Als iemand jou opeens op je bek mept in het algemeen, kun je terugmeppen.
Als je zelf al meteen ermee begint ben jij gewoon onbeschoft en heb je geen argumenten of ben je simpelweg te lomp om in discussie te treden omdat je waarschijnlijk dan al weet dat je gaat verliezen en dan gaan mannetjes zoals jij een avond verpesten door er als een mong**l erop te gaan slaan.
Er bestaan geen goed pratende argumenten om iemand ''zomaar'' even op zn bek te slaan (behalve sportgericht).
Dat jij gewoon niet wil luisteren naar wat anderen hier te zeggen hebben en hun maar bestempeld als achterlijken, heeft meer dan genoeg over jou gezegd. Een aap zonder enig greintje fatsoen in zijn lijf die niet tegen zijn verlies kan en graag showt ''hoe goed hij wel niet kan vechten joh''.
![]()
Iemand hoeft mij niet persé te slaan voor ik ga terugvechten.
Er zijn verscheidene vormen van agressie, fysiek agressie is er 1 van. Sommige mensen vinden dat ze alleen maar mogen reageren wanneer de andere ook fysiek agressief doet. Ik tek de lijn door naar andere vormen van agressie, mits die andere vorm van agressie erg genoeg is om bij mij een reactie uit te lokken.
Leer ook lezen btw, ik heb nooit gezegd dat ik zomaar op iemand sla zonder reden. Ik heb aangegeven wat de meest voorkomende redenen zijn. Ik ga mezelf niet herhalen, die zoek je maar op

Ik heb altijd gereageerd op andermans argumenten en een tegenargument gegeven of uitgelegd waarom ik die argumenten kul vindt.
Als je kijkt naar de eerdere posten, dan zijn het eerder anderen die mij bestempelen als 'holbewoner' (onder andere jij), of drifkikker, of whatever...
Niet dat ik me eraan stoor ofzo. Ik vind het best grappig hoe mensen met een strakke overtuiging 0 argumenten hebben om die overtuging te verdediging.

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------
Tijdens een party, was lekker aan 't dansen, maat van me werd ineens geslagen op zijn oor, ik ging er op in. Toen kwamen zijn vriendjes en greep er me bij de keel, kon niet echt veel doen ... Eenmaal naar buiten gesleurd door security, weer naar binnen gegaan en hem en zijn paar vriendjes paar klappen gegeven, waardoor eentje 4 tandjes verloor. Daarna zijn ze zich komen excuseren, vuile k*t mongols
.
Ben daarna me vriendin kwijtgegespeeld omdat ze niet van 'vechters' houdt.
True story.
Dat is onzin quifix. Ik ga elke week uit en bij mij is zoiets nooit voorgekomen. 100% kans dat u maat het zelf uitgelokt heeft.

. Daarna zijn ze zich komen excuseren, vuile k*t mongols
!