Fitness Seller

Wie mag van jou de volgende president van de VS worden?

Peiling Peiling Wie mag van jou de volgende president van de VS worden?

• Hillary Clinton

Stemmen: 25 16,7%
  • Barack Obama

Stemmen: 105 70,0%
  • John McCain

Stemmen: 18 12,0%
  • Mike Huckabee

Stemmen: 2 1,3%

• Totaal stemmers
    150
Status
Niet open voor verdere reacties.
En ik moet eerlijk zeggen dat als er een allochtoon als minister president gekozen zou worden in ons land, dat ik ook absoluut niet blij zou zijn.

Precies en in de blanken hun ogen zijn de zwarten minder als hun, als er dan een zwarte president aan de macht komt omdat oa alle zwarte mensen op hem stemmen, hebben ze 't gevoel dat de zwarten de baas gaan worden en dat pikken ze niet, klinkt heel lullig, maar zo denken ze wel in Amerika.

Is natuurlijk ook de juiste manier van denken.Niet dat de zwarten minder zijn maar dat hun zo de baas worden.

Hihi ik vraag me iig af hoe lang die Obama het zal volhouden, en al wordt ie niet vermoord, dan kan er altijd nog met de stemmingen gekloot worden, net als wat ze bij bush ook hadden gedaan.

Hihi ik vraag me iig af hoe lang die Obama het zal volhouden, en al wordt ie niet vermoord, dan kan er altijd nog met de stemmingen gekloot worden, net als wat ze bij bush ook hadden gedaan.

Wat denk je hoe er daar gerotzooid word :roflol:

En daarbij denk ik ook niet dat bush het leuk vind dat iemand zijn taak even overneemt net nu hij in een belangrijke tijd zit.

En daarbij denk ik ook niet dat bush het leuk vind dat iemand zijn taak even overneemt net nu hij in een belangrijke tijd zit.

Ow maar aftreden zal hij zowiezo, het Amerikaanse volk zal het echt niet pikken als hij nog steeds president blijft, hij is 8 jaar president geweest, 8 jaar is 8 jaar.

En ik moet eerlijk zeggen dat als er een allochtoon als minister president gekozen zou worden in ons land, dat ik ook absoluut niet blij zou zijn.

Mischien moet je een beetje de geschiedenis van Amerika gaan bestuderen als je het over allochtonen hebt daar... (zou overigens voor velen hier geen slecht idee zijn overigens)...

Allochtonen kunnen overigens nergens president worden...

Mischien moet je een beetje de geschiedenis van Amerika gaan bestuderen als je het over allochtonen hebt daar... (zou overigens voor velen hier geen slecht idee zijn overigens)...

Allochtonen kunnen overigens nergens president worden...

Gelukkig zeg..

maar mensen met een ander "stammetje" kunnen dat wel.. ben ik ook niet zo blij mee, eerlijk gezegd..

doe mij maar weer een Clinton; iemand die haar man op zo'n manier kan vergeven kan ook een land regeren!
:thumbs:

hierboven ^^ gereageerd, niks ten nadele van mensen met een ander huidje of afkomst..

Ik vroeg het omdat ik mij post daar helemaal niet op doelde.. een 'rasechte' Nederlander op klompen is in Belgie ook een allochtoon en kan daar ook geen president worden... mits het een 'ras echte' Nederlaner i smet een Belgisch paspoort... zoals ik al had verwacht is dat je totaal ontgaan

Verder zijn het het de mensen zoals jou in Amerika die ik het juist gun dat er een president komt met een kleurtje...

• Topic Starter Topic Starter
volgens mij stemmen de meeste mensen op Obama puur omdat hij zwart is. Stelletje racisten.
Dat is toch positieve discriminatie ;)

Ik hoop stilletjes toch dat Clinton nog wint, zij is van in begin mijn favo geweest, een ervaren democratische ouwe tante, dat is precies wat de vs nu nodig heeft ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven