Hallo ik ben net nieuw hier maar met een reden. Ben zelf fanatiek sporter en voornamelijk krachtsport. Sinds een half jaar kreeg ik last van mijn monnikkapspier en ben hiervoor in behadeling geweest bij fysio. Ging eerst goed daarna kwam pijn terug. Medio april begon de pijn voornamelijk aan de voorzijde bij mijn sleutelbeen met het borstbeen. Heb gewoon maanden niet goed geslapen en bij opstaan alles stijf en pijn aan sleutelbeen ook aanhecjting aan rechterschouder. Vervolgens naar arts gegaan die constateerde dat mijn sleutelbeen verdraaid was. Hij kon mij niet verder helpen of mij alleen cortnisone spuiten zetten( zal misschien niet zo geschreven worden). Mijn dringende vraag is wat is het wat ik heb en heeft iemand dit ook en zo ja wat kan ik doen. Heb al een half jaar niet meer zwaar kunnen trainen en de eerste 5 maanden geen gewicht meer aangeraakt. Alleen heb ik af en toe gerend om de conditie en het vetpercentage op peil te houden. Jullie kunnen je voorstellen als krachtsporter (bodybuilder) dat je erg gefrustreerd raakt als je geen oplossing vind.
Alvast bedankt voor de reacties die mij ozuden kunnen helpen.
Gr.
Alvast bedankt voor de reacties die mij ozuden kunnen helpen.
Gr.

en het ging dus pas weg nadat je bewust ervan wordt dat een goede doorbloeding je kan helpen.