XXL Nutrition

Wie wordt de volgende president van de States?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 244
  • Weergaven 8K
  • Volgers 16

Wie wordt de volgende president van de States?

  • McCain

    Stemmen: 34 25,4%
  • Obama

    Stemmen: 76 56,7%
  • Geen flauw idee, toon me de resultaten maar

    Stemmen: 24 17,9%

  • Totaal stemmers
    134

Bezoekers in dit topic

Obama zou in Nederland ook gewoon rechts zijn hoor.
Beetje overdreven, maar het is wel waar dat men in Amerika geen last heeft van overdreven linkse partijen als pvda en groen-l. Helaas is de politiek daar wel verziekt door het christendom, wat misschien wel net zo erg kan zijn.
 
Ik hoop dat McCain het wordt. Als Obama het wordt komt hij bij ons aankloppen voor meer militairen in Afghanistan.

Bovendien intereseerd het mij vrij weinig wat er intern in de States gebeurd. Onverzekerde Amerikanen ligt niemand hier van wakker. Denk dat Europa beter af is met McCain.

Die hele Obama hype is verpakt aangezien hij net als al die andere Amerikanen in de politiek een doorsnee politicus is. Denk niet dat 1 man verandering kan brengen, aangezien het politieke apparaat niet zal veranderen. 'Tis net een beetje als met de SP, Verdonk en Wilders hier in Nederland.

De homo emanciptatie is hier in Nederland volledig doorgedraaid.

Een democraat is voor de States beter. Maar als we naar onszelf kijken is McCain zeker geen mindere optie, misschien zelfs beter.
 
Ik hoop dat McCain het wordt. Als Obama het wordt komt hij bij ons aankloppen voor meer militairen in Afghanistan.

Bovendien intereseerd het mij vrij weinig wat er intern in de States gebeurd. Onverzekerde Amerikanen ligt niemand hier van wakker. Denk dat Europa beter af is met McCain.

Die hele Obama hype is verpakt aangezien hij net als al die andere Amerikanen in de politiek een doorsnee politicus is. Denk niet dat 1 man verandering kan brengen, aangezien het politieke apparaat niet zal veranderen. 'Tis net een beetje als met de SP, Verdonk en Wilders hier in Nederland.

De homo emanciptatie is hier in Nederland volledig doorgedraaid.

Een democraat is voor de States beter. Maar als we naar onszelf kijken is McCain zeker geen mindere optie, misschien zelfs beter.
ik zie McCain er voor aan Iran binnen te vallen.
en dan zegt Palin,dat is God's wil.(doet me denken aan die film Kingdom of Heaven,daar liep ook zo'n mannetje steeds te blèren"God will it!"en als je een andere mening had dan de Christelijke,"Blasphemy!!",nog even en de duimschroeven worden weer aangedraaid.dat die yanks daar niet vies van zijn hebben we al kunnen zien in Abu Graeb)

is dat zo goed voor ons Europeanen?
van ons word dan natuurlijk weer verwacht achter de yankees te gaan staan want zoals Bush al zei'you're either with us or against us'.
het zijn in mijn ogen een stel extreme griezels.
het verbaasd me niks dat Amerika en Iran aardsvijanden zijn.
ze kunnen stuivertje wisselen qua extreem zijn en doodstraffen opleggen.


homoparen die kinderen adopteren hoeft voor mij ook niet zo.
maar dat ze trouwen,wat boeit mij dat.heb ik toch geen last van.
maar die kinderen moet je niet met zoiets belasten vind ik.maar ja wie heeft er gelijk.
de toekomst zal dat uitwijzen.
 
De speech van Palin was echt lachwekkend. En dat publiek maar juichen en schreeuwen om haar loze worden. Echt helemaal de weg kwijt dat land.

ja dat is precies hetzelfde gevoel dat ik erbij had.

bizar om te zien waar die mensen daar enthousiast van worden.
een paar loze woorden en ze worden helemaal hysterisch.

ik kan me bijna niet voorstellen dat dat volk ooit uit europa kwam.

en dan zeggen dat Obama, nu de overwinning in Irak nabij is, uit Irak weg wil.

overwinning?hallo..
welke overwinning.
zolang yankeedoodledandee in dat land zit zal er geen vrede zijn of komen.guaranteed !
same story als in israel .als die palestijnen niet hun deel krijgen zal het daar ook mot blijven.
 
ja dat is precies hetzelfde gevoel dat ik erbij had.

bizar om te zien waar die mensen daar enthousiast van worden.
een paar loze woorden en ze worden helemaal hysterisch.

ik kan me bijna niet voorstellen dat dat volk ooit uit europa kwam.

en dan zeggen dat Obama, nu de overwinning in Irak nabij is, uit Irak weg wil.

overwinning?hallo..
welke overwinning.
zolang yankeedoodledandee in dat land zit zal er geen vrede zijn of komen.guaranteed !
same story als in israel .als die palestijnen niet hun deel krijgen zal het daar ook mot blijven.

Precies, wtf. Echt gestoord. En sowieso denk ik niet dat Obama voorlopig uit Irak wilt. Ik ben benieuwd naar de speech van McCain.
 
Precies, wtf. Echt gestoord. En sowieso denk ik niet dat Obama voorlopig uit Irak wilt. Ik ben benieuwd naar de speech van McCain.

ja daar zeg je wat.
Obama ik denk ook niet dat die per direct vertekt uit Irak.
zo plat man hoe ze daar een verkiezingstrijd uitvechten.
en de manier waarop, je moet wel heel simpel zijn om daar in te trappen.
ja of Amerikaan zijn.

net ook op discovery ,bij future weapons,zag je Bush weer eens in beeld.
'America is too strong to let these terrorist mess with us'.
of iets in die geest.alleen die woorden al,wat een arrogantie.
volgens mij zijn de amerikanen zelf ook vaak genoeg terrorist geweest.
zoals toen met batista of hoe heette die vent in Cuba.voor Fidel Castro was dat.
dat was toch ook gewoon een corrupte hufter steunen ten gunste van de eigen belangen.hebben ze wel vaker gedaan in die contreien.
allemaal powerplay van die lui.
Amerikanen het zij net de oude Romeinen .
niet best allemaal.

en als je het niet met ze eens bent dan ben je een communist.McCarthy achtige toestanden heb je er nog steeds.
zie alleen dat twee partijen stelsel al.
wat is dat voor keuze.2 partijen.gaat toch nergens over.en dan noemen ze dat democratie.
jaja
my ass.
 
Onverzekerde Amerikanen ligt niemand hier van wakker. Denk dat Europa beter af is met McCain.

Wereld is veel kleiner dan je denkt. Als het stormt in amerika, dan regent het hier.
 
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat mccain gaat winnen, en wellicht obama als vice-president wat ervaring laat opdoen.........
;)
 
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat mccain gaat winnen, en wellicht obama als vice-president wat ervaring laat opdoen.........
;)
Hoe kan dat nu hij is democraat. Sarah Palin is McCain's running mate en dus potentieel vicepresident.
 
Hoe kan dat nu hij is democraat. Sarah Palin is McCain's running mate en dus potentieel vicepresident.

ik roep ook maar wat hoor, heb zelf de balle verstand van dat politieke zooitje......
:o
 
Obama word het blijkbaar niet, hij word vermoord. :rolleyes:
 
Appelen en peren vergelijken, in het eerste filmpje waren ze puur aan het rellen, in het tweede filmpje stelde iemand een vraag. Je kan moeilijk antwoorden op iemand die er puur is om te rellen nietwaar? Wel goed beantwoord van Obama trouwens.

ja is ook zo.
en die zaal bij McCain was veel groter,meer mensen ook.
maar Obama deed het heel netjes inderdaad.nam de tijd om zn standpunt te maken.

ik vond het puliek bij Obama wel nogal,uhm, Amerikaans?
waarom waren ze aan het juichen gillen?om het antwoord dat Obama gaf?

ik doe dat niet eens als ik de tien miljoen win .
 
Denk niet dat het McCain wordt. Ben als de dood voor extremisten.
Wat een eng wijf is die Palin trouwens man, iets goedspreken 'in de naam van God' zou echt verboden moeten worden.

http://www.youtube.com/watch?v=o-zoPgv_nYg
 
Denk niet dat het McCain wordt. Ben als de dood voor extremisten.
Wat een eng wijf is die Palin trouwens man, iets goedspreken 'in de naam van God' zou echt verboden moeten worden.

http://www.youtube.com/watch?v=o-zoPgv_nYg

tis te walgelijk om aan te zien inderdaad.
in naam van God spreken dat zouden ze allemaal verboden moeten zijn.(wat weten ze nou werkelijk van God,als die er al is,geen bal)

die muts beweerde zelfs dat het de wil van God is dat de Amerikanen,zij dus ,in Irak zaten.

nou dan zijn die Tornado's en stormen in de VS dat ook.en wat al niet gaat volgen ook.
stomme mensen dat het zijn.niet te zuinig.
 
Back
Naar boven