SageFrancis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
ik wilde mijn wii modchippen(mag ik dit hier bespreken?), ik moet hiervoor enkele verbindingen maken tussen een chip en de wii. Nou is zit het zo: ik heb met mijn stomme kop perongeluk wat tin tussen de pootjes van een chip laten vallen zoals te pootjes rechts onder op deze foto[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dit is overigens maar een voorbeeld, maar nu zitten er dus iets van 5 pootjes onder het soldeertin, deze zijn dus nu inprincipe allemaal met elkaar verbonden. Is dit erg? Kan er kortsluiting ontstaan? ik heb de wii overigens al weer aangezet en deze deed het gewoon. Ik wil toch dat tin daar weg hebben, heeft iemand enig idee hoe ik met wat prutswerk dat tin daar weg kan krijgen tussen die pootjes?
dit is overigens maar een voorbeeld, maar nu zitten er dus iets van 5 pootjes onder het soldeertin, deze zijn dus nu inprincipe allemaal met elkaar verbonden. Is dit erg? Kan er kortsluiting ontstaan? ik heb de wii overigens al weer aangezet en deze deed het gewoon. Ik wil toch dat tin daar weg hebben, heeft iemand enig idee hoe ik met wat prutswerk dat tin daar weg kan krijgen tussen die pootjes?

het voordeel is nu wel dat ik niet een hele wii hoef te kopen mocht het fout gaan, ik kan dan gewoon de dvdromdrive van de wii bestellen.. valt op zich nog mee..