- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HLN: Verkiezingen VS - Hillary maakt comeback (194509)Ik denk dat hij een hele goede kans heeft, conservatieve republikeinen stemmen imo veel liever op een zwarte man dan een vrouw.

NB: McCain heeft conservatieven opgeroepen om op Hillary te stemmen, zodat daarmee de democraten niet 1 blok kunnen vormen. Slim. Triest, maar slim.
Lights out game over voor barrack 
Niet één blok maakt nu toch eigenlijk weinig uit... Er zal sowieso één kandidaat naar voren komen bij de democraten en de kiezers kunnen dan later nog altijd als één blok achter één van de democratische kandidaten gaan staan. Dus ja, of dat veel zal gaan uitmaken, ik betwijfel het. Het vermindert alleen de kansen van Obama om kandidaat te worden volgens mij. Ik denk trouwens dat Hillary veel sterker zou staan tegenover McCain, dus wie weet komt dit nog als boomerang terug in zijn gezicht...NB: McCain heeft conservatieven opgeroepen om op Hillary te stemmen, zodat daarmee de democraten niet 1 blok kunnen vormen. Slim. Triest, maar slim.
republikeinen zijn niet zo kortzichtig om enkel op iemand te stemmen vanwege zijn of haar huidskleur of geslacht..

Hangt er van af vanuit welke perspectief je het bekijkt.
Ik denk voor Amerikanen en Europa zelf Obama of Clinton een goeie president zou zijn. Voor de landen waar nu Amerikaanse oorlogen gaande is, zou McCain een betere optie is. Reden: omdat de democraten waarschijnlijk hun troepen daar weg zullen hallen waardoor de boel weer in elkaar stort.
Ik vind Clinton beter dan Obama. Omdat Bill Clinton zou ook veel invloed hebben mocht Hillary president worden.
Bill was niet zo'n slechte president hoor, veel Amerikanen hadden het erg goed in die periode!Ik vind Clinton beter dan Obama. Omdat Bill Clinton zou ook veel invloed hebben mocht Hillary president worden.
Bill was niet zo'n slechte president hoor, veel Amerikanen hadden het erg goed in die periode!

Omdat ik het een betere kandidaat vind. En waarom ik dat vind is al meerdere malen aan bod gekomen.Waarom ben je zo pro Hillary en anti obama als ik vragen mag?
Wie er wint zal wel degelijk wat gaan uitmaken als die persoon het straks tegen McCain zal moeten opnemen.Zoveel is er niet veranderd imo, het gaat er niet om wie er wint, het gaat om de marges bij de democraten.Het is geen "the winner takes it all" systeem zoals bij de republikeinen.
We zullen zien...Sowieso acht ik de kans erg klein dat Hillary de nominatie krijgt, zoals in je artikel staat "Clinton is nog niet uitgeteld" en er is nog theoretisch alles mogelijk maar je moet er niet op rekenen.
weet er iemand hoeveel kiesmannen er nog te rapen zijn?
Misschien zijn er nog andere minder belangrijke staten? Zal in elk geval moeilijk worden voor Clinton, maar het kan nog.120 kiesmannen voor
Obama ligt 120 kiesmannen voor op zijn rivaal Hillary Clinton, senator uit New York en de echtgenote van ex-president Bill Clinton. Obama heeft 1588 afgevaardigden verzameld in de 45 voorverkiezingen van zijn partij, Clinton 1468.
Een belangrijke staat is nog Pennsylvania, waar de Democraten op 22 april bepalen wie van de 158 kiesmannen uit deze staat voor Obama en wie voor Clinton naar het partijcongres gaat. In het noordoostelijke Pennsylvania zou een overwinning van Clinton waarschijnlijk zijn. (anp/sps)
Bron: hln.
Misschien zijn er nog andere minder belangrijke staten? Zal in elk geval moeilijk worden voor Clinton, maar het kan nog.
1 van de meest invloedrijke landen in de wereldpolitiek en jij vind het niet belangrijk.![]()