- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, maar de vormen die het aanneemt en gevolgen worden wel steeds extremer (overigens doel ik dan even niet op dit topic). Kijk bijvoorbeeld naar de haatberichten die Jetten vorige week ontving op z'n Twitter; natuurlijk moet je als politicus wel ergens tegen kunnen, maar dat soort anonieme reacties zijn gewoon te triest voor worden en dienen geen enkel doel. Overigens zijn er op dit forum ook weleens mensen weggepest, maar dan ligt het natuurlijk aan diegene en kon hij/zij gewoon niet veel hebben.
Er is een verschil tussen rechtstreeks haatberichten en bedreigingen naar een persoon sturen en een bestaande meme in een topic zetten die duidelijk bedoelt is om te trollen, als een troll hier niet tegen kan blijft deze beter weg van het internet.Klopt, maar de vormen die het aanneem en gevolgen worden wel steeds extremer (overigens doel ik dan even niet op dit topic). Kijk bijvoorbeeld naar de haatberichten die Jetten vorige week ontving op z'n Twitter; natuurlijk moet je als politicus wel ergens tegen kunnen, maar dat soort anonieme reacties zijn gewoon te triest voor worden en dienen geen enkel doel. Overigens zijn er op dit forum ook weleens mensen weggepest, maar dan ligt het natuurlijk aan diegene en kon hij/zij gewoon niet veel hebben.
Jetten heeft nogal wat boter op zijn hoofd, hij vertegenwoordigt een haatzaaiende partij, dat heeft al één politicus het leven gekost en ze zullen rond de verkiezingen aan de volgende gaan werken. Bovendien zal hij het nooit hebben over oververtegenwoordiging van bepaalde groepen, want dat speelt anderen alleen maar in de kaart.Klopt, maar de vormen die het aanneemt en gevolgen worden wel steeds extremer (overigens doel ik dan even niet op dit topic). Kijk bijvoorbeeld naar de haatberichten die Jetten vorige week ontving op z'n Twitter; natuurlijk moet je als politicus wel ergens tegen kunnen, maar dat soort anonieme reacties zijn gewoon te triest voor worden en dienen geen enkel doel. Overigens zijn er op dit forum ook weleens mensen weggepest, maar dan ligt het natuurlijk aan diegene en kon hij/zij gewoon niet veel hebben.
In politieke zin zou dat best kunnen, maar zo zou ik het dan weer niet zeggen.
Goed excuus. Het zal niet veranderen, dus accepteer het maar. Prima. De persoon die de meme verzonnen heeft, heeft inderdaad een zieke geest, maar om je er achter te verschuilen dat je enkel iemand anders grap jat, vind ik te gemakkelijk. Onder de noemer 'trollen' is dus zomaar ineens acceptabel.Er is een verschil tussen rechtstreeks haatberichten en bedreigingen naar een persoon sturen en een bestaande meme in een topic zetten die duidelijk bedoelt is om te trollen, als een troll hier niet tegen kan blijft deze beter weg van het internet.
Laten we het internet maar houden zoals het is, zonder al te veel grenzen, als jij dit anders ziet is dat uw goed recht maar blijf er dan weg of negeer het, zal niet vlug veranderen vrees ik
Je zou je nog weleens kunnen vergissen.Noemen juillie @Missket nou troll ? Echt een belachelijke opmerking dit Straks word ze onzeker en depressief omdat juillie haar uiterlijk belachelijk maken. juillie moeten je schamen!
Ik vergis mezelf graag Express.
Oproepen to geweld, tot moord, doodsbedreigingen etc zijn al strafbaar, snap niet wat dit te maken heeft met deze discussie over een memeGoed excuus. Het zal niet veranderen, dus accepteer het maar. Prima. De persoon die de meme verzonnen heeft, heeft inderdaad een zieke geest, maar om je er achter te verschuilen dat je enkel iemand anders grap jat, vind ik te gemakkelijk. Onder te noemer 'trollen' is dus zomaar ineens acceptabel.
Vrijheid van meningsuiting is een goed recht, maar ik denk wel dat overheden en autoriteiten zich juist meer in moeten spannen bepaald gedrag op het internet te voorkomen en veroordelen (dan doel ik overigens niet op dit topic, dat viel inderdaad relatief nog wel mee). We hoeven echt geen controlestaat of autoritair / gecensureerd internet te krijgen, maar ik snap niet dat je 'zonder al te veel grenzen' en 'zoals het nu is' acceptabel vindt, aangezien er steeds meer depressies en suïcides als gevolg van onder andere cyberpesten optreden en bizarre doodswensen, oproepen tot moord, haatzaaien en terrorisme dagelijks via het internet verspreid worden en overheden en politie machteloos staan. Het zou mooi zijn als dat veranderd kan worden. Just my 2 cents.
Noem je TS nu een troll?Het allermooiste aan DBB is dat trolltopics op een of andere manier altijd uitlopen in mensen die anderen hun normen en waarden opleggen en diepgaande maatschappelijke inzichten.
Dat heeft niets te maken met deze meme, dat heeft te maken met jouw opmerking "Laten we het internet maar houden zoals het is, zonder al te veel grenzen". Bovendien, je grap gaat over verkrachting. Zou dat IRL ook gewoon toegestaan zijn of enkel omdat het nu een meme op internet is? Denk daar eens dieper over na.Oproepen to geweld, tot moord, doodsbedreigingen etc zijn al strafbaar, snap niet wat dit te maken heeft met deze discussie over een meme
Als het over vrije meningsuiting gaat hebben deze dingen er dan ook niet echt iets mee te maken
Maar dit keer wel een tepel-foto graag
Dus een comedian mag dat doen maar gewone mensen niet? Of wil je wat wel of niet mag in de comedy ook wettelijk laten vastleggen?Dat heeft niets te maken met deze meme, dat heeft te maken met jouw opmerking "Laten we het internet maar houden zoals het is, zonder al te veel grenzen". Bovendien, je grap gaat over verkrachting. Zou dat IRL ook gewoon toegestaan zijn of enkel omdat het nu een meme op internet is? Denk daar eens dieper over na.