- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Gevonden hahahaha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gevonden hahahaha
Een beetje keta chick heeft een lepeltje bij de handWe zijn benieuwd.
Wel met een lepel in je hand graag, anders weten we nog niet of t random fotos van t internet zijn
Dan is wel wifey materialEen beetje keta chick heeft een lepeltje bij de hand
Je laat ons te lang wachten. Is dit hoe je omgaat met mensen in een democratie?Wat een eisen geef me ff de tijd om te spacen man wow

Ik ben altijd packet no worries! Maar jij denkt toch zeker nie dat ik ga delen ofwa?Ik heb nog aardig wat whiskey staan haal jij de rest of moet ik dat doen 😂
Zo ziet ze er iig niet uitIk zie nu dat ze 35% vet heeft, bah ik steek hem liever in een stuk hout.
Heb toevallig een fles whisky in de kelder gevonden En die mag jij hebben! Kom hem wel even overhandigen aan verzenden doen wij niet aan.Jullie geven meer hoofdpijn dan vrouwen wauw hier jullie kut lepel wil er iemand anders gamen? Ik speel ps4 farcry nu
Zieke gunner ja kom er aanHeb toevallig een fles whisky in de kelder gevonden En die mag jij hebben! Kom hem wel even overhandigen aan verzenden doen wij niet aan.
Wat ben ik toch lief dat ik deze meid aan haar verslaving verder help.