LuckyLuciano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind Obama zeker niet rechts. Natuurlijk, als je hem gaat vergelijken met de linkse bende in Europa dan is zelfs hij rechts. Maar ik vind niet dat oorlogen starten/voortzetten perse een rechts thema is, links kan er toch moeilijk iets tegen hebben dat de Iraakse bevolking niet meer onder een dictatuur leeft.
Uiteindelijk word het toch McCain, Obama word gewoon afgeknald als hij verkozen word.
Uiteindelijk word het toch McCain, Obama word gewoon afgeknald als hij verkozen word.
Het maakt geen reet uit wie het wordt. Ik heb eigenlijk nog liever dat het McCain wordt, want dat zou de bevolking misschien een beetje wakker schudden en doen inzien dat er iets ****ed up in die regering is.
Volgens mij zijn ze al behoorlijk wakker, het proces wat jij beschrijft heeft in Amerika allang plaatsgevonden.
Ze zijn helemaal niet wakker. Ze denken dat Obama dingen gaat veranderen maar dit is dus echt niet het geva. Ze lopen allemaal als makke lammetjes achter de media aan. Als je het nieuws in Amerika volgt zie je toch echt dat de media de kant van Obama heeft gekozen. Af en toen zeggen ze een aardig woordje over McCain, maar Obama geven ze veel meer aandacht. De rockstar status die Obama verkregen heeft, heeft hij toch echt wel aan de media te danken. De burgers zijn helemaal afgeleid van waar het nou werkelijk om gaat, en wie er nou echt de macht in hun land hebben.
Ik was eerst helemaal pro Obama, tot dat ik inzag dat het toch niet uitmaakt wie het wordt en dat het vieze spelletje gewoon doorgespeeld wordt.
Ik geloof er niks van, hoe kun je nou weten dat Obama niks gaat veranderen?
Het is verder niet erg vreemd dat een charismatisch iemand de voorkeur geniet boven een idioot die denkt dat Poetin de president van Duitsland is.
Verder kloppen de verbanden die jij zit tussen "te veel" media-aandacht en mogelijke veranderingen niet.
en u heeft dit vermoeden omdat?Obama zou niet zo afhankelijk zijn van die hoge pieten dus het zou wel eens kunnen meevallen. Alleen mogen ze wel voor extreem goede bescherming zorgen want hij zal mikpunt worden van vele potentiële moordenaars.
Omdat de president van Amerika niet zo veel invloed heeft als je denkt en omdat hoge pieten bepalen wie de verkiezingen winnen.
Obama zou niet zo afhankelijk zijn van die hoge pieten dus het zou wel eens kunnen meevallen. Alleen mogen ze wel voor extreem goede bescherming zorgen want hij zal mikpunt worden van vele potentiële moordenaars.
Ze zijn helemaal niet wakker. Ze denken dat Obama dingen gaat veranderen maar dit is dus echt niet het geval. Ze lopen allemaal als makke lammetjes achter de media aan. Als je het nieuws in Amerika volgt zie je toch echt dat de media de kant van Obama heeft gekozen. Af en toen zeggen ze een aardig woordje over McCain, maar Obama geven ze veel meer aandacht. De rockstar status die Obama verkregen heeft, heeft hij toch echt wel aan de media te danken. De burgers zijn helemaal afgeleid van waar het nou werkelijk om gaat, en wie er nou echt de macht in hun land hebben.
McCain rijdt Hiltons tegen de kar
NVT - Het tv-spotje waarin de Amerikaanse presidentskandidaat John McCain zijn rivaal Barack Obama vergelijkt met Paris Hilton en Britney Spears is niet in goede aarde gevallen bij de Hiltonclan. Paris Hilton liet weten dat haar toestemming niet is gevraagd om de foto te gebruiken. Bovendien vindt haar grootvader William Barron Hilton dat de tv-spot zijn kleindochter in een slecht daglicht plaatst. Opa Hilton is extra boos omdat hij de campagne van McCain financieel gesteund heeft. (tdl)
Geen al te slimme zet van McCain. Je kan aan zo'n zaken al zien hoe laag bij de grond McCain en zijn clan zijn. Obama's team heeft gepast greageerd: ze hebben een clipje gemaakt warin ze McCain vergelijken met Bush