XXL Nutrition

Wie van de bodybuilders neemt wel eens Crystal Meth

Bezoekers in dit topic

Voor:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na:
hitler.gif
 
In de states wordt nog aardig wat gedaan aan promotie voor het goedje!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

050219_CrystalMeth_hd.hmedium.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zullen we een spelletje doen? Raden wie er aan Crystal Meth zit.

Voorbeeld:

Zit Dolf Jansen zwaar aan de Meth?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

A) Ja
B) Ja
 
Ikzelf heb het ook eens een aantal jaar geleden uitgeprobeert.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bleh, speed. Ik heb verschillende speed pillen gebruikt. Sommige ging je gewoon hard op en sommige ging je knetter knetter knetter HARD op. Misschien was dat methamfetamine? Ik vond er niks aan. Ik word er agressief van. En als die troep min of meer uitgewerkt is dan kan je nog steeds niet eten of slapen.
De high is niet lekker en de kater is beroerd. Doe mij maar gewoon crack.
 
1 avondje speedgebruik en je eetlust is 2dgn later nog niet normaal.
 
Corleoné zei:
Je moet eens de neus vergelijken van Theresa, als dit geen pure vervalsing is weet ik het ook niet meer. :rolleyes:

nam jij geen 40 pillen per dag? :rolleyes:
 
Zouden er in Amerika nog jongeren wonen die hun regering geloven als het op drugs aankomt?
In Amerika heeft de overheid al zoveel leugens verspreidt over drugs. Best bizar eigenlijk, dat je regering doelbewust tegen je liegt. 400% meer kans op Aids door methamfetamine? Waar halen ze dat vandaan? Ik was blij dat ik mijn pikkie überhaupt nog kon vinden als ik speed gebruikt had, laat staan dat ik zin in coïtus had. Ik had meer zin om te rellen :rolleyes: :(
 
Lauw zei:
Zouden er in Amerika nog jongeren wonen die hun regering geloven als het op drugs aankomt?
In Amerika heeft de overheid al zoveel leugens verspreidt over drugs. Best bizar eigenlijk, dat je regering doelbewust tegen je liegt. 400% meer kans op Aids door methamfetamine? Waar halen ze dat vandaan? Ik was blij dat ik mijn pikkie überhaupt nog kon vinden als ik speed gebruikt had, laat staan dat ik zin in coïtus had. Ik had meer zin om te rellen :rolleyes: :(

Volgens mij is dat wel anders met MA. Lees het verhaal maar eens op de pagina hier voor. Je wordt er schijnbaar rete geil van en kan echt sportnken dat het niet meer normaal is. In de states zijn al die gays flink aan de meth en dan gaan ze elkaar bruut hard in de reet jagen zonder kapotje.
 
Rob G zei:
Volgens mij is dat wel anders met MA. Lees het verhaal maar eens op de pagina hier voor. Je wordt er schijnbaar rete geil van en kan echt sportnken dat het niet meer normaal is. In de states zijn al die gays flink aan de meth en dan gaan ze elkaar bruut hard in de reet jagen zonder kapotje.

Geloof me je hebt wel zin maar je pik komt echt niet snel omhoog hoor..
En lauw is de ervaringsdeskundige dus hij weet het wel. :D
 
@ RobG: Hmm, okay. De meeste mensen krijgen ook veel zin om te nken als ze een pilletje op hebben, daar heb ik ook totaal geen last van. Ik ben trouwens bezig m’n lowlands avontuur af te ronden. Jouw dikke vette kater op de zondagochtend is een hele alinea waard :D
Maargoed, laat die crystal maar lekker zitten. Doe mij maar een blauw driehoekje op z’n tijd. ;)
 
Rob G zei:
Volgens mij is dat wel anders met MA. Lees het verhaal maar eens op de pagina hier voor. Je wordt er schijnbaar rete geil van en kan echt sportnken dat het niet meer normaal is. In de states zijn al die gays flink aan de meth en dan gaan ze elkaar bruut hard in de reet jagen zonder kapotje.
Inderdaad, nken gaat maar klaarkomen niet. Speed is een ander verhaal, dan kun je beide wel vergeten.

Bovendien wordt meth ook gespoten en gebruikers die met naalden in de weer gaan, nemen het niet zo nauw met nieuw en steriel...
 
Ik heb zelfs een verhaal gelezen dat hetero's onder invloed van meth ineens de gay gingen uithangen wegens extreme geilheid.
 
Tsja, weeral niet verwonderlijk dat het uit de VS komt. De president gaf daar wel het voorbeeld:

Voor:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Na 1 jaar:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
D. zei:
Inderdaad, nken gaat maar klaarkomen niet. Speed is een ander verhaal, dan kun je beide wel vergeten.

Ik heb totaal geen eigen ervaring met amphetamine, maar na alles wat ik gelezen heb over crystal meth kan ik wel concluderen dat je er gewoon godsgruwelijk geil van wordt en je pik wel degelijk omhoog krijgt.

Maar omdat je onder invloed van meth rete geil bent en je oppermachtig voelt denk je niet zo na over HIV e.d. en bovendien ga je ook nog eens knetterhard palen tot bloedens aan toe. Dus dan krijg je snel een aidsversprijding ja.
 
Rob G zei:
Ik heb totaal geen eigen ervaring met amphetamine, maar na alles wat ik gelezen heb over crystal meth kan ik wel concluderen dat je er gewoon godsgruwelijk geil van wordt en je pik wel degelijk omhoog krijgt.

Maar omdat je onder invloed van meth rete geil bent en je oppermachtig voelt denk je niet zo na over HIV e.d. en bovendien ga je ook nog eens knetterhard palen tot bloedens aan toe. Dus dan krijg je snel een aidsversprijding ja.
Ik zeg toch ook, nken gaat wel, maar klaarkomen niet :D.
l-e-z-e-n chronic gangstah

:kiss:
 
huckfinn zei:
Hitler was btw echt aan de meth.

Sterker nog;

1 van de meest gebruikte en ook meest simpele manier om meth te synthetiseren wordt de zgn Nazi Method genoemd. Deze methode schijnt door de nazi's in WWII gebruikt te zijn om hun soldaten van meth te voorzien.

Benodigdheden:

-Ephedrine
-Ammoniakgas (NH3)
-Lithium (uit lithiumbatterijen)
-Oplosmiddelen (Methanol,Tolueen,Ether, Aceton)

Speciaal voor Corleone:

My%20First%20Meth%20Lab.jpg


:D
 
Och, dankjewel, dikke knuffel :p

Toch niets tegen de nazi's hoop ik :D
 
Back
Naar boven