- Waardering
- 138
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een patente bullshit. Iets zegt mij dat jij zelf degene bent die het vechten altijd uitlokt. In mijn hele vriendenkring heeft nog nooit iemand een vechtpartij meegemaakt tijdens uitgaan. En dat was heel veel uitgaan jarenlang, plus ook 6 jaar meerdere dagen per week in die business werken. Maar goed; wij zijn dan ook normale mensen. De sjappies die in een vechtpartij terecht komen kan je 90% van de tijd al aanwijzen zodra ze de deur binnen lopen. Kortom: grote kans dat jij net zo'n sjappie bent.
---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------
Wel leuk dat hij zelf aangeeft alleen maar te vechten als hij denkt te kunnen winnen.
Haha ik geloof dat jij iets niet helemaal vat. Ook al valt een of ander 15jarig k*tjochie van 50kg mij lastig, is dat nog geen reden om hem in elkaar te slaan. Ik snap wat je bedoelt, maar het is mij niet te doen om de kans dat ik win, vechten is sowieso pas een uitweg als praten of negeren niet werkt.
Vechten is voor holbewoners. En jij met je "persoonlijke voorkeuren", ga toch weg man, vertel dat maar aan de politie als ze je oppakken voor mishandeling. "Ja maar meneer ik vind echt dat vechten beter is dan praten"
Ongelofelijk wat een stupid ****s je hier soms tegenkomt.
Wat een patente bullshit. Iets zegt mij dat jij zelf degene bent die het vechten altijd uitlokt. In mijn hele vriendenkring heeft nog nooit iemand een vechtpartij meegemaakt tijdens uitgaan. En dat was heel veel uitgaan jarenlang, plus ook 6 jaar meerdere dagen per week in die business werken. Maar goed; wij zijn dan ook normale mensen. De sjappies die in een vechtpartij terecht komen kan je 90% van de tijd al aanwijzen zodra ze de deur binnen lopen. Kortom: grote kans dat jij net zo'n sjappie bent.
---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------
Wel leuk dat hij zelf aangeeft alleen maar te vechten als hij denkt te kunnen winnen.

Wacht maar , ik heb je I.P adres dus ik weet waar je huis woont !kom dan, HE KOM DAN, ik stomp je in elkaar jonguhhhhhhhhhhhhhh KOM DAN HE waar blijf je
DURF JE NIET?
he b*ch
K
O
M
D
A
N
!
*buikpijn van het lachen*

Gevolgen zijn bij bijna alles een argument om het NIET te doen.

Dus de reden dat jij iemand niet dood is omdat jij anders naar de gevangenis kan gaan ?
Vind je dan van jezelf dat je een 'heilige' bent ?
Zo niet, wat maakt u beter dan iemand die wel vecht ?
Sommigen moeten hier echt leren lezen. Het lijkt wel alsof altijd degenen die NIET begrijpend kunnen lezen afkomen met de meest kul argumenten.
Ik haal het recht vandaan op een moment dat ik voor mezelf uitmaak dat ik die recht verdien.
Het is echt nie zo simpel om de grens te trekken zoals jij het doet.
Als er iemand u aanvalt, ga je dan jezelf verdedigen ? Meeste mensen zeggen hier ja op, dus impliciet zeggen ze hiermee dat het rechtvaardig is.
Trek nu de grens alsmaar door en door, totdat je op mijn grens komt. En je zal zien dat ik:
1) voor mezelf goede argumenten heb
2) jullie zelf geen argumenten hebben (die ben ik althans nie tegengekomen*)
3) mijn grens niet al te ver ligt zoals sommigen het doen wil lijken
* argumenten waren
1) je bent een holbewoner
2) vechten lost niks op
3) je kan beter praten of weglopen
4) het heeft slechte gevolgen
Dat zijn het zowat. Verschrikkelijk verschrikkelijk slechte argumenten van degenen die menen dat ze het echt bij de juiste eind hebben. Triest gewoon. Zo'n zware overtuigng en 0 argumenten voor de verdediging ervan. Jullie vertonen hiermee wel veel gelijkenissen met creationisten.
Wees maar gerust dat je mij niet zal tegenkomen. V's op een dbb vrouw kunnen onmogelijk gezond in hun kop wezen.![]()

Nee je gaat nu krom redeneren en conclusies trekken die nergens op slaan.
Gevolgen zijn niet alleen straffen, denk aan wat je de nabestaanden aan doet bijvoorbeeld.
Om misschien een raar voorbeeld te geven: als ik zelfmoord zou plegen zou ik nooit voor een trein springen of mezelf onaangekondigd in huis ophangen.
Zou me eerder in een ravijn donderen zodat niemand me hoeft aan te treffen, hoewel je dan weer zit met het probleem dat je familie je lichaam kwijt is.
Maar goed slechts ter illustratie was het.

. Daarna zijn ze zich komen excuseren, vuile k*t mongols
.