MuscleMeat

Wie mogen ze van jullie de tv af trappen?

Purple zei:
Ach ja als ik iemand niet leuk vind kijk ik er ook niet naar. ZIjn genoeg andere zenders als Paul de Leeuw ergens op is... schakelen we gewoon om. Ben blij met de afstandsbediening dan.
Dat kan met veel programma's wel, maar Wegmisbruikers vind ik wel een leuk programma. Die dwerg, die het presenteert is alleen vervelend, maar kan ik jammer genoeg niet wegzappen.:D

• Topic Starter Topic Starter
Tractortje zei:
Paul de Leeuw met z'n achterhaalde, sadistische en on-orginele "humor". En dan zijn er ook nog van die zakken hooi die erom moeten lachen. Begrijp me niet verkeerd, leedvermaak is prachtig, maar zoals hij het presenteert is het gewoon fout en hij is een schande voor het begrip wat ze 'humor' noemen.

En hij is dik.

Paul de leeuw is gewoon lachen.
Tevens vind ik Filmpje van Paul de leeuw de meest lachen nederlandse film.
Kan ik echt blauw om liggen :D

Jensen en dat volk op de tribune bij hem. Proletenvolk.

lol, Paul de Leeuw is zo'n beetje het enige wat ik nog kijk.

Iedereen die op Talpa komt mag je er van mij aftrappen.

akiraC zei:
Niets slecht over Gigi Ravelli !!:mad:

sfdn37.jpg - 97211

jordy zei:
Niks slecht over tell sell. sinds ik de sauna belt heb zit ik er lekker warm bij :D

Met de Sauna Belt zweet u de pondjes eraf. U doet de Sauna Belt om, stelt de warmteregelaar in op het gewenste niveau en ontspant. De warmte stimuleert de vetverbranding en vermindert cellulitis. U krijgt het strak gevormde lichaam dat u altijd al wilde hebben. U hoeft er helemaal niets voor te doen!

Goh misschien moet ik ook maar zo'n ding aanschaffen :D Een strak gevormd lichaam zonder ook maar iets te doen :cool:

RobertHosper zei:
geen slecht woord over Gigi:mad::shoot:!!!!

sorry ik vind haar erg dom overkomen. en super aantrekkelijk is ze ook niet. sorry Hosper.

doe mij die anderen maar. wietske:o

vind paul de leeuw ook wel lachen,

ik heb een hekel aan reinout"arnie"oerlemans en peter vd vorst of hoe heet die gay

Paul de leeuw is lachen man!

Die Rayman is laat mogen ze eraf trappen samen met albert verlinden

Jensen, de goedkope komediant voor het simpele volk, Jeroen Krabbe de enge gladjakker, Gordon en Jolink stelletje ransbakken en Ron Brandsteder had allang dood moeten zijn met die glunderkop van 'm. Ohja, en Jack Spijkerman.

Ik vind Paul de Leeuw ook wel amusant soms, Rayman is inderdaad een eikel en meestal totaal niet grappig, zijn Comedy Factory (zo was 't toch?) vind ik wel leuk zolang die zelf z'n muil maar houdt.

Die Rayman kunnen ze idd wel met jenssen van de tv aftrappen..

Die rayman heeft alleen maar dezelfde soort grappen die al lang niet meer grappig zijn en die Jenssen.. tsja.. die hoeft helemaal geen uitleg neem ik aan...

maargoed.. ze moegen verder wel van mij op tv blijven daar niet van aangezien ik amper tv kijk en het dus mij eigenlijk niks kan boeien wie op tv komt of niet.. 90 % van de programmas ken ik toch niet.... heb ik al een paar jaar afgeleerd.. tv kijken.. zonde van je tijd.

Terug
Naar boven