- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik moet eerlijk zeggen dat als er een allochtoon als minister president gekozen zou worden in ons land, dat ik ook absoluut niet blij zou zijn.
Precies en in de blanken hun ogen zijn de zwarten minder als hun, als er dan een zwarte president aan de macht komt omdat oa alle zwarte mensen op hem stemmen, hebben ze 't gevoel dat de zwarten de baas gaan worden en dat pikken ze niet, klinkt heel lullig, maar zo denken ze wel in Amerika.
Hihi ik vraag me iig af hoe lang die Obama het zal volhouden, en al wordt ie niet vermoord, dan kan er altijd nog met de stemmingen gekloot worden, net als wat ze bij bush ook hadden gedaan.

En daarbij denk ik ook niet dat bush het leuk vind dat iemand zijn taak even overneemt net nu hij in een belangrijke tijd zit.
damn, overgewicht is echt een serieus probleem in amerika.Ik ga voor Obama
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En ik moet eerlijk zeggen dat als er een allochtoon als minister president gekozen zou worden in ons land, dat ik ook absoluut niet blij zou zijn.
Mischien moet je een beetje de geschiedenis van Amerika gaan bestuderen als je het over allochtonen hebt daar... (zou overigens voor velen hier geen slecht idee zijn overigens)...
Allochtonen kunnen overigens nergens president worden...
Gelukkig zeg..
maar mensen met een ander "stammetje" kunnen dat wel.. ben ik ook niet zo blij mee, eerlijk gezegd..
doe mij maar weer een Clinton; iemand die haar man op zo'n manier kan vergeven kan ook een land regeren!
![]()
Gelukkig zeg..
maar mensen met een ander "stammetje" kunnen dat wel.. ben ik ook niet zo blij mee, eerlijk gezegd..
Volgens mij is het een publiek geheim dat die twee enkel nog om politieke en zakelijke redenen getrouwd zijn.

Dus jij vind mensen met een andere afkomst minderwaardig?
hierboven ^^ gereageerd, niks ten nadele van mensen met een ander huidje of afkomst..
Dat is toch positieve discriminatievolgens mij stemmen de meeste mensen op Obama puur omdat hij zwart is. Stelletje racisten.