maar meneer ik vind echt dat vechten beter is dan praten" :rolleyes:

Ongelofelijk wat een stupid ****s je hier soms tegenkomt.

Haha ik geloof dat jij iets niet helemaal vat. Ook al valt een of ander 15jarig k*tjochie van 50kg mij lastig, is dat nog geen reden om hem in elkaar te slaan. Ik snap wat je bedoelt, maar het is mij niet te doen om de kans dat ik win, vechten is sowieso pas een uitweg als praten of negeren niet werkt.
Vechten is voor holbewoners. En jij met je "persoonlijke voorkeuren", ga toch weg man, vertel dat maar aan de politie als ze je oppakken voor mishandeling. "Ja maar meneer ik vind echt dat vechten beter is dan praten" :rolleyes:

Ongelofelijk wat een stupid ****s je hier soms tegenkomt.

Zeg het ze Molenaar! :bow:

Ja Toch verrekte mongols dat ze dr rondlopeuh

Maar ik vind het wel vreemd dat je nooit uitgedaagt bent..kijk naar dit topic, iedereen heeft wel een (uitzonderlijk' verhaal te vertellen. Hoe meer je uitgaat, hoe groter de kans ook gewoon dat je uitgedaagt zal worden door anderen. Tel daarbij nog wat alcholol bij en je hebt coctail of hate.

Wat een patente bullshit. Iets zegt mij dat jij zelf degene bent die het vechten altijd uitlokt. In mijn hele vriendenkring heeft nog nooit iemand een vechtpartij meegemaakt tijdens uitgaan. En dat was heel veel uitgaan jarenlang, plus ook 6 jaar meerdere dagen per week in die business werken. Maar goed; wij zijn dan ook normale mensen. De sjappies die in een vechtpartij terecht komen kan je 90% van de tijd al aanwijzen zodra ze de deur binnen lopen. Kortom: grote kans dat jij net zo'n sjappie bent.

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

Wel leuk dat hij zelf aangeeft alleen maar te vechten als hij denkt te kunnen winnen.

Als je een 50 kg wegend ecto bent dan is het misschien slim dat je het probeert te oplossen door te praten

Als je 120 kg weegt en je hebt de durf, dan lijkt het me nie zo vreemd als dergelijke type vechten als de betere oplossing zien.

Niet voor niets gaan mensen die meer wegen ook vaker sneller op de vuist. Ik geloof dat je eigen kennis van je kunnen bepaalt dat je gaat weglopen/vechten/praten.
Als je vechten leuk vind (en ja, dergelijke mensen bestaan), dan zullen ze ook sneller overgaan tot vechten. Als je vechten niet leuk vindt, ja dan loop je maar weg ofzo.
Welke keuze je ook maakt, het ene is niet beter/slechter dan de andere. Je hebt enkel persoonlijke voorkeuren en daarin valt niet te betwisten.

Wat doe jij als een gast van 120kg graaf tegen u doe?
Daar wa tegen english boxen ofwa? Ik denk da uwen theorie dan nimeer van toepassing is als gij op de grond ligt te bloeden.

Je moet ook niet direct naar mensen hun gewicht/gestalte kijken.
Dat kan je mss ook wel ook duur komen te staan.
Belgisch muay thai kampioen is ook een ecto van 70kg, niet gigantisch breed dus maar hij trapt je met je english boxen tog wel op de grond.
Dan moet ik nog niet over de featherweights beginne, wat die ectos wel niet kunnen.
Je moet zelfs niet veel mma kennis hebben om een boxer van zijn voeten te halen en hem in een ground and pound of submission te krijgen.

Praten voorkomt ziekenhuiskosten, blijvende letsels, combi en celkosten, gerechtskosten, celstraffen, moord,..
Der moet er maar ene een mes bij hebben bvb.

Zelfkennis is begin van alle wijsheid, begint maar al te leren dus;)

Welke paupers hebben nog gevochten gisteren ?

wat een bullshit hier. ik ben altijd de buffste baas uit de club, maar vechten doe ik nooit.

misschien toch eens wat minder in de mocro discotheken stappen jongens :roflol:

Is m'n verdediging goed genoeg 'molenaar' ?
A lower IQ than Bonnie St Claire...

Congratz, YOU'VE GOT IT!!!

wat een bullshit hier. ik ben altijd de buffste baas uit de club, maar vechten doe ik nooit.

misschien toch eens wat minder in de mocro discotheken stappen jongens :roflol:

+1, nuja ben niet de bufste uit de club maar toch van de vriendengroep, en toch slagen zij er steeds in om ruzie te maken, terwijl ik er altijd met een vriendelijk gesprek vanaf kom. Ligt gewoon aan je eigen ingesteldheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven