MuscleMeat

wie kan deze beginner wat raad geven.

witte666

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
93kg
yu,

zoals de titel al vermeldt ben ik dus op zoek naar goede raad van kenners van wat of hoe ik het beste resultaat krijg.
ik ben 1m95 en weeg 93 kilo en ik heb last van een klein 'bierbuikje' de bedoeling is van dit eraf te krijgen en spiermassa op te bouwen en op een korte periode wegens redenen. dus zit ik met verschillende vragen.

1: wat kan ik bv het beste nemen ivm vetverbranders ?
2: voor spieropbouw wat kan ik hier het beste voor nemen zodat ik redelijk rap toch spiermassa bijkom. (gelieve niet via de illegale manier of injecties)
3: hoe zit het met voeding
4: ben nu redelijk moe meestal. word dit beter naar periode dat ik begin te trainen ? of kan ja hier ook iets voor inpakken (pillen of shakes) ? kortom ik zoek gewoon een goeie combinatie.

hopelijk kunnen jullie me helpen.

mvg robby

witte666, heb jij toevallig een hekel aan de zwarte/bruine/gele medemens?

• Topic Starter Topic Starter
witte666, heb jij toevallig een hekel aan de zwarte/bruine/gele medemens?

nee helemaal niet ? waarom zou ik ? die 666 in men nick staat voor de laatste 3 getallen van men nrplaat van de auto ;)

dus terug on topic en hopelijk vind ik iemand met raad.

yu,

zoals de titel al vermeldt ben ik dus op zoek naar goede raad van kenners van wat of hoe ik het beste resultaat krijg.
ik ben 1m95 en weeg 93 kilo en ik heb last van een klein 'bierbuikje' de bedoeling is van dit eraf te krijgen en spiermassa op te bouwen en op een korte periode wegens redenen. dus zit ik met verschillende vragen.

1: wat kan ik bv het beste nemen ivm vetverbranders ?

Minder voeding, later pas ooit 'vetverbrand' supplementen

2: voor spieropbouw wat kan ik hier het beste voor nemen zodat ik redelijk rap toch spiermassa bijkom. (gelieve niet via de illegale manier of injecties)

Meer voeding. Kies dus 1 ding; afvallen of spiermassa opbouwen

3: hoe zit het met voeding

Lees de sticky's. Minder eten dan je verbruikt is afvallen, meer eten dan je verbruikt is spiermassa aankomen.

4: ben nu redelijk moe meestal. word dit beter naar periode dat ik begin te trainen ? of kan ja hier ook iets voor inpakken (pillen of shakes) ? kortom ik zoek gewoon een goeie combinatie.

Kan door je voeding komen, kijk daar eerste eens naar.

hopelijk kunnen jullie me helpen.

mvg robby

Geantwoord in de quote, dikgedrukt.

Terug
Naar boven