LOL, Hij is meer Amerikaan dan John McCain, want die is geboren in Panama Kanaal zone, wat niet echt Amerikaans grondgebied was maar wel onder controle van hun stond ofoziets.
Obama is geboren in Hawaii, en dat is een Amerikaanse staat sinds 59, Obama is geboren in 61.
Ik vind het zowieso te gek voor woorden dat een zwarte man president kan worden van amerika.Dat lijkt toch nergens op!
Nee, inderdaad, na jaren slavernij en de blijvende discriminatie in sommige gebieden verdienen ze helemaal niks.
Trouwens:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kijk eens van hoeveel verschillende landen dat de Amerikanen echt afkomstig zijn?
Eigenlijk zou een persoon van Duitse afkomst president moeten zijn.
Van de bevolking is op dit moment 12.4% n*gers(sorry als dit nogal bruut klinkt ofzo), is toch neit zo klein als je denk dat er ook nog hispanics, aziaten, indianen(eigenlijk de ECHTE amerikanen) zijn en dan nog groep van andere rassen die meer als 8% uitmaakt van het totaal. 74% van de bevolking is blank, maar Obama kan optreden als vertegenwoordiger van alle niet blanken, das dan toch nog 26% van de bevolking. En het zal heus niet zo slecht worden voor de blanken want hij heeft zelf een blanke moeder ...
Of wil jij hier een n*ger of islamiet in plaats van de president die we nu hebben
Jullie hebben geen president. Of woon jij soms in Amerika?
Ik weet niet of hij islamiet is.
Hij is een christen.
Ook kreeg obama informatie over wat hij moest zeggen van een ander wat hij zelf ook toegaf.
Een vriend van hem gaf hem wat zinnen uit zijn eigen speech die hij dacht dat wel in Obama's speech zouden passen. Is dat nu zo erg?
en de nederlandse zenders besteden maar al te graag aandacht aan de democraten, de laatste 5seconde wordt er ff snel gezegd hoe het met de republikeinen ervoor staat..
Ja, dat gevoel krijg ik hier in Belgïe ook.