Fitness Seller

Wie is dommer, Georges Bush of Barack Obama?

Peiling Peiling Wie is de domste president?

• Totaal stemmers
    98
Bush is voor mij wel echt de achterlijkste van de 2. Maar ja moet die kerel echt niet

Obama, ook al is change beloven en het dan niet geven ook best wel slim eigenlijk. Vind die kerel als president net een spreekpop, Bush had tenminste nog iets eigens. Obama zou als robot niet misstaan.

De overgang naar de mathematische matrix is allang in gang gezet en ons gedaante zal op den duur z'n weefsel moeten gaan inleveren voor de inventies van hyper intelligente controle machten die van de versmelting van mens tot robot een realiteitsfeit maken.

Onze omgang met elkaar wordt een berekening waarin elke precisie is voorgecodeerd en waar geen onverklaarbaar toeval nog bestaat. De hyper intelligentie voert detentie uit op ons allen zonder een nano seconde zich te kunnen verbeelden tot een vorm van een paternalistische zedenleer betreffende z'n uitvoer.

Uiteindelijk crashen we het zet het systeem een reset in gang die vanuit de bron van waterstof weer de meest premature ecologie schept en daarmee een nieuw veld van existentie.

Het Amerikaanse volk zijn afvallige Europeanen die de immigratie kozen om te wonen op de lijken van miljoenen Indianen die tot de komst van Columbus in het paradijs woonden.

In meerdere mate is rechts aan de macht, de grondbeginselen van de US rusten in letterlijke zin nu eenmaal op meer totale zelfverantwoordelijkheid, inclusief het zorgen voor je eigen vangnetten om niet lager aan wal te verpauperen.

Al zul je in de States merken dat van staat tot staat de mening van het individu enorm verschilt, je hebt volledige groepen briljante vrijdenkers in bepaalde Staten, maar ook echte provincialen die echt zwart wit denken. Stugge Republikeinen, one liners maken de mening. :D

Omtrent Obama, hij heeft z'n Presidentsschap grotendeels te danken aan de wereldwijde ontevredenheid van de publieke opinie over 8 jaar de Bush administratie. Het Amerikaanse volk besefte dat het lands imago een fikse deuk had opgelopen en Obama was daarop een beter antwoord dan McCain.

Ey, Hitler had ook de omstandigheden mee... da's nu eenmaal inherent aan de politiek. Moet je het iemand kwalijk nemen als ze een kans benutten wanneer een ander hem laat liggen? Bush was gewoon een ass-hole, had het allemaal niet op een rij. Een soort tweede Ronald Reagan die nota bene wereldwijd publiekelijk belachelijk werd gemaakt door FGTH in Two Tribes! Lag dat niet alleen aan de persoon maar ook aan zijn achterban die hem van informatie voorzag? Vast! De persoon die het poppenspel mag spelen is nu eenmaal de voorkant van de rest van de poppenkast! Politiek!

bush.jpg

Ik heb ze allebei nooit gesproken.

Groep 8 topic.

Ik heb Karel De Gucht ooit horen zeggen dat Bush best intelligent is en een stevige dossierkennis ten toon spreidde. Ik geloof hem.

Na het zien van W. begrijp ik Bush beter, over Obama oordeel ik wel binnen vier jaar.

Idd. Een dom of onbenullig persoon zal nooit zoveel macht kunnen krijgen, dan moet je toch iets goeds doen of door hebben en daar is een zekere intelligentie voor nodig.

Wat voor goede en intelligente dingen heeft Bush Jr. gedaan dan?

Bush had toch maar een IQ van 93? Denk wel dat dat van Obama boven de 110 zal zijn.

obama door hem is er geen House nimeer in House .m.d :s

Terug
Naar boven