Missket
Cool Novice
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 51kg
- Vetpercentage
- 35%
Kunnen we lekker gaan stotteren toch 😂😂😂
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik verwacht wel dat je minstens 2gram weg schept met die naam anders maar snel achter het raam!
Ik verwacht wel dat je minstens 2gram weg schept met die naam anders maar snel achter het raam!
Nee, dan was hij/haar/het buffNog niet duidelijk genoeg. Meer informatie graag! @chrash maar als het een man was betekend dat dan ook dat ze niet dik was ?
Daar hebben wel meer mensen last van door de lockdown.
Laten we het op "het" houden.
Waneer gaan ze weer open dan ? En hoeveel daarvan steek je in je eigen zak ? Ik eis minstens 80%Ik heb die bij naam niet voor niks 😂 ik heb altijd de gordijnen dicht.. druk druk toch🤣🤣

Doe je ook aan krachttraining?Ik heb die bij naam niet voor niks 😂 ik heb altijd de gordijnen dicht.. druk druk toch🤣🤣
wel aan kaaktraining en piemelheffen.
Woon je in zeeland? Daar ken ik een cracky die zichzelf ook zo noemtIk heb die bij naam niet voor niks 😂 ik heb altijd de gordijnen dicht.. druk druk toch🤣🤣

Nog niet duidelijk genoeg. Meer informatie graag! @chrash maar als het een man was betekend dat dan ook dat ze niet dik was ?
Woon je in zeeland? Daar ken ik een cracky die zichzelf ook zo noemt![]()
🚩Ik ga voornamelijk ook met mn vrienden om ipv vriendinnen
Dus dit is een uitnodiging ? En als het lijntje ket en de fles whisky boven ons zweven wat gaan we dan doen ?Ik leg het je graag uit boven een lijntje ket en een fles whisky 🤣