Smoothmold
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) en anders is het makkelijk terug te vinden in mijn posts. Ik had dus liever een jaar of 5-6 gewacht. Maar goed was een andere tijd, weinig kennis en ik was makkelijk te beinvloeden. Ik ga i.i.g. nog wel even door (niet extreem) en later misschien wat op HRT-basis zoals BigMaus het al zo mooi verwoorde
Kloote geintje koste me 48000 gulden,en op elk feestje wordt ik eraan herindert.En toch denk ik er af en toe over na om weer eens een kuurtje te doen,maar dan met sth.Kom op heren (en dames als die er zijn)...
Laten we elkaar wel in onze waarden.
De een groeit wat sneller en beter "naturel" dan een ander. Nou die ander zal sneller neigen naar een kuurtje. En het mooie van dit forum is gewoon het feit dat je hier heel veel "meningen" vind, maar ook goede onderbouwde tips en opmerkingen.
Ik ben er persoonlijk wel voor om me te verdiepen in het gene wat ik wil nemen. Wat zijn de bijwerkingen, wat zijn de gains, enz, enz...
Het is dus dom als je niet snel genoeg groeid om zomaar de hele zooi naar binnen te werken.
Om maar ff een conclusie aan mijn verhaal te knopen.
Respecteer elkaar hier, we zijn hier voor de zelfde zaak, althans de meesten. En dat is de liefde voor de sport en doe gewoon geen domme en ondoordachte dingen.
Stay healthy brothers
... Alsook kracht is snel beter geworden. Natuurlijk zijn er ook negatieve kanten aan verbonden geweest maar je moet voor jezelf opmaken of deze tegen de positieve kanten afwegen.Ja vooral spijt dat ik op jonge leeftijd me pillen heb laten aansmeren,zonder kennis over dieeten , optimaal te trainen en zonder voldoende rust erbij te nemen.Was ca.17jr.beetje vroeg ja , en die gast wat het me aansmeerde kon weer zn benz voltanken!!!!
Je bent er in ieder geval goed uitgekomen kerel
Respect voor je fysiek![]()
) die ik zou geven aan iemand die wil kuren: Wil je AAS gebruiken ok, maar als recreatieve gebruiker hou je je doseringen best beperkt. Heb mn competitieplannen voorlopig opgeborgen (waarschijnlijk voor goed) en heb 4 maand niets aangeraakt, denk echter wel binnen een maand te hervatten met een relatief licht kuurtje onder 1gr totaal. Hoe hoger je doseringen hoe vatbaarder voor sides en hoe kleiner het voordeel wordt, zelf heb ik die grens nu ongeveer bij 1 grammetje gezet