AndroidHealthClinic

Wilders: sluit alle islamitische scholen

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
MSN Laatste Nieuws

DEN HAAG - Fractieleider Geert Wilders van de PVV pleit ervoor alle islamitische scholen in Nederland per direct te sluiten. Die maatregel is volgens hem nodig om de kinderen ,,te beschermen tegen de verspreiding van het islamitische gedachtegoed''.

Wilders schrijft dat in een column van zijn hand die dinsdag is verschenen op de website Nieuwnieuws. ,,De islam brengt onze Westerse beschaving in snel tempo naar de rand van de afgrond. We hebben teveel islam in Nederland. De islam is meer een gewelddadige politieke ideologie dan een religie'', stelt het Tweede Kamerlid.

Wilders erkent een stevige toon aan te slaan in het islamdebat. Dat is volgens hem echter nodig ,,omdat het vijf voor twaalf'' is.

Wilders gaat ook in op het recente incident met de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb). Tijdens een gesprek op het kantoor van de NCTb heeft een ambtenaar zich volgens hem laten ontvallen dat het toch echt wenselijk is dat Wilders zijn toon over de islam matigt.

Dat de ambtenaar werd gecorrigeerd door het hoofd van de NCTb, Tjibbe Joustra, doet aan die opmerking niets af, meent Wilders. ,,Het was wel degelijk intimidatie en wel van de zuiverste soort''.

Hirsch Ballin benadrukte vrijdag dat van intimidatie geen sprake kan zijn en dat de vrijheid van meningsuiting niet ter discussie staat. Het gesprek met de NCTb was volgens hem bedoeld om Wilders te informeren over zijn veiligheidssituatie. De minister stuurt deze week een brief over de kwestie naar de Tweede Kamer.
:bow:

Die gozer mag echt doodvallen
Of eigenlijk, neen het is juist goed wat hij doet. Ik denk dat ik hem ook ga supporten. Hij jaagt de moslims die zich netjes en goed gedragen tegen zich in het harnas. Krijg ik uiteindelijk toch wat ik wil, haha ik hoop echt dat hij zo doorgaat, zo zullen de moslims hier toch gedwongen worden een standpunt in te nemen haha. En dat zal denk ik niet die van wilders zijn, goeie ontwikkeling iig in mijn ogen, we gaan de juist de kant

• Topic Starter Topic Starter
Of eigenlijk, neen het is juist goed wat hij doet. Ik denk dat ik hem ook ga supporten. Hij jaagt de moslims die zich netjes en goed gedragen tegen zich in het harnas. Krijg ik uiteindelijk toch wat ik wil, haha ik hoop echt dat hij zo doorgaat, zo zullen de moslims hier toch gedwongen worden een standpunt in te nemen haha. En dat zal denk ik niet die van wilders zijn, goeie ontwikkeling iig in mijn ogen, we gaan de juist de kant
:roflol: Wat een onzin weer. Leer trouwens eens fatsoenlijk Nederlands typen kerel, zeker ook op een islamitische school gezeten? j/k ;)

Als je in Nederland woont moet je gewoon naar een Nederlandse school om Nederlandse normen en waarden te leren, om zo goed te kunnen functioneren in de Nederlandse maatschappij! Dus weg met die islamitische scholen want we leven hier in Nederland!

Zo wordt de kloof tussen autochtonen en allochtonen kinderen natuurlijk steeds groter terwijl ze juist dichter bij elkaar moeten worden gebracht.

Ja lach er maar om
Maar je ziet wel, ik zie het overal gebeuren en ik woon daar waar heel veel allochtonen wonen en wilders zet het pitje alleen maar hoger:D
Ik kijk iig uit naar wat eruit komt, en naar alle waarschijnlijkheid zal ik nog gelijk hebben ook

Spiertje16 blijft de islam maar verdedigen he, tevergeefs... :roflol:

Ja lach er maar om
Maar je ziet wel, ik zie het overal gebeuren en ik woon daar waar heel veel allochtonen wonen en wilders zet het pitje alleen maar hoger:D
Ik kijk iig uit naar wat eruit komt, en naar alle waarschijnlijkheid zal ik nog gelijk hebben ook

waar hoop je dan op? Zware rellen en gevechten?
Goed bezig anders, ik vind het vrij ontzettend dat andere godsdiensten etc in belgië en nederland van alles eisen, je zou het maar als westerling in je hoofd moeten halen in de meeste landen in het Midden Oosten. Ik ben geen rascist en stem ook niet op rechtste partijen ofzo. Iedereen is vrij in wat hij of zij wilt geloven en doen, maar als je je ergens niet wilt inburgeren, niet eens probeert en eisen gaat stellen kan je oprotten.

Tkan goed zijn dat ik hier wat reacties tegen me ga krijgen maar het boeit me geen fl**ker, gewoon men gedacht.

Wat ik zo raar vind aan al die makkakken is dat ze hun geloof en hun land en hun stront zo zuiver en goed vinden, maar toch als parasieten hier blijven leven. Als het daar toch zo veel beter is, dat ze dan terugkeren naar hun eigen land en stoppen met te klagen over wat ze bij ons niet kunnen vinden.
Maar ja eens kakkerlakken in huis ...
But again, my 2ct

Waarom ? Ik vind ergens wel dat ie gelijk heeft. Wat voor meerwaarde biedt zo'n Islamitische school eigenlijk in Nederland ? Zo'n kinderen gaan daar toch alleen maar met mede-moslims om, aangezien er geen andere kinderen op school zitten.(ja, tuurlijk kunnen ze ook nog vriendjes buiten school hebben. Maar dat zal minimaal zijn.)

En in welke taal wordt er eigenlijk gesproken op zo'n scholen ? Als het een andere taal dan Nederland is, dan mag het van mij al helemaal gesloten worden.

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik zo raar vind aan al die makkakken is dat ze hun geloof en hun land en hun stront zo zuiver en goed vinden, maar toch als parasieten hier blijven leven. Als het daar toch zo veel beter is, dat ze dan terugkeren naar hun eigen land en stoppen met te klagen over wat ze bij ons niet kunnen vinden.
But again, my 2ct

Waarom ? Ik vind ergens wel dat ie gelijk heeft. Wat voor meerwaarde biedt zo'n Islamitische school eigenlijk in Nederland ? Zo'n kinderen gaan daar toch alleen maar met mede-moslims om, aangezien er geen andere kinderen op school zitten.(ja, tuurlijk kunnen ze ook nog vriendjes buiten school hebben. Maar dat zal minimaal zijn.)

En in welke taal wordt er eigenlijk gesproken op zo'n scholen ? Als het een andere taal dan Nederland is, dan mag het van mij al helemaal gesloten worden.

waar hoop je dan op? Zware rellen en gevechten?
Goed bezig anders, ik vind het vrij ontzettend dat andere godsdiensten etc in belgië en nederland van alles eisen, je zou het maar als westerling in je hoofd moeten halen in de meeste landen in het Midden Oosten. Ik ben geen rascist en stem ook niet op rechtste partijen ofzo. Iedereen is vrij in wat hij of zij wilt geloven en doen, maar als je je ergens niet wilt inburgeren, niet eens probeert en eisen gaat stellen kan je oprotten.

Tkan goed zijn dat ik hier wat reacties tegen me ga krijgen maar het boeit me geen fl**ker, gewoon men gedacht.
Helemaal met jullie eens jongens, goed verwoord.

But again, my 2ct

Wie noem jij makaak he?
Wie bedoel je daarmee? Komop grote vent spit it out

Er wordt gewoon nederlands gesproken op die scholen
Wat is de meerwaarde van Internationale scholen? en Confessionele scholen en christelijke scholen?
Niet dingen vragen waarvan je het antwoord al weet
Whats next? de regering gaat bepalen wat voor vriendjes elk kind heeft?
2 zwarten 1 chinees en 5 blanken?

zijn er soms weer verkiezingen binnenkort ? :p

Er wordt gewoon nederlands gesproken op die scholen
Wat is de meerwaarde van Internationale scholen? en Confessionele scholen en christelijke scholen?
Niet dingen vragen waarvan je het antwoord al weet
Whats next? de regering gaat bepalen wat voor vriendjes elk kind heeft?
2 zwarten 1 chinees en 5 blanken?

Om maar in jouw termen te spreken: het is maar goed dat er Islamitische scholen zijn. Al dat tuig bij elkaar, dat zal niks worden. En hoe meer allochtoons tuig hier gaat lopen rellen, hoe meer mensen er een hekel aan krijgen.

Echt waar. Ik zie het hier vlak voor m'n neus gebeuren. Maar ja, jullie allochtonen zijn te lui om de stront uit jullie oren te halen.

Wie noem jij makaak he?
Wie bedoel je daarmee? Komop grote vent spit it out

nou ja kijk, ik hoef mijn standpunt niet te verdedigen. En zal ik ook niet doen.
Terugsturen moet de boodschap worden. Is het daar beter ... terugkeren. Wil je hier blijven, aanpassen!
Doe je moeilijk (met o.a. aanzetten tot rellen, vechtpartijen, zelfmoordacties ...) --> terugsturen.
btw, ik ben ook niet voor (extreem) rechts.

Ach lach maar, ik zie het allemaal gebeuren vlak onder mn neus
Helaas komen de meeste hier niet verder dan hun dorpje

In je achterstandswijk zie je inderdaad een boel :roflol:

Wat een triest geloofje zeg, mooi dat wilders de vinger op de zere plek legt. Heel Nederland wordt inmiddels kotsmisselijk van dat moslimtuig.

Dit gaat de verkeerde kant uit, spiertje is precies een opgefokt dier dat zich bij elke geloofskwestie/politiekkwestie mbt islam etc zich moet stellen. Anderen die hun woorden vrij grof kiezen. Met zo'n ingesteldheid kun je zeker over zulke gevoelige topics niet discussieren, komt alleen maar geflame en gedoe van.
Maarja das dan weer mijn mening :)

Wat allochtonen..,wat val je gelijk allochtonen in zn algemeen aan kaaskop
Je ziet mij toch boven ook niemand uitschelden

nou ja kijk, ik hoef mijn standpunt niet te verdedigen. En zal ik ook niet doen.
Terugsturen moet de boodschap worden. Is het daar beter ... terugkeren. Wil je hier blijven, aanpassen!
Doe je moeilijk (met o.a. aanzetten tot rellen, vechtpartijen, zelfmoordacties ...) --> terugsturen.
btw, ik ben ook niet voor (extreem) rechts.

Zoals al vaker is aangehaald: het zijn vaak mensen met een Nederlands paspoort. (plus uiteraard een paspoort uit het land van herkomst. Inshallah!)

Terug
Naar boven