Hans Kraaij Junior, wat een figuur is, het is dat ik geen met vogelgriep besmette dode kraai in me achertuin heb liggen anders had ik er toch echt een pakketje richting deze vriendelijke vent van gemaakt.
Gerard Joling en Gordon, hoop echt dat die gasten allebei een dikke HIV lul in bruine anjer krijgen.
Mental Theo, wat kan die hele gozer nou? Ranzige in een chronische midlife crisis zittende kale sukkel
Ron Brandsteder, je bent te oud, face it...
Patty brard, zie Ron Brandsteder....
Albert Verlinde, waarom moet hij nou iedere dag met zijn pleures kop in beeld als ik mijn bordje vreten naar binnen schuif? Die gozer heeft me echt een kilo of 10 massa gekost tijdens mijn bulk-periode.
Jensen, de eerste seizoenen waren wel leuk, maar die dikke plofkop met zijn kontgat kameraat komen echt me neus uit langzamerhand.
Jack Spijkerman, hoe is het mogelijk dat iemand met zo'n k*tkop zulke kijkcijfers heeft (had!).
Cilly dartell (die lelijke van shownieuws) ik zeg 1 ding: crackhoer!!!
Ron Boszhard, die gozer denk echt dat hij net 16 is ofzo. Dat ze hem niet allang ergens opgesloten hebben.
Martijn Krabbé, ik hoop echt dat ze vandaag of morgen bij 'in Holland staat een huis' een gigantisch ongeluk krijgen met een spijkerpistool.
Paul de Leeuw, altijd andere mensen afzeiken terwijl hij zelf door kan gaan voor een wandelende aambei.
Dat was het weer ff.....