Fitness Seller

wiet of alcohol

Peiling Peiling wat is ongezonder?

• joint

Stemmen: 24 22,0%
  • alcohol

Stemmen: 85 78,0%

• Totaal stemmers
    109

Ik neem als voorbeeld ghb. Ik zal enkele antwoorden quoten van verslavingsartsen en toxicologen

De lichamelijke afkick van GHB is zeer heftig en lijkt op de zware afkick van alcohol. De afkick geeft angst, trillingen, slapeloosheid, kans op delirium. In ernstige gevallen kunnen levensbedreigende situaties ontstaan. Bij een lichamelijke verslaving aan GHB is medische hulp bij het afkicken noodzakelijk.
Het zal je inmiddels duidelijk zijn, dat alcohol een stuk giftiger is voor je lever dan GHB.
Simpel gezegd kun je wel stellen dat roken slechter voor je is. GHB hoeft namelijk niet schadelijk te zijn voor je lichaam. Tabak is altijd schadelijk. Een overdosering GHB kan wel fataal aflopen, door de verdovende werking van GHB. Er wordt snel over gedoseerd met GHB. Maar als je verslaafd zou raken aan GHB, dan kunnen er bij het afkicken zeer ernstige situaties ontstaan
De overdosering en bij frequent gebruik afhankelijkheid zijn de grootste risico's bij GHB. GHB is een stof die in je lichaam wordt afgebroken in andere voor het lichaam niet schadelijke stoffen. Voorzover bekend is, houd je geen blijvende schade aan GHB over. Als er door grove overdoseringen (coma, ademgebrek) directe schade ontstaat, kunnen er wel problemen blijven. GHB heeft invloed op hormonen en andere stoffen in het lichaam, maar dat betekent niet dat het je gezonder maakt. Gezond voedsel, voldoende beweging en rust houdt een lichaam eerder gezond.

geen van beiden, alletwee overbodig.

Drink niet, rook niet....dat is de tieste balans die ik opmaak na zoveel jaren trainen. Maar ik basejump....das verslavend genoeg. :D

10 bier zeker weten,

een hoop mensen kijken hier ook echt neer op blowers, die denken dat iedereen die wiet rookt lang haar heeft en constant stoned is ofsow. Rook er elke zaterdag ong. 1 of 2 met een paar vrienden van me, is vet lachen en je hoeft er echt geen hippie voor te zijn.

Maar jij hebt ook lang haar?

Alsof wiet roken is gemaakt voor mensen met lang haar, als je 't rook rook je het, als je er verslaafd aan raakt raak je er verslaafd aan, met of zonder lang haar.

Het gaat er niet om, hoe verrot je bent volgende dag, maar wat slechter is voor je lichaam, als je een avondje aan de coke zit zonder iets erbij, ben je ook volgende dag minder verrot als wanneer je een krat bier leeg heb zitten zuipen, terwijl een snuifie toch wel wat slechter is.

Het gaat er niet om, hoe verrot je bent volgende dag, maar wat slechter is voor je lichaam, als je een avondje aan de coke zit zonder iets erbij, ben je ook volgende dag minder verrot als wanneer je een krat bier leeg heb zitten zuipen, terwijl een snuifie toch wel wat slechter is.

Een lijntje zuivere cocaine is heus niet slechter dan een hele bak bier ... maar hier gaan we weer, drugs met elkaar vergelijken is als appelen met peren vergelijken. Is ook van veel te veel afhankelijk

- zuiverheid van het product
- de mate waarin het wordt genomen
- de frequentie hoe kort men achter elkaar gebruikt
- ....

Citaat:
De lichamelijke afkick van GHB is zeer heftig en lijkt op de zware afkick van alcohol. De afkick geeft angst, trillingen, slapeloosheid, kans op delirium. In ernstige gevallen kunnen levensbedreigende situaties ontstaan. Bij een lichamelijke verslaving aan GHB is medische hulp bij het afkicken noodzakelijk.

Haha, dit is mijn stukje tekst dat ik Martin Sjes heb ingezonden (op die laatste zin na dan) en erop wees om withdrawals op te nemen in de GHB folder van het info team.

Even simpel, drugs zijn voor hersenloze losers welke in het dagelijks leven niet kunnen slagen op sociaal of werkgebied en hun vertier dan maar gaan zoeken in een droomwereld.

Liever een keer in de maand dronken van de drank en weten dat je een leven hebt dan aan de drugs en een probleem gaan vormen voor de maatschappij.

(Ik zal juichen op de dag dat er iemand een handgranaat in een shop naar binnen werpt).

Even simpel, drugs zijn voor hersenloze losers welke in het dagelijks leven niet kunnen slagen op sociaal of werkgebied en hun vertier dan maar gaan zoeken in een droomwereld.

Liever een keer in de maand dronken van de drank en weten dat je een leven hebt dan aan de drugs en een probleem gaan vormen voor de maatschappij.

(Ik zal juichen op de dag dat er iemand een handgranaat in een shop naar binnen werpt).

:eyes:

Wat een naïevelingen zitten hier toch

Terug
Naar boven