MuscleMeat

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
inwendige stokslagen tellen niet! :D

@ iedereen die weleens geknokt heeft; komen jullie die persoon/ personen nog weleens tegen en zo ja, kennen ze je nog?

ik, kwam iemand waarmee ik ruzie had gehad en samen mee uit de discotheek was gesmeten weekje later terug tegen in dezelfde disco. Eerst wat spanning, toen maar voorstel gedaan om er een pint op te gaan drinken.
Veel gelult en gelache, en hij is een goede kennis geworden die ik nu nog af en toe zie.

Heb nog nooit klappen gehad en ook nog nooit uitgedeeld.:cool:

Klappen gehad..

Ach.. zo vaak, op 1 of andere manier was het altijd raak, stappen was op een gegeven moment gewoon geen hol meer aan elke kroeg/discotheek die ik in kwam was foute boel alsof er "hit me" op me kop stond.

Nou was ik vroeger best een heetgebakkerd jochie... (lol niet dat ik nu zo,n ouwe lul ben ... alhoewel...)

Wat hield ik eraan over... litteken onder me wenkbrauw, liever dat dan een oog kwijt dat had maar een cm hoeven te schelen...

Litteken op me knie,

Verder wat gekrenkte trots...

Maar nog never ergens voor weggelopen, misschien dat ik daar nu wat anders over denk.. als je eenmaal kinderen krijgt moet je een keuze maken.

Maar zelfs dan is er natuurlijk een lijn, als het zo mag zijn dat het uit pure verdediging zal zijn .... met genoeg getuigen dan word het waarschijnlijk, .... maar goed ik zit er zeker niet op te wachten dus als het niet hoeft spaar me :D :D :D

Een van mijn laatste gevechten was in een kroeg met een gozer waar ik ruzie mee had. De eerste keer sloeg hij me buiten bewusteloos. Toen ging ik op toilet een lijn coke nemen en ging terug met hem vechten buiten. Bleek die andere ook coke op te hebben, want hij bleef staan toen ik hem keihard op zijn gezicht bokste. Daarna sloeg hij me weer neer en zat bovenop me, maar toen hebben enkelen hem eraf gehaald.

Daarna heb ik nog wat meer coke genomen en nog wat bier en dan een 3e keer met hem buiten gaan vechten. Toen heb ik hem neergeslagen en zat bovenop hem en had hem helemaal verrot kunnen slagen, maar vroeg toen gewoon of het niet beter was dat we nog enkele pilsjes gingen drinken. Daar ging hij mee akkoord en sindsdien zijn we eigenlijk maten...

Een van mijn laatste gevechten was in een kroeg met een gozer waar ik ruzie mee had. De eerste keer sloeg hij me buiten bewusteloos. Toen ging ik op toilet een lijn coke nemen en ging terug met hem vechten buiten. Bleek die andere ook coke op te hebben, want hij bleef staan toen ik hem keihard op zijn gezicht bokste. Daarna sloeg hij me weer neer en zat bovenop me, maar toen hebben enkelen hem eraf gehaald.

Daarna heb ik nog wat meer coke genomen en nog wat bier en dan een 3e keer met hem buiten gaan vechten. Toen heb ik hem neergeslagen en zat bovenop hem en had hem helemaal verrot kunnen slagen, maar vroeg toen gewoon of het niet beter was dat we nog enkele pilsjes gingen drinken. Daar ging hij mee akkoord en sindsdien zijn we eigenlijk maten...

:nope:

wel felle verhaaltjes hier he

Interessant topic.

Veel mannen durven niet toe te geven dat ze weleens gehuild hebben of in elkaar zijn geslagen omdat dat dan hun mannelijkheid aantast. Terwijl het denk ik de helft weleens is overkomen.

Zelf ben ik van binnen een gevoelig persoon die een hekel heeft aan geweldsvormen. Heb nooit klappen gehad of gegeven en probeer met woorden een eventueel conflict op te lossen. Dat is in mijn inziens de beste wijze voor beide partijen, zeker op termijn. Omdat serieus geweld niet bij 1 vechtpartij blijft.

M'n vader dronk vroeger veel en werd daar vaak agressief van, daarom heb ik zelf een afkeer van alcohol, omdat ik precies zo word. Vaak reageerde hij dat op mij af en ontaarde dat soms in losse handen bij hem. Kleine striemen gehad, verder niets ergnstigs. Maar als kind vond ik het geestelijk vreselijk. Ik zette me nooit echt af. Op een enkele keer na.

Op m'n 19de is hij me nog eens in de haren gevolgen en ik heb teveel respect voor mensen om hen iets aan te doen, zeker een bloedverwant, hetgeen m'n vader kennelijk niet echt heeft.

Ik was razend, Toen heb ik in de opwinding uit de schuur een grote heggenschaar gepakt en een zaag en zei dat ik z'n polsen of nek zou openhalen. M'n moeder overstuur. M'n vader slikte. Toen ik terugwas in de woonkamer was ik alsware alweer bij bezinning en kalmeerde ik, toen hebben we met z'n drieen gehuild.

In de kroeg, op feesten en het uitgaan gelukkig een aantal potentiele vechtpartijen van vrienden kunnen sussen. Meestal drukte ik m'n eigen maat weg en hield hen van hun tegenstander af en zei dat dan ze moesten kalmeren en het geen zin heeft. Wat als voordeel heeft dat je eigen vrienden jou niet meppen en z'n tegenstander vaak ook z'n woede gauw verliest. Is echt de beste manier om ruzie in het uitgaansleven op te lossen IMO.
Ik zie anders genoeg verhalen hier van mensen die in elkaar getrapt zijn
En kom nou op man, welke gozer die van de middelbare school af is heb je zien huilen na een gevecht?
Tuurlijk huil ik ook wel als mn oma sterft, of mn moeder ernstig ziekt wordt
Maar huilen na een gevecht is heel wat anders ....

:orly:

Ik zie anders genoeg verhalen hier van mensen die in elkaar getrapt zijn
En kom nou op man, welke gozer die van de middelbare school af is heb je zien huilen na een gevecht?
Tuurlijk huil ik ook wel als mn oma sterft, of mn moeder ernstig ziekt wordt
Maar huilen na een gevecht is heel wat anders ....

ik denk wel dat jij gaat huilen als ik je met mijn werkschoenen over je ballen aai................

:D:D:D

hahaha

Als ik een turk zie sla ik hem altijd op zn bek no matter what.. ben nog nooit teruggepakt. :rolleyes:

Nopes, nog nooit klappen gehad of dat ik ze heb uitgedeeld.. Ik kies altijd voor de rustige manier, maak ook amper ruzie...

ik heb niet het hele topic doorgespit, maar ik heb ook een hekel aan die relturken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven