XXL Nutrition

Wie is dommer, Georges Bush of Barack Obama?

Peiling Peiling Wie is de domste president?

• Totaal stemmers
    98
Bush had toch maar een IQ van 93? Denk wel dat dat van Obama boven de 110 zal zijn.
100 is het gemiddelde, wees maar zeker dat iemand in die functie boven de 105-110 zit. Probleem bij Bush is dat hij grammaticaal nogal wat blunders heeft gemaakt waardoor hij dommer kan lijken dan hij is.

Barack Obama.
arnoldfan, ballon, BigMaus, P8rb, Popjesto, RATZE

Hoe kon het ook anders :D

Nou weet ik dat het niet puur anti-arabisch is AF, maar dat je gewoon een real-rascist bent.

Ik denk persoonlijk dat ze beiden een IQ van niet minder dan 130 hebben, obama waarschijnlijk nog stuk hoger.

bush was geschat op een iq van 120/125 waarmee hij in de onderste regionen van de lijst presidenten staat maar daarmee nog zeer boven gemiddeld intelligent is. Dat hij vaak onzinnige uitspraken deed betekend niet dat hij dom was, ik ken genoeg hele slimme mensen die geregeld niet goed uit hun woorden komen. Dat hij een k*tpresident was, dat is wel waar :d

Bush is zo geniaal dat hij gek is.

:stfu:

shit man, zo te zien hoef je geen hooge iq te hebben op president van the usa te worden

"you are working hard to put food on your family"

"is our children learning"

Strike! :roflol:

Hoe kan je trouwens zeker weten dat Obama Irak niet was binnengevallen? :scratch:

Nou?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja, dat zei Bush ook achteraf. :)

Bush, hoe kan iemand het voor mekaar krijgen om in 8 jaar tijd Amerika volledig naar de klote te helpen, kan ook echt niet begrijpen waarom die vent in 2004 herkozen is.

Terug
Naar boven