Fitness Seller

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
helemaal mee eens

"I'm a lover not a fighter" :D

Wat een patente bullshit. Iets zegt mij dat jij zelf degene bent die het vechten altijd uitlokt. In mijn hele vriendenkring heeft nog nooit iemand een vechtpartij meegemaakt tijdens uitgaan. En dat was heel veel uitgaan jarenlang, plus ook 6 jaar meerdere dagen per week in die business werken. Maar goed; wij zijn dan ook normale mensen. De sjappies die in een vechtpartij terecht komen kan je 90% van de tijd al aanwijzen zodra ze de deur binnen lopen. Kortom: grote kans dat jij net zo'n sjappie bent.

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

Wel leuk dat hij zelf aangeeft alleen maar te vechten als hij denkt te kunnen winnen.

Soooooooooooooo true. Altijd zelfde soort gastjes. Eerst proberen of ze wat kunnen hosselen, lukt dat niet gaan ze maar vechten om toch nog iets op de avond te kunnen doen.

Haha ik geloof dat jij iets niet helemaal vat. Ook al valt een of ander 15jarig k*tjochie van 50kg mij lastig, is dat nog geen reden om hem in elkaar te slaan. Ik snap wat je bedoelt, maar het is mij niet te doen om de kans dat ik win, vechten is sowieso pas een uitweg als praten of negeren niet werkt.
Vechten is voor holbewoners. En jij met je "persoonlijke voorkeuren", ga toch weg man, vertel dat maar aan de politie als ze je oppakken voor mishandeling. "Ja maar meneer ik vind echt dat vechten beter is dan praten" :rolleyes:

Ongelofelijk wat een stupid ****s je hier soms tegenkomt.

Je hebt nog steeds niet aangegeven waarom jij praten of weglopen kiest boven vechten. Omdat anders de politie je zou oppakken ? Dus jij vecht niet louter omdat je aan de mogelijke slechte gevolgen denkt ? Tsjah, dan ben jij geen haar beter dan iemand die wel vecht. Is eigenlijk hetzelfde kulargument die gelovigers gebruiken wanneer ze zeggen: ik dood geen mensen, want ik moet me verantwoorden bij God. Dus zonder God zou je dus wel mensen doden ?

Mijn punt is dus, je vecht niet of je dood niet, niet omdat je je moet verantwoorden aan flikken of aan God, maar omdat je het persoonlijk zinvol vindt voor jezelf om niet te vechten of te doden.

Vechten is voor holbewoners is al helemaal geen argument. Dat is 1.
Het is helemaal niet onzin dat mensen een bepaald gedrag stellen die voor hen intrinsiek boeiend is. De ene zal bodybuilden, de andere zal gaan zwemmen, de andere een vechtsport beoefenen. De ene zal zelfs mensen doden omdat hij daarin lust ervaart. (lustmoordenaars).
Ik zet mijn persoonlijke voorkeuren niet af als iets dat zichzelf rechtvaardigt, maar ik beargumenteer daarmee dat mijn keuze in vechten persoonlijk relevant is, het past gewoon bij het type persoon die ik ben. De andere heeft liever dat ie het oplost met praten. Leuk voor dat soort mensen. De ene persoon is wel niet beter dan de andere.

Ik moet mij helemaal niet verantwoorden bij de flikken, zij bepalen niet welk gedrag ik me best moet stellen of niet. Ik bepaal mijn eigen waarden en normen. Aight.

Laatst bewerkt:
Keito, jij bent een E-hero en een reknak mong**l.:)

Wat een patente bullshit. Iets zegt mij dat jij zelf degene bent die het vechten altijd uitlokt. In mijn hele vriendenkring heeft nog nooit iemand een vechtpartij meegemaakt tijdens uitgaan. En dat was heel veel uitgaan jarenlang, plus ook 6 jaar meerdere dagen per week in die business werken. Maar goed; wij zijn dan ook normale mensen. De sjappies die in een vechtpartij terecht komen kan je 90% van de tijd al aanwijzen zodra ze de deur binnen lopen. Kortom: grote kans dat jij net zo'n sjappie bent.

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

Wel leuk dat hij zelf aangeeft alleen maar te vechten als hij denkt te kunnen winnen.

Leuk dat je je eigen ervaringen als een norm bestempelt.
Wat ik zeg is iets dat noodzakelijkerwijs moet ontstaan.

Als je ergens alleen bent, ja, dan zal je nie vechten want er is gewoonweg niemand om ermee te vechten.

Als je met z'n 2'en bent, dan is de kans al iets groter dat er mogelijk problemen gaat ontstaan.

Als je met z'n 100'den bent, dan is de kans al heel groter dat er problemen zullen ontstaan.

Als je nu wekelijk uitgaat, + 100 mensen + alcohol, dan is de kans voor problemen gewoon erg groot.

Als jij een burgemeester wordt en jij gaat u aantal flikken evenredig verdelen per gemeente, dan zal iedereen die als een r*tard bestempelen.
Je gaat gewoon meer flikken plaatsen op plaatsen die mogelijk voor problemen kunnen zorgen. Daarom zie je ook vaak flikken in grote evenementen ed. Tis puur statistisch man, denk toch eens na;)

Beter lezen zou ik zeggen. Ik legde gewoon het principe uit dat afhankelijk van iemands lichaamtype, ze meer kans zullen maken om sneller te gaan vechten.
Een beer van 120 kilo heeft statistisch meer kans om sneller te gaan vechten dan iemand die 50 kilo weegt. Waarom ? Omdat beren van 120 kilo meer zelfvertrouwen hebben wnr het op vechten uitkomt.

Laatst bewerkt:
Ik trap iedereen inmekaar ook op DBB .

My god Keito, please tell me you're trollin' :roflol: *buikpijn van het lachen*

Als jij al om een boze blik al iemand de hersens inslaat zegt dat genoeg over jou :')
Ik hoop jou in ieder geval nooit tegen te komen irl, met zulke enorme holbewonende driftkikkers wil ik niets te maken hebben, want er schijnt maar geen goed woord in jouw botte verstand te komen..
Waar haal jij je recht vandaan iedereen op zijn bek te slaan zeg, nooit een fatsoenlijke opvoeding gehad of hoe zit dat? serieus? ???

Sommigen moeten hier echt leren lezen. Het lijkt wel alsof altijd degenen die NIET begrijpend kunnen lezen afkomen met de meest kul argumenten.

Ik haal het recht vandaan op een moment dat ik voor mezelf uitmaak dat ik die recht verdien.
Het is echt nie zo simpel om de grens te trekken zoals jij het doet.

Als er iemand u aanvalt, ga je dan jezelf verdedigen ? Meeste mensen zeggen hier ja op, dus impliciet zeggen ze hiermee dat het rechtvaardig is.

Trek nu de grens alsmaar door en door, totdat je op mijn grens komt. En je zal zien dat ik:
1) voor mezelf goede argumenten heb
2) jullie zelf geen argumenten hebben (die ben ik althans nie tegengekomen*)
3) mijn grens niet al te ver ligt zoals sommigen het doen wil lijken

* argumenten waren
1) je bent een holbewoner
2) vechten lost niks op
3) je kan beter praten of weglopen
4) het heeft slechte gevolgen

Dat zijn het zowat. Verschrikkelijk verschrikkelijk slechte argumenten van degenen die menen dat ze het echt bij de juiste eind hebben. Triest gewoon. Zo'n zware overtuigng en 0 argumenten voor de verdediging ervan. Jullie vertonen hiermee wel veel gelijkenissen met creationisten.

Wees maar gerust dat je mij niet zal tegenkomen. V's op een dbb vrouw kunnen onmogelijk gezond in hun kop wezen. :)

Gevolgen zijn bij bijna alles een argument om het NIET te doen.

Wat fatsoenlijk opvoeding moet betekenen weet ik ook evenwel niet. 70 jaar geleden was minstens de helft van de bevolking van nazi duitsland nazi's. Allemaal slechte opvoeding gehad ? Of waren het mensen die zich gewoon aanpasten aan de norm ? Is de norm dan 'normaal' ? En normaal is dan goed ?

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

Gevolgen zijn bij bijna alles een argument om het NIET te doen.

Dus de reden dat jij iemand niet dood is omdat jij anders naar de gevangenis kan gaan ? ???
Vind je dan van jezelf dat je een 'heilige' bent ?
Zo niet, wat maakt u beter dan iemand die wel vecht ?

wat een k*ttopic is dit geworden
keito ik wou dat ik je eens tegenkwam, kon ik al mijn jarenlange opgebouwde frustraties in je hoofd (proberen te)stompen

Ok bullshitbullshitbullshit.

Ik heb het topic opengebroken man, stormloop hier!!!
Hopelijk komt er uit die hordes mensen tenminste 1 met een opvatting die goed gestructureerd is. Ik heb nog hoop.

Laatst bewerkt:
Dus de reden dat jij iemand niet dood is omdat jij anders naar de gevangenis kan gaan ? ???
Vind je dan van jezelf dat je een 'heilige' bent ?
Zo niet, wat maakt u beter dan iemand die wel vecht ?

Nee je gaat nu krom redeneren en conclusies trekken die nergens op slaan.
Gevolgen zijn niet alleen straffen, denk aan wat je de nabestaanden aan doet bijvoorbeeld.

Om misschien een raar voorbeeld te geven: als ik zelfmoord zou plegen zou ik nooit voor een trein springen of mezelf onaangekondigd in huis ophangen.
Zou me eerder in een ravijn donderen zodat niemand me hoeft aan te treffen, hoewel je dan weer zit met het probleem dat je familie je lichaam kwijt is.

Maar goed slechts ter illustratie was het.

Sommigen moeten hier echt leren lezen. Het lijkt wel alsof altijd degenen die NIET begrijpend kunnen lezen afkomen met de meest kul argumenten.

Ik haal het recht vandaan op een moment dat ik voor mezelf uitmaak dat ik die recht verdien.
Het is echt nie zo simpel om de grens te trekken zoals jij het doet.

Als er iemand u aanvalt, ga je dan jezelf verdedigen ? Meeste mensen zeggen hier ja op, dus impliciet zeggen ze hiermee dat het rechtvaardig is.

Trek nu de grens alsmaar door en door, totdat je op mijn grens komt. En je zal zien dat ik:
1) voor mezelf goede argumenten heb
2) jullie zelf geen argumenten hebben (die ben ik althans nie tegengekomen*)
3) mijn grens niet al te ver ligt zoals sommigen het doen wil lijken

* argumenten waren
1) je bent een holbewoner
2) vechten lost niks op
3) je kan beter praten of weglopen
4) het heeft slechte gevolgen

Dat zijn het zowat. Verschrikkelijk verschrikkelijk slechte argumenten van degenen die menen dat ze het echt bij de juiste eind hebben. Triest gewoon. Zo'n zware overtuigng en 0 argumenten voor de verdediging ervan. Jullie vertonen hiermee wel veel gelijkenissen met creationisten.

Wees maar gerust dat je mij niet zal tegenkomen. V's op een dbb vrouw kunnen onmogelijk gezond in hun kop wezen. :)

Als iemand jou opeens op je bek mept in het algemeen, kun je terugmeppen.
Als je zelf al meteen ermee begint ben jij gewoon onbeschoft en heb je geen argumenten of ben je simpelweg te lomp om in discussie te treden omdat je waarschijnlijk dan al weet dat je gaat verliezen en dan gaan mannetjes zoals jij een avond verpesten door er als een mong**l erop te gaan slaan.

Er bestaan geen goed pratende argumenten om iemand ''zomaar'' even op zn bek te slaan (behalve sportgericht).

Dat jij gewoon niet wil luisteren naar wat anderen hier te zeggen hebben en hun maar bestempeld als achterlijken, heeft meer dan genoeg over jou gezegd. Een aap zonder enig greintje fatsoen in zijn lijf die niet tegen zijn verlies kan en graag showt ''hoe goed hij wel niet kan vechten joh''.

:)

Nee je gaat nu krom redeneren en conclusies trekken die nergens op slaan.
Gevolgen zijn niet alleen straffen, denk aan wat je de nabestaanden aan doet bijvoorbeeld.

Om misschien een raar voorbeeld te geven: als ik zelfmoord zou plegen zou ik nooit voor een trein springen of mezelf onaangekondigd in huis ophangen.
Zou me eerder in een ravijn donderen zodat niemand me hoeft aan te treffen, hoewel je dan weer zit met het probleem dat je familie je lichaam kwijt is.

Maar goed slechts ter illustratie was het.

Die reden die je aangeeft trekt zelf op niks en maakt van je een verwerpelijk mens. Dus jij dood iemand niet omdat je zijn familie schade aan zou brengen. Nu zullen we even abstract nadenken. Jij zou dus wel iemand doden die geen familie of vrienden heeft ? Jij zou wel iemand doden moesten nabestaanden geen mentale pijn ervaren ?

Epic :roflol:

Wederom trek je rare conclusies, ik geef aan dat gevolgen niet alleen straffen zijn, maar bijvoorbeeld ook dat.
Maar ik kap hiermee, want dit leidt nergens toe.

Tijdens een party, was lekker aan 't dansen, maat van me werd ineens geslagen op zijn oor, ik ging er op in. Toen kwamen zijn vriendjes en greep er me bij de keel, kon niet echt veel doen ... Eenmaal naar buiten gesleurd door security, weer naar binnen gegaan en hem en zijn paar vriendjes paar klappen gegeven, waardoor eentje 4 tandjes verloor :rolleyes:. Daarna zijn ze zich komen excuseren, vuile k*t mongols :mad:.

Ben daarna me vriendin kwijtgegespeeld omdat ze niet van 'vechters' houdt.

True story.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven