Spuitelf11
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 506
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het is niet beter, het is niet slechter.
Als je een 50 kg wegend ecto bent dan is het misschien slim dat je het probeert te oplossen door te praten
Als je 120 kg weegt en je hebt de durf, dan lijkt het me nie zo vreemd als dergelijke type vechten als de betere oplossing zien.
Niet voor niets gaan mensen die meer wegen ook vaker sneller op de vuist. Ik geloof dat je eigen kennis van je kunnen bepaalt dat je gaat weglopen/vechten/praten.
Als je vechten leuk vind (en ja, dergelijke mensen bestaan), dan zullen ze ook sneller overgaan tot vechten. Als je vechten niet leuk vindt, ja dan loop je maar weg ofzo.
Welke keuze je ook maakt, het ene is niet beter/slechter dan de andere. Je hebt enkel persoonlijke voorkeuren en daarin valt niet te betwisten.
Is m'n verdediging goed genoeg 'molenaar' ?

Haha ik geloof dat jij iets niet helemaal vat. Ook al valt een of ander 15jarig k*tjochie van 50kg mij lastig, is dat nog geen reden om hem in elkaar te slaan. Ik snap wat je bedoelt, maar het is mij niet te doen om de kans dat ik win, vechten is sowieso pas een uitweg als praten of negeren niet werkt.
Vechten is voor holbewoners. En jij met je "persoonlijke voorkeuren", ga toch weg man, vertel dat maar aan de politie als ze je oppakken voor mishandeling. "Ja maar meneer ik vind echt dat vechten beter is dan praten"
Ongelofelijk wat een stupid ****s je hier soms tegenkomt.

Maar ik vind het wel vreemd dat je nooit uitgedaagt bent..kijk naar dit topic, iedereen heeft wel een (uitzonderlijk' verhaal te vertellen. Hoe meer je uitgaat, hoe groter de kans ook gewoon dat je uitgedaagt zal worden door anderen. Tel daarbij nog wat alcholol bij en je hebt coctail of hate.
Haha ik geloof dat jij iets niet helemaal vat. Ook al valt een of ander 15jarig k*tjochie van 50kg mij lastig, is dat nog geen reden om hem in elkaar te slaan. Ik snap wat je bedoelt, maar het is mij niet te doen om de kans dat ik win, vechten is sowieso pas een uitweg als praten of negeren niet werkt.

Het is niet beter, het is niet slechter.
Als je een 50 kg wegend ecto bent dan is het misschien slim dat je het probeert te oplossen door te praten
Als je 120 kg weegt en je hebt de durf, dan lijkt het me nie zo vreemd als dergelijke type vechten als de betere oplossing zien.
Niet voor niets gaan mensen die meer wegen ook vaker sneller op de vuist. Ik geloof dat je eigen kennis van je kunnen bepaalt dat je gaat weglopen/vechten/praten.
Als je vechten leuk vind (en ja, dergelijke mensen bestaan), dan zullen ze ook sneller overgaan tot vechten. Als je vechten niet leuk vindt, ja dan loop je maar weg ofzo.
Welke keuze je ook maakt, het ene is niet beter/slechter dan de andere. Je hebt enkel persoonlijke voorkeuren en daarin valt niet te betwisten.

.
A lower IQ than Bonnie St Claire...Het is niet beter, het is niet slechter.
Is m'n verdediging goed genoeg 'molenaar' ?
wat een bullshit hier. ik ben altijd de buffste baas uit de club, maar vechten doe ik nooit.
misschien toch eens wat minder in de mocro discotheken stappen jongens![]()