XXL Nutrition

Wie mag van jou de volgende president van de VS worden?

Peiling Peiling Wie mag van jou de volgende president van de VS worden?

• Hillary Clinton

Stemmen: 25 16,7%
  • Barack Obama

Stemmen: 105 70,0%
  • John McCain

Stemmen: 18 12,0%
  • Mike Huckabee

Stemmen: 2 1,3%

• Totaal stemmers
    150
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Yep, is het ook.

Ik vroeg het omdat ik mij post daar helemaal niet op doelde.. een 'rasechte' Nederlander op klompen is in Belgie ook een allochtoon en kan daar ook geen president worden... mits het een 'ras echte' Nederlaner i smet een Belgisch paspoort... punt1- zoals ik al had verwacht is dat je totaal ontgaan

punt2- Verder zijn het het de mensen zoals jou in Amerika die ik het juist gun dat er een president komt met een kleurtje...

punt1- jaja.. wolla billa, jij bent alwetend, ik weet zelluf. enzo blabla

punt2- dank je, ik wens jou ook het allerbeste swa.

Als 't maar niet Obama of Clinton is, ben die namen nu al moe gehoord...

Ik hoop op Obama, anders Clinton.

Gister op nieuws dat clinton weinig kans meer heeft.

Jammer.

heel erg jammer..

Maar er is nog hoop, er is nog hoop.

Niet dat t mij zoveel boeit, heb liever dat er een nieuwe minister-president in ons land wordt gekozen, dan wordt NL wat harder.

Will Smith heeft gezegd dat hij de volgende zwarte president wil worden na Obama. :bang:

Barack Obama | Change We Can Believe In | Results

Imo kan Clinton het niet meer goedmaken, obama heeft een te grote voorsprong.Op 4 maart worden er op 1 dag ongeveer 400 gedelegeerden verdeeld, maar ik denk dat het 60%-40% voor obama zal worden.
Zelfs als Hillary nipt wint heeft ze nog lang niet genoeg, die 160 gedeleerden is gewoon teveel on nu nog in te halen imo.

• Topic Starter Topic Starter
Jammer, dat wordt dus naar alle waarschijnlijkheid weer een republikein, no way dat conservatief Amerika een half zwarte als president verkiest.

Ik denk dat hij een hele goede kans heeft, conservatieve republikeinen stemmen imo veel liever op een zwarte man dan een vrouw.

Ik heb al dikwijls gelachen met Hillary Clinton. In het begin zag je dat ze al op voorhand dacht dat ze gewonnen had. Barack is een geboren spreker terwijl Clinton op een hartelijk, omhooggevallen toontje spreekt en zelfs spreeklessen moest nemen. Ze speelt ook meer en meer een vuil spelletje en blijkt een zeer slechte verliezer te zijn terwijl Obama steeds zijn waardigheid blijft behouden.

Clinton is godberterd 60 jaar of ouder dus wat zou zo'n oude krokodil iets kunnen veranderen? Ik zie in Barack een daadkrachtiger iemand die niet bang is om iets gedurfds te doen als hij president is zoals in Cuba bij Castro op bezoek gaan.

Hoe het ook uitdraait, één ding is bijna zeker: de volgende president van de VS zal het beter doen dan de lafaard George Walker Bush.

Ik denk dat hij een hele goede kans heeft, conservatieve republikeinen stemmen imo veel liever op een zwarte man dan een vrouw.
republikeinen zijn niet zo kortzichtig om enkel op iemand te stemmen vanwege zijn of haar huidskleur of geslacht..

een conservatief persoon zal zich nooit in iemand als obama kunnen vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven