Fitness Seller

Wie mogen ze van jullie de tv af trappen?

al die gays uit modeprogramma's, wat een kwallen.
Lange Frans mag ook weg + Brace en Ali B.

EricR zei:
Maar goed hoe vaak kijkt iedereen dan TV? Ik zelf minder dan een half uur per dag eigenlijk, gemiddelde wordt dan vooral geboost door sport uitzendingen.

ik kijk ook nog geen uur tv denk ik.
Ik zit meer voor de pc, voor school etc.

Jensen en Patty Brard mogen naar bobo's in de bush en daar blijven.

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Maar goed hoe vaak kijkt iedereen dan TV? Ik zelf minder dan een half uur per dag eigenlijk, gemiddelde wordt dan vooral geboost door sport uitzendingen.

Ik zit meer op DBB dan achter de tv

Die figuren van dat achterlijke programma van "De grote beurt" mogen van mij met zo'n "gepimpte" auto een ravijn inrijden. Wat een idioten zijn dat, vooral die "baas" van de werkplaats zeg maar. Erger me rot aan die vent.

Verder Jack Spijkerman met z'n domme humor, die vent met die krulletjes van dat wegmisbruikers programma en iedereen die zo'n achterlijk spelletje presenteert tijdens de reclame. Reclame is irritant, maar zo'n mens wat zo dom loopt te ouwehoeren is nog veel erger. Mental "kijk es hoe cool ik ben" Theo mag ook direct van de buis.

Zullen er vast nog wel wat zijn..maar deze komen het eerst in me op :D

Ik zou zeggen Jan Mulder, maar die zit nu bij Talpa dus zelfs bij het zappen kom ik die rotkop van 'm niet tegen (Talpa staat hier op 16 en meestal stop ik met zappen op 10 ofzo).

Wat mij betreft mogen ze er allemaal af. Tv kijken is "so 90's".

axestream zei:
Ik zou zeggen Jan Mulder, maar die zit nu bij Talpa dus zelfs bij het zappen kom ik die rotkop van 'm niet tegen (Talpa staat hier op 16 en meestal stop ik met zappen op 10 ofzo).

Wat mij betreft mogen ze er allemaal af. Tv kijken is "so 90's".
Idd! En Johan Derksen mag daar wel aan toegevoegd worden, vind ik.

Ik vind die dochter van Barend en van Dorp opzich wel een lekker wijf.

Paul de Leeuw is idd best lachen, zolang hij niet zingt.

Vanavond komt Patty Brard weer met een programma.:twitch:
En Jack Spijkerman is heel erg ongrappig.

Robert Jensen en die sidekick Jan Poeperazzi.

In het begin vondt ik het nog wel grappig maar die Jensen valt keer op keer in herhaling met zn 'grappen'.

Ik denk dat de autocue bij hem al ruim n jaar is blijven steken.....

Ik heb geen tv

Kan het iedereen aanraden

Nooit meer hoef je te klagen dat je geen tijd hebt voor bb'ing / andere dingen

Wat een t*ring zooi op die tv tegenwoordig, heb al in geen jaren meer echt gekeken, maar als ik zo hier en daar lees wat voor programma's er tegenwoordig zijn...

Dat wijf van een Albert Verlinden mag ook wel van de buis.....

Bridget Maasland. Alleen van de stem van dat hysterisch domme mokkel gaan de haren al overeind staan in mijn nek.

Oh ja. Martin Gaus zou ik ook weleens aan mijn hond willen voeren.

Alles waar de naam Kraaikamp in zit.

Catherine Keyl zit ook al een tijdje aan haar Max.

Er zijn eigenlijk téveel irritante lui op de tv.
Ik weet zo ff niet waar ik moet beginnen, maar heb hier al een paar goede namen voorbij zien komen welke ze eraf mogen kicken!

Terug
Naar boven