Fitness Seller

Wil aankomen en afvallen tegelijk :O

Veel te veel brood , zal je snel beu zijn. Stop wat variatie in je voeding , tonijn , noten , kwark , kip(filet) enz

• Topic Starter Topic Starter
het brood ben ik niet zomaar zat, is namelijk snel en makkelijk. Maar of het gezond is betwijfel ik

het brood ben ik niet zomaar zat, is namelijk snel en makkelijk. Maar of het gezond is betwijfel ik

Zit veel zout in en volgens mij krijg je ook veel carbs binnen op een dag. Als alternatief kun je rijst met kip eten enz , hoe graag je ook brood eet als je er te veel van gaat eten en dat voor lange tijd ga je het beu zijn.

• Topic Starter Topic Starter
dus in feite is het zo goed, ik moet alleen meer variatie hebben?

qua calorieen zul je met al dat brood en die boterhamworst wel aardig id buurt zitten :D maar idd wat meer variatie, zoals al gezegd door al dat brood krijg je ook veel zout binnen en houd je veel vocht op, moest ik zoveel brood eten ik voelde me opgeblazen als een ton, dus dat buikje dat je denkt te hebben komt wel mede daardoor denk ik, en boterhamworst hmm qua vlees zijn er toch betere varianten te verkrijgen, is nogal vettig vlees als ik met niet vergis, probeer eens wat kipfilet of rosbief en meer vis (tonijn of zalm)

Terug
Naar boven