- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik Amerikaan was en er was ooit een kandidaat die op tv aangaf dat het complete budget van de marketing in het land wordt gestoken ipv dat er miljoenen aan reclame worden uitgegeven zou die mijn stem krijgen... Ongeacht of het goed voor het land is of niet. (semi-srs) Ik wordt echt niet goed van als je hoort dat ze x miljoen bezuinigen voor scholing en dat het budget voor marketing van de kandidaten 4x zo hoog is. Kansloze wereld. Hier in NL gaat het al dezelfde kant op.
Nu begrijp ik ook wel dat dat allemaal niet zo makkelijk ligt, maar het geeft wel te denken.
Sommige dingen in deze wereld zijn echt ****ed up.
Het moet niet of Obama of Romney zijn. Jullie maken dezelfde fout als de Amerikanen.![]()
Je bent dus niet eens op de hoogte van de andere kandidaten? En er is ook nog gewoon niet stemmen. Hallo?Tja, Ross Perot stelt zich deze keer niet meer verkiesbaar, T.

Je bent dus niet eens op de hoogte van de andere kandidaten?
Big T gaat toch nog zorgen dat Ron Paul zich verkiesbaar kan stellen.
Jij bent degene die zich laat meeslepen nu, net alsof er ook maar iets zou veranderen als alle Amerikanen massaal zouden stemmen op bijvoorbeeld de Constitution Party.

Lol @ die Romney.. Die kerel vindt het vreemd dat een vliegtuig geen raampjes heeft zodat de passagiers een raampje kunnen opendraaien.. Stel je voor die gast is President
http://www.telegraaf.nl/buitenland/12991333/__Romney__raampjes_moeten_open_in_vliegtuig__.html