MuscleMeat

Wie wordt de volgende president van de States?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 244
  • Weergaven 8K
  • Volgers 16

Wie wordt de volgende president van de States?

  • McCain

    Stemmen: 34 25,4%
  • Obama

    Stemmen: 76 56,7%
  • Geen flauw idee, toon me de resultaten maar

    Stemmen: 24 17,9%

  • Totaal stemmers
    134

Bezoekers in dit topic

Deze verkiezingen zijn echt om te huilen. Zowel Obama als McCain lopen een beetje met Amerikaanse vlaggen te zwaaien en beloven het achterlijke volk mooie dingen die ze toch niet waar kunnen maken. De enige hoop die Amerika had was Ron Paul, maar die werd door de media genegeerd.
http://nl.youtube.com/watch?v=FG2PUZoukfA
 
Laatst bewerkt:
Ik vertouw die Obama niet hij heeft geld gekregen van duistere bronnen en hij heeft een moslim verleden die voordat hij bekend werd advocaat was. Bovendien zegt hij alleen dat hij dingen gaat veranderen maar nooit hoe hij dat gaat doen, ja iedereen kan roepen dat de belasting omlaag gaat.

McCain heeft zeker ook gebreken maar hij is wel oprecht en hij is een echte Amerikaan die heeft gevochten voor zijn vader land, zijn running mate is echt een goede Palin heeft zich bewezen en heeft meer leider schap dan dat zielige groepje democraten dat dacht haar even te kunnen afschilderen als ombekwaam.

Hier in Nederland is de media zo links als wat dat ze in Hilversum Obama meer positieve punten geven dan McCain alleen gaat dit al jaren zo geniepig dat de simpele zielen dit niet door hebben.
 
Obama wint omdat dat goed is voor het oude geld!

d
 
Ik vertouw die Obama niet hij heeft geld gekregen van duistere bronnen en hij heeft een moslim verleden die voordat hij bekend werd advocaat was. Bovendien zegt hij alleen dat hij dingen gaat veranderen maar nooit hoe hij dat gaat doen, ja iedereen kan roepen dat de belasting omlaag gaat.

McCain heeft zeker ook gebreken maar hij is wel oprecht en hij is een echte Amerikaan die heeft gevochten voor zijn vader land, zijn running mate is echt een goede Palin heeft zich bewezen en heeft meer leider schap dan dat zielige groepje democraten dat dacht haar even te kunnen afschilderen als ombekwaam.

Hier in Nederland is de media zo links als wat dat ze in Hilversum Obama meer positieve punten geven dan McCain alleen gaat dit al jaren zo geniepig dat de simpele zielen dit niet door hebben.

:lol:

Hoe heeft Palin haarzelf bewezen volgens jou? Waarom zou zij in staat zijn om de meest invloedrijke natie op aarde te leiden?
 
Ik ben zelf centrum rechts/republikein maar zou toch op Obama stemmen denk ik, hoewel er toch nog enige twijfel is. Hij lijkt me sowieso intelligenter dan het republikeinse duo, wat zeker nodig is om het land weer uit de puinhopen van Bush te trekken. Aan de andere kant lijkt McCain een man met veel ervaring, die wellicht ook niet te vergelijken valt met Bush en veel dichter staat bij de democraten. Alleen die Palin , die verpest het voor mij. Dat zo iemand überhaupt in aanmerking komt is voor mij onbegrijpelijk.
 
Zoals het er nu uitziet lijkt het om zeep voor Obama, dat is toch wat de opiniepeilingen vertellen. Hij heeft ook een blunder gemaakt door Palin te vergelijken met een zwijn, wat ze eigenlijk wel is.

Mc Cain heeft het slim gespeeld door een vrouw als running mate te kiezen. De weg naar het witte huis is nog lang, laat ons hopen dat de Amerikanen eens verstandig zijn.
 
Ik ben nu eigenlijk voor 80% zeker dat het weer een republikein zal worden. Laten we hopen dat McCain beter doet dan Bush...
 
mccain gaat dood aan een hartinfarct en die palin wordt dan de eerste vrouwelijk president? :o
 
mccain gaat dood aan een hartinfarct en die palin wordt dan de eerste vrouwelijk president? :o
Zou me niets verbazen als dat mens op een dag die McCain een goede beurt geeft zodat zijn hart vanzelf begeeft en zij de touwtjes in handen krijgt. Dan komt de VS in handen van een ex-schoonheidskoningin, veel gekker kan het niet.
 
Ik vertouw die Obama niet hij heeft geld gekregen van duistere bronnen en hij heeft een moslim verleden die voordat hij bekend werd advocaat was. Bovendien zegt hij alleen dat hij dingen gaat veranderen maar nooit hoe hij dat gaat doen, ja iedereen kan roepen dat de belasting omlaag gaat.

McCain heeft zeker ook gebreken maar hij is wel oprecht en hij is een echte Amerikaan die heeft gevochten voor zijn vader land, zijn running mate is echt een goede Palin heeft zich bewezen en heeft meer leider schap dan dat zielige groepje democraten dat dacht haar even te kunnen afschilderen als ombekwaam.

Hier in Nederland is de media zo links als wat dat ze in Hilversum Obama meer positieve punten geven dan McCain alleen gaat dit al jaren zo geniepig dat de simpele zielen dit niet door hebben.
Hoe heeft zij zich bewezen dan?
 
Arnie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik denk dat obama meer stemmen krijgt maar john Mccain president word.
 
Back
Naar boven