MuscleMeat

wie heeft spijt dat ie is gaan kuren?

• Topic Starter Topic Starter
jongens ontopic please. Het is wel duidelijk dat wscorpion onverantwoord is gaan kuren en veel van zijn bijwerkingen aan zichzelf te wijten heeft ipv AAS. einde discussie.

Ik ben veel te vroeg begonnen, mijn verhaal kennen de meeste hier wel (topicstarter ook wel denk ik;) ) en anders is het makkelijk terug te vinden in mijn posts. Ik had dus liever een jaar of 5-6 gewacht. Maar goed was een andere tijd, weinig kennis en ik was makkelijk te beinvloeden. Ik ga i.i.g. nog wel even door (niet extreem) en later misschien wat op HRT-basis zoals BigMaus het al zo mooi verwoorde:D

En als het niet normaal kan hier, dan ff pm Smoothmold!

Nooit echt spijt gehad. Qua uiterlijk ben ik er veel baat bij gehad. Ook nooit complicaties ondervonden op havige acne na. Als er na de kuur weer een berg acne op mijn rug/borst stond was het meestal wel FLINK balen. maar het weerhoudt me er niet van.

Ik heb er wel spijt van gehad,had me aanhechtingen bij me schouders gescheurt waardoor ik bijna 2jaar niet meer kon trainen.Heb ondertussen een paar kindjes erbij waarvan 1 asmatisch.Ik weet dat het niet aan het gebruik hoeft te liggen,maar toch spookt het af en toe door me kop.Ik had nooit echt last van agressie behalve die ene keer.In combinatie met drank(ik weet het is verkeert)met me stomme kop niet 1 niet 2 maar 3 keer met me auto een portiekie ingereden.Probeer dat maar es uit te leggen aan de rechter:D Kloote geintje koste me 48000 gulden,en op elk feestje wordt ik eraan herindert.En toch denk ik er af en toe over na om weer eens een kuurtje te doen,maar dan met sth.

heb er geen spijt van
anders had ik het na men eerste kuurtje
ook niet nog is gedaan
maar ja maakt ieder voor zich zelf uit he

Ik heb er wel spijt van.... was ik maar nog eerder begonnen.

ik heb alleszinds geen spijt dat ik er nog niet aan begonnen ben, geef mij maar naturel !

Ik heb spijt dat ik ermee ben begonnen en zoals de meeste te vroeg.
Het ergste voor mij is dat ik vrees dat ik nooit ga kunnen stoppen en dat dit vroeg of laat gevolgen zal hebben voor mijn gezondheid.
Ondanks dat ik regelmatig complimenten krijg in de gym blijf mezelf mager vinden en stel ik mijn doel altijd maar hoger en hoger.

mijn enigste goede voornemen voor 2007 is eens professionele hulp gaan zoeken om van mijn verslaving af te geraken. Ik wil niet dat mijn dochtertje binnen een paar jaar met een zieke papa zit...

Kom op heren (en dames als die er zijn)...
Laten we elkaar wel in onze waarden.

De een groeit wat sneller en beter "naturel" dan een ander. Nou die ander zal sneller neigen naar een kuurtje. En het mooie van dit forum is gewoon het feit dat je hier heel veel "meningen" vind, maar ook goede onderbouwde tips en opmerkingen.
Ik ben er persoonlijk wel voor om me te verdiepen in het gene wat ik wil nemen. Wat zijn de bijwerkingen, wat zijn de gains, enz, enz...
Het is dus dom als je niet snel genoeg groeid om zomaar de hele zooi naar binnen te werken.

Om maar ff een conclusie aan mijn verhaal te knopen.
Respecteer elkaar hier, we zijn hier voor de zelfde zaak, althans de meesten. En dat is de liefde voor de sport en doe gewoon geen domme en ondoordachte dingen.

Stay healthy brothers

Ik heb er eigelijk nooit spijt van gehad, enkel men eerst kuurtje was ondoordacht.

Quq uiterlijk ben ik enorm vooruitgegaan en dat zal allicht door de AAS komen :D ... Alsook kracht is snel beter geworden. Natuurlijk zijn er ook negatieve kanten aan verbonden geweest maar je moet voor jezelf opmaken of deze tegen de positieve kanten afwegen.

Zorg er echter wel voor dat jij bij een betrouwbare bron koopt, mensen die je vertrouwd en waarmee je op termijn een relatie kan opbouwen, goedkoper is zeker niet beter .

Ja vooral spijt dat ik op jonge leeftijd me pillen heb laten aansmeren,zonder kennis over dieeten , optimaal te trainen en zonder voldoende rust erbij te nemen.Was ca.17jr.beetje vroeg ja , en die gast wat het me aansmeerde kon weer zn benz voltanken!!!!

Natuurlijk rijdt de AS-trein als een gek door me hoofd, toch houd ik in mijn achterhoofd dat ik als naturel nog steeds veel verder kan.

Heb me uiteraard goed verdiept in de materie, en weet precies wat ik ga doen als ik eventueel over een aantal jaar bij de dark-side kom...

Ja vooral spijt dat ik op jonge leeftijd me pillen heb laten aansmeren,zonder kennis over dieeten , optimaal te trainen en zonder voldoende rust erbij te nemen.Was ca.17jr.beetje vroeg ja , en die gast wat het me aansmeerde kon weer zn benz voltanken!!!!

Je bent er in ieder geval goed uitgekomen kerel

Respect voor je fysiek :thumbs:

Je bent er in ieder geval goed uitgekomen kerel

Respect voor je fysiek :thumbs:

Thanks man , ben later overgestapt op deca only , het hielp me sneller te herstellen van blessures of ze te voorkomen.Door het laatst genoemde heb ik hier ook helemaal geen spijt van,heb er geen complicaties aan overgehouden,geen nare bijwerkingen gehad en toch steeds 2kg spiermassa per jaar gewonnen.

Voor mij is kuren een van de beter keuzes des levens tot dusver geweest. Het is goed voor mn levensstijl, is een stok achter de deur om net dat beetje verder te gaan in je voeding en training en bewuster om te gaan met je lichaam.

Kuren (BB in algemeen) zorgt bij mij voor regelmaat in het leven.

Je moet geen spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt, maar spijt hebben van de dingen die je niet gedaan hebt!!!

Als ik het overnieuw moest doen had ik alles precies hetzelfde gedaan. Gelukkig denk ik wel altijd goed na van te voren want dat scheeld veel ellende achteraf...;)

Ik heb er geen spijt van dat ik gekuurd heb. Weet alleen wel dat ik een volgende keer heel hard ga overdenken over hoe en wat ik ga kuren. Ben er namelijk wel bang voor dat ik er dan mogelijk spijt van krijg als ik bezig ben.

Topic opgeschoond.

Vanaf nu alleen reacties op de vraag of je wel of geen spijt hebt van je gebruik omtrent AAS.

Alhoewel er niet zomaar over nevenwerkingen heen mag gelopen worden moet gezegd worden dat de media dit zeker heeft opgeblazen! Vooral die verhaaltjes van de sport en fitness indertijd (niets tegen het blad maar heb het niet voor hun scare tactics die ze vroeger gebruikten).

Er zullen altijd mensen zijn die AAS zullen misbruiken ipv gebruiken, net zoals dat met alcohol, drugs etc is. Doe je het op verantwoorde manier ben je voor 99 percent safe. Vergelijk het met de straat oversteken, als je links en rechts kijkt zal je normaalgezien ook niet overreden worden maar volledig uitsluiten is onmogelijk. Iedereen zn mening of hij dat kleine risico wil pakken of niet, je kan het in ieder geval tot zo min mogelijk beperken door zo veel mogelijk over de materie te leren!

Zelf in totaal 8 jaar gekuurd, waarvan in het 7e jaar ongeveer het zwaarst (tot 3 gram beetje van alle lekkers). De enige nevenwerking die ik ervaren heb is acne en op bepaald moment een afgenomen libido. Daarvoor heb ik echter heel zwaar aan de kar moeten trekken voor die klachten opkwamen! (rustperiodes waren te kort voor herstel en hoge doseringen)

Mijn mening (meningen kunnen verschillen ;) ) die ik zou geven aan iemand die wil kuren: Wil je AAS gebruiken ok, maar als recreatieve gebruiker hou je je doseringen best beperkt. Heb mn competitieplannen voorlopig opgeborgen (waarschijnlijk voor goed) en heb 4 maand niets aangeraakt, denk echter wel binnen een maand te hervatten met een relatief licht kuurtje onder 1gr totaal. Hoe hoger je doseringen hoe vatbaarder voor sides en hoe kleiner het voordeel wordt, zelf heb ik die grens nu ongeveer bij 1 grammetje gezet

geen spijt dat ik ben gaan kuren, wel van het feit dat me voeding bagger was tijdens me eerste keer en dat ik pas na veel lezen en studeren pas wist hoe het moest :o

Integendeel, het heeft mijn leven positief veranderd.

Terug
Naar boven