Fitness Seller

Wie van de bodybuilders neemt wel eens Crystal Meth (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja idd maar iedereen wil nu deze nieuwe hype proberen.
 
koelkikker zei:
Snuif maar eens 4 jaar hollands pasta(oftewel speed) elke dag, zullen we wedden dat je er dan ook zo beroerd uit gaat zien!!!!

kijk maar eens wat daar voor ingredienten in zitten!!!!!!!

Greeetings. ;)


Inderdaad van beregoeie speed zie je er na 4 jaar wel wat erger uit.

Je hoef maar op pf te kijken en je vind genoeg van die gasten haha
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mars zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Hahaha dit is te komisch.:D Speedynick!!! :p

Ik heb deze gast trouwens leren kennen op awakenings hij is vet grappig! :D
 
Ja volgens mij struint die elke party af, je hebt ook nog zo'n wijf die op een alien lijkt. met ogen ver uit elkaar staan. kwam dat wijf een keer tegen op een feest hahaha hilarisch.
 
Mars zei:
Ja volgens mij strijnt die elke party af, je hebt ook nog zo'n wijf die op een alien lijkt. met ogen ver uit elkaar staan. kwam dat wijf een keer tegen op een feest hahaha hilarisch.


Jaaah hahahahaha ik weet precies wie je bedoelt!!!! :D

Zij ziet er uit als deze smilie. :spaz: hahaha
 
Hhashahahahaahaha ja die smiley lijkt exact op haar.
 
Mars zei:
Hhashahahahaahaha ja die smiley lijkt exact op haar.


Whahaha er zijn weinig momenten dat ik echt moet lachen achter de pc maar nu lig ik wel een beetje dubbel. :D
 
meth is erg ongebruikelijk in Nederland... nauwelijks verkrijgbaar.
 
Gewoon bestellen op internet, de verzendkosten vallen best mee.
 
Are you ready for your Crystal Meth make-over?
 
Meth is een sterk afrodisiacum, zowel voor vrouwen als voor mannen', zegt dokter Stalcup. 'Het verhoogt het lustgevoel en het uithoudingsvermogen. Een patiënte vertelde me dat ze nooit een orgasme had gehad tot ze voor de eerste keer meth rookte. Die nacht kwam ze tien keer klaar. Voor mannen is het moeilijker om klaar te komen. Maar ze kunnen wel urenlang hard blijven.

dat vind ik dan wel weer interresant.. fluister eens in mijn oor waar ik dit kan halen dan :)
 
Geek Stink Breath

I'm on a mission
I made my decision
To lead a path of self-destruction

A slow progression
Killing my complexion
And it's rotting out my teeth

I'm on a roll
No self control
I'm blowing off steam with
Meth Amphetamine

Don't know what I want
That's all I've got
And I'm picking scabs off my face

Every hour my blood is turning sour
And my pulse is beating out of time

I found a treasure
Filled with sick pleasure
And it sits on a thin white line

I'm on a roll
No self control
I'm blowing off steam with
Meth Amphetamine

Don't know what I want
That's all I've got
And I'm picking scabs off my face

I'm on a mission
I got no decision like a cripple
Running the rat race

Wish in one hand and shit in the other
And see which one gets filled first

I'm on a roll
No self control
I'm blowing off steam with
Meth Amphetamine

Don't know what I want
That's all I've got
And I'm picking scabs off my face

Geek... Stink... Breath
 
Ik heb het een paar keer gebruikt icm andere dingen. Ik ben waanzig uit mijn plaat gegaan. Het was echt vet. Maar als ik mezelf op foto's zie dan heb ik toch zoiets van mmm had ik beter niet kunnen doen. Afgezien van de zware lijpe terug reis met de auto van MOH af...
 
Je moet eens de neus vergelijken van Theresa, als dit geen pure vervalsing is weet ik het ook niet meer. :rolleyes:
 
Corleoné zei:
Je moet eens de neus vergelijken van Theresa, als dit geen pure vervalsing is weet ik het ook niet meer. :rolleyes:
Heb jij dat zitten bekijken ik wordt bijna bang van die heroine hoeren.
 
Er is 1 heel groot verschil met Meth, snuiven of basen! Verschil tussern Speed en Coke is, is dat Speed een Stimulant is, en Coke een Euforische Stimulant. Als je het snuift valt de intensiteit enorm mee vergeleken met een basepijp.

Weet wel dat base-coke in principe hetzelfde is als snuifcoke alleen wat je met snuif coke ervaart in zo'n 30 minuten komt met base-coke in 20 seconden als een bombast allemaal tegelijk! Intense uitzinnigde vreugde. En daarna voel je je zeer verrot!

Meth is als je het based of spuit ook euforisch. En duurt urenlang en je bent natuurlijk zo helder en alert als een panter! Geloof best dat 't zeer lekker is!

Maar uberhaupt als je uppers gaat basen of spuiten moet je er wel van bewust zijn dat je lichaam berooft wordt van veel kostbare massa.
 
Geen spul voor de BB-er idd.
 
Heb 't een keer bij Oprah (o nee toch! oprah!) voorbij zien komen, het zou ook je hersens aantasten.
Hadden ze hersen scans laten zien van voor en na. Heavy shit!
Brandt de gaten in je kop!
 
Morgan zei:
Heb 't een keer bij Oprah (o nee toch! oprah!) voorbij zien komen, het zou ook je hersens aantasten.
Hadden ze hersen scans laten zien van voor en na. Heavy shit!
Brandt de gaten in je kop!

Zijn geen gaten, alhoewel dat wel zo lijkt. De actieve delen van de hersenen vertonen een oranje/rode gloed op de scans, de minder actieve delen zijn licht of donkerblauw.

Ik heb dat met xtc gebruik ook eens gezien. Bepaalde delen vertoonden minder activiteit na een periode van xtc gebruik. Op jongere leeftijd kon dat volgens de arts nog wel aardig herstellen maar op oudere leeftijd niet meer.

O.a het gedeelte waar het korte termijnsgeheugen is gevestigd toonde minder activiteit.
 
Back
Naar boven