Fitness Seller

Wie wil daten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

chrash lekker kontje het ze wel hoor wil je zien?
 
Ik denk dat zei bert neukt met zijn vrouwelijk gezeik!
Ik probeer me constant in te houden om je taalfouten door de vingers te zien, maar het begint nu toch best lastig te worden. :P
En ik heb geen problemen met de onderliggende positie. :P
 
Ik probeer me constant in te houden om je taalfouten door de vingers te zien, maar het begint nu toch best lastig te worden. :P
iK Hep 1 EQ
 
Klopt, maar de vormen die het aanneemt en gevolgen worden wel steeds extremer (overigens doel ik dan even niet op dit topic). Kijk bijvoorbeeld naar de haatberichten die Jetten vorige week ontving op z'n Twitter; natuurlijk moet je als politicus wel ergens tegen kunnen, maar dat soort anonieme reacties zijn gewoon te triest voor worden en dienen geen enkel doel. Overigens zijn er op dit forum ook weleens mensen weggepest, maar dan ligt het natuurlijk aan diegene en kon hij/zij gewoon niet veel hebben.
Neem het toch allemaal niet zo serieus big B. Dat kind had echt niet verwacht dat ze hier haar prins op het witte paard zou treffen, hoogstens een witte ridder :trollface:
 
Neem het toch allemaal niet zo serieus big B. Dat kind had echt niet verwacht dat ze hier haar prins op het witte paard zou treffen, hoogstens een witte ridder :trollface:
Ze wilt wel wat meer "wit" dan alleen een witte ridder.
 
Ik heb anders wel een foto en weet waar ze woont. :rolleyes:
 
Je stelt me niet teleur Bertje BB_
:whiteknight:
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Ik heb anders wel een foto en weet waar ze woont. :rolleyes:
Screenshot 2020-05-26 at 11.35.18.png


:trollface:
is fake :( ik ben jaloers. sharing is caring BB_
 
Bekijk bijlage 492446

:trollface:
is fake :( ik ben jaloers. sharing is caring BB_
Is gewoon echt. Ze heeft spijt dat ze in een dronke bui haar adress heeft gegeven. En probeert via jou big black dick bertus af te schrikken. Bert laat je niet kenne jongen laat haar zien wat je met je wapenstok kan!
 
Ik heb ook een foto
Oke, ik heb gezegd dat een date er niet zit. Mooie knappe meid, daar ligt het niet aan, maar inhoudelijk zijn we wel te verschillend en hebben denk ik weinig raakvlak. Bovendien ben ik enkel op zoek naar iets echt serieus. Dus ik zou zeggen: grijp je kans. :thumbs:

Voor Robin heeft het geen zin, of hij moet stiekem met de fiets naar Nederland proberen te sneaken.
 
Laatst bewerkt:
Nee, hebgexegd.

Oke, ik heb gezegd dat een date er niet zit. Mooie knappe meid, daar ligt het niet aan, maar inhoudelijk zijn we wel te verschillend en hebben denk ik weinig raakvlak. Bovendien ben ik enkel op zoek naar iets echt serieus. Dus ik zou zeggen: grijp je kans. :thumbs:

Voor Robin heeft het geen zin, of hij moet stiekem met de fiets naar Nederland proberen te sneaken.
Als haar 2de bijnaam misslet is meld ik mezelf aan.
 
Oke, ik heb gezegd dat een date er niet zit. Mooie knappe meid, daar ligt het niet aan, maar inhoudelijk zijn we wel te verschillend en hebben denk ik weinig raakvlak. Bovendien ben ik enkel op zoek naar iets echt serieus. Dus ik zou zeggen: grijp je kans. :thumbs:

Voor Robin heeft het geen zin, of hij moet stiekem met de fiets naar Nederland proberen te sneaken.
Voor mij heeft het zeker wel zin, ik doe alles voor haar!
 
Back
Naar boven