- Waardering
- 3.237
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
... nee.. ik ga in alles mee met wat molenaar d zegt en wens jou gewoon een fijne evolutie verder![]()
daar krijg je karma voor schat

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
... nee.. ik ga in alles mee met wat molenaar d zegt en wens jou gewoon een fijne evolutie verder![]()

De enige reden dat ik nu nog reageer is omdat jij anderen beschuldigd van slecht begrijpend lezen, terwijl je zelf elk punt dat je uberhaupt kan aanpakken, met beide handen aanpakt.
Ik heb toch nergens gezegd dat doden moreel verantwoord is?
Gevolgen zijn bij bijna alles een argument om het NIET te doen.
Dit is het soort mensen dat gedoemd is om te falen in het leven.
In deze posts van mij heb ik min of meer verdedigd waarom ik vechten verkies boven praten.

Mss is het gewoon zo dat het enige vorm van zelfdiscipline en intelligentie vereist om mensen op verbale wijze van repliek te dienen en je dit gewoon niet in je hebt? Moet je je niet voor schamen hoor... je bent niet de enigste die dat probleem heeft, mijn vader ziet als politie-agent dagelijks dergelijke gevallen![]()

)
... nee.. ik ga mee met wat molenaar d zegt grotendeels en wens jou gewoon een fijne evolutie verder![]()
karma back
damn zie nu dat je mn quote veranderd hebt
maar ik vind hem wel een pauper die zomaar mept en dat trekt niet bij xD
Zit T er met zijn almachtige hand tussen of heb je nog niet gegeven?Maar nu heb jij het niet meer over praten als in 'de gemoederen sussen', maar een repliek geven als in 'verbale agressie'
Eerst en vooral moet ik bekennen dat je vader wat mensenkennis heeft.
Maar op een bepaald punt zou ik verschillen van je vader:
1) je vader bedient zich van verbale agressie, dus dat maakt hem geen haar beter dan iemand die aan fysiek agressie doet. Het zijn beide vormen van agressie en ze doen allebei 'pijn'. De ene is immaterieel, de andere materieel (de bron dan) maar het heeft beide hetzelfde invloed in het brein. Dat maakt u vader dus helemaal niet meer zelfgedisciplineerd, heilig, slimmer, whatever....
Iemand die zelfgedisciplineerd is, is iemand die noch vecht noch een repliek geeft.. Dus gewoon praat of negeert.
Maar goed, zelfdiscipline is iets wat normatief is. Dat is weer een keuze die mensen maken.
(wel gek dat niemand anders hier die argument gebruikt heeft van zelfdiscipline. Ofwel heb ik erover gelezen)

Ik hoop dat jullie met evolutie de ontogenetische versie bedoelen ? Anders ben ik gedoemd![]()
de "karma back" is niet bij mij aangekomenZit T er met zijn almachtige hand tussen of heb je nog niet gegeven?

2)
Een goede repliek geven is nice, maar dan moet je ook niet lopen huilen als iemand je een kopstoot bezorgt. En iemand die geowned wordt nadat hij een goede repliek gaf, die komt altijd uit als een complete loser.
Dat zijn de voornaamste redenen waarom ik geen repliek geef.
Ja idd.. persoon A die persoon B intellectueel overklast en daarom uit pure onmacht van B een kopstoot krijgt, is een giiiigantische loser...

Jij bent ergens bij de ijstijd of bronstijd blijven haken vermoed ik...
moet nog verdelen![]()

Hahaha, bepaalde dingen krijg je mensen als Keito gewoon niet aan het verstand gebracht
---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------
lekker dan![]()
Nog een geluk dat ik me niet in zn nabijheid bevind, mss zou hij mij wel een goeie rechtse willen verkopen.. kinky 
Ja idd.. persoon A die persoon B intellectueel overklast en daarom uit pure onmacht van B een kopstoot krijgt, is een giiiigantische loser...

Can't blame a girl for trying...Nog een geluk dat ik me niet in zn nabijheid bevind, mss zou hij mij wel een goeie rechtse willen verkopen.. kinky
![]()

Wie spreekt er hier over verbale agressie? Ik denk dat je een groot probleem hebt als je alles in termen van agressie ziet. Het is trouwens wel vrij grappig dat je het feit dat mijn vader politie-agent is en dagelijks in contact komt met mensen die liever de vuisten gebruiken dan some common sense, linkt met het feit dat hij een verbale agressor zou zijn?
Je spreekt jezelf trouwens ook tegen als je zegt dat iemand die gedisciplineerd is noch vecht, noch repliek geeft, maar gewoon praat of wegloopt. Bij mijn weten is iemand van repliek dienen, praten, converseren, of moet ik nog verdere synoniemen bedenken. En nogmaals: er bestaan andere manieren van praten dan verbale agressie hoor, spijtig genoeg ben je niet bekend met de terminologie
Ps: Het is uW vader, niet u vader...
om mensen op verbale wijze van repliek te dienen en je dit gewoon niet in je hebt?

Jij bent ergens bij de ijstijd of bronstijd blijven haken vermoed ik...

Intellectueel overklast zou ik het nie zeggen. Jij stelt intellect gelijk aan een soort 'verbale agressie' en daar ga ik niet akkoord mee.
Je stelt zo'n evolutie op van
Fysiek agressie ==> slim worden ==> verbaal agressie ?
Alle soorten agressie behoren bij mij tot eenzelfde klasse. (behalve instrumentele agressie dan, maar goed). De ene bedient zich van een bepaalde vorm omwille van talloze redenen, maar elke reden op zich is een epifenomeen van iets dat historisch per toeval gegroeid is of maatschappelijk gezien het meest praktische is. Vb
U vader zal kiezen voor verbale agressie, want hij zal anders veel sneller in problemen komen als hij fysiek agressie hanteert. Of misschien hanteert u vader verbale agressie, omdat hij niet kan vechten. Je kan 1001 redenen verzinnen.
Maar dat maakt hem echt niet intelligenter, moreel hoogstaander, wat weet ik nog allemaal...

Inderdaad, op afstand durf ik nog wel met hem te praten maar in in real life..![]()
![]()