Fitness Seller

wie heeft spijt dat ie is gaan kuren?

geen spijt dat ik ben gaan kuren, wel van het feit dat me voeding bagger was tijdens me eerste keer en dat ik pas na veel lezen en studeren pas wist hoe het moest :o

Hier ben ik het dus helemaal mee eens.
Ik heb totaal geen spijt dat ik heb gekuurd.
Ik heb er alleen spijt van dat ik niet OPTIMAAL gebruik heb gemaakt van mijn kuur, Voeding, rust enz...

Nu ik op mijn voeding let (zie mijn eetschema) vliegen de kilos er ook aan.
Ik ben nu helamaal aan het opbouwen naar mijn kuur van dit voorjaar....
Dus calorieen opbouwen enz,,,,

Dus om de vraag nogmaals te beantwoorden..
Nee...ik heb geen spijt...

Heeft er dan niemand erectie problemen???????
Ik krijg em nooit meer zo hard als eerst

ik vind het een rare vraag. je moet die vraag aan mensen stellen die minstens tien jaar geleden aan de AS hebben gezeten. spijt kan je er pas veel later van hebben als de echte problemen zouden kunnen komen omdat je teveel AS hebt gebruikt. prostaatproblemen, leverproblemen, chronische vermoeidheid e.d. manifesteren zich pas vele jaren later. ik blijf de realiteit daarvan onder ogen zien en realiseer mij toch, dat je de kans om één van die problemen te krijgen, wel degelijk verhoogt. sommigen zullen geluk hebben maar sommigen zullen het zich wel beklagen. alleen realiseren ze zich dat nu nog niet. ik heb altijd veel gesport maar pas hier en daar een klein kuurtje gedaan vanaf 40 jaar, maar ik heb wel gasten gekend die twintig jaar geleden gebruikt hebben en ik vraag mij wel af hoe ze nu zijn. ik ben hier en daar al wel iemand ervan tegengekomen. sport doen ze allang niet meer en gespierd zien ze er ook niet meer uit. maar ja, ieder zijn keuze. ik ben eigenlijk geen bb'er maar een sportieve gast die ook met gewichten traint en daarom vanaf 40 af en toe een kleine ondersteuning heb gebruikt omdat het dan wat moeilijker gaat. één ding heb ik altijd gedaan en dat is mijn lichaaam altijd goed laten recupereren en laten herstellen om te zien of alles daarna terug goed werkt. nakuren heb ik eigenlijk ook meestal niet gedaan. tot nu toe geen probleem. ik heb is een tijdje weinig testosteron gehad maar verleden maand heb ik alles laten meten en was alles weer dik in orde. ik kan mij inbeelden dat als je teveel na elkaar kuurt en te weinig tijd laat, dat dan de problemen wel is blijvend zouden kunnen zijn. maar nog is: de echte problemen (als die er komen) zullen zich pas jaren later manifesteren.

Ja ik heb dat nu al vermoeidheid en erectie problemen en lever problemen

die problemen die jij hebt, zijn misschien wel niet van blijvende aard maar op een bepaald ogenblik kan het soms wel zeer lang duren vooraleer ze voorbij zijn. ik weet dat er verschillende bekende wielrenners vanuit de jaren 80 (toen werden er veel AS en amfetamines gebruikt en nog geen EPO) ook met leverproblemen en chronische vermoeidheid sukkelen. hun problemen zijn pas begonnen jaren nadat ze gestopt waren. af en toe een kuurtje zal wel geen kwaad kunnen. hoelang, hoeveel, welke produkten en de tijd tussen je kuren is van belang. en wat ziektes betreft (bvb prostaat) daar speelt genetische aanleg ook een grote rol.

Achillis786 zei:
Ja ik heb dat nu al vermoeidheid en erectie problemen en lever problemen
vermoeidheid, erectieproblemen zijn waarschijnlijk een gevolg van een leverprobleem. je kan er dus best voor zorgen om een zo gezond mogelijke lever te krijgen. dan zou het wel is kunnen dat de rest ook verbetert. ik heb vroeger ook een leverprobleem gehad (hepatitis C) maar dat had niets met AS te maken en sinds ik daarvan (1997) genezen ben, is de vermoeidheid en lusteloosheid die ik toen soms had, ook grotendeels verdwenen.

vermoeidheid, erectieproblemen zijn waarschijnlijk een gevolg van een leverprobleem. je kan er dus best voor zorgen om een zo gezond mogelijke lever te krijgen. dan zou het wel is kunnen dat de rest ook verbetert. ik heb vroeger ook een leverprobleem gehad (hepatitis C) maar dat had niets met AS te maken en sinds ik daarvan (1997) genezen ben, is de vermoeidheid en lusteloosheid die ik toen soms had, ook grotendeels verdwenen.

Ik zit nu in pakistan in nl heb ik 80 x bloed laten testen alles was ok , maar hier hebben ze gezegd je lever is erg naar de klote je hebt dus helemaal gelijk nu ff schoonmaken die handel

Dit komt best wel vaak voor,het is daarom ook belangrijk dat je je lever schoont naar een kuur.

Ik vind anabolen vreselijk :p
groot zijn tot een bepaald punt is mooi, maar TE is gewoon monsterlijk, hou t gewoon op eitwitjes, das voldoende joh :rolleyes:

Terug
Naar boven