spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat wil je horen? Dat ik het eens ben met wilders en dat diezelfde scholen die mijn geloof prediken graag gesloten wil zien worden? Dezelfde man die constant keer op keer mijn geloof beledigt
Ik dacht het niet
)@Marky : beetje matigen, je hoeft niemand dood te wensen, ook niet als je het oneens bent.
Oke, je hebt ergens wel een punt. Je moet jezelf niet laten beledigen. Maar als je eerlijk bent, hebben bepaalde groepen het gewoon aan zichzelf te danken. (natuurlijk is dan niet iedereen uit die groep slecht. Maar het zegt over het algemeen wel iets over zo'n groep.)
Als ik kampers even als voorbeeld neem. Die worden ook niet door iedereen geaccepteerd. Maar als ik eerlijk ben, kan ik dit goed begrijpen. Er zijn er een hoop die gewoon dingen doen die niet kloppen. Dus het vooroordeel wat men heeft, is er niet voor niets. (Iemand zei ooit eens: als een vooroordeel telkens bevestigd wordt, is het dan nog een vooroordeel ?)
Of ben je dit niet met me eens ?
bevalt me wel

Wilders doet dit soort uitspraken met opzet. Hij weet dat zo een wet niet stand zal komen. Het enige wat hij wil is de moslims en niet-moslims tegen elkaar opzetten.
Ook lees ik dat sommige mensen hier de allochtonen zat zijn en TERECHT!
HELAAS is het wel zo dat er een groep is onder de allochtonen die het heel goed doet in dit land (goede baan, studie enz.).
Daarentegen zijn er ook allochtonen die criminaliteitsniveau in nederland doen stijgen.
Ook heeft dit niks met de islam te maken maar eerder met de verschillende culturen.
Ik snap zelf ook niet waarom sommige allochtonen in dit land blijven.
Het is wel zo dat je hier makkelijk geld verdient (vergeleken met in die landen) maar dan nog moet je je best doen om een goede studie te volgen, zodat je later terug kan gaan naar je eigen land en daar wat kan betekenen en niet hier op straat rondhangen en uit je neus vreten.
Nou hoop ik dat als mensen zeggen ''allochtonen'' moeten terug naar hun eigen land, daarmee de mensen bedoelen die hier een kans krijgen maar die niet aannemen en het verpesten voor de anderen en niet de mensen die hier keihard hun best doen.
Dit soort discussies leiden nergens heen. Wilders doet dit soort uitspraken met opzet. Hij weet dat zo een wet niet stand zal komen. Het enige wat hij wil is de moslims en niet-moslims tegen elkaar opzetten.
Ook lees ik dat sommige mensen hier de allochtonen zat zijn en TERECHT! HELAAS is het wel zo dat er een groep is onder de allochtonen die het heel goed doet in dit land (goede baan, studie enz.). Daarentegen zijn er ook allochtonen die criminaliteitsniveau in nederland doen stijgen. Ook heeft dit niks met de islam te maken maar eerder met de verschillende culturen. Ik snap zelf ook niet waarom sommige allochtonen in dit land blijven. Het is wel zo dat je hier makkelijk geld verdient (vergeleken met in die landen) maar dan nog moet je je best doen om een goede studie te volgen, zodat je later terug kan gaan naar je eigen land en daar wat kan betekenen en niet hier op straat rondhangen en uit je neus vreten. Nou hoop ik dat als mensen zeggen ''allochtonen'' moeten terug naar hun eigen land, daarmee de mensen bedoelen die hier een kans krijgen maar die niet aannemen en het verpesten voor de anderen en niet de mensen die hier keihard hun best doen.
Vinden jullie het geen mooi verhaal![]()
maar ik denk dat dat eerder een gevolg is van te snel te typen en je post niet te herlezenOok lees ik dat sommige mensen hier de allochtonen zat zijn en TERECHT! HELAAS is het wel zo dat er een groep is onder de allochtonen die het heel goed doet in dit land (goede baan, studie enz.). Daarentegen zijn er ook allochtonen die criminaliteitsniveau in nederland doen stijgen.

Hoezo meen jij dat te weten? Want dat is helemaal niet zo zeker, ze zijn al eerder ter discussie gekomen. Ik denk dat dit één van die punten is waar hij gelijk heeft: mensen die elkaar niet zo goed kennen moet je niet apart houden maar met elkaar laten omgaan, wat een situatie dan om ze van kinds af aan al gescheiden te houden, hoe denk je dan dat ze als volwassenen tegenover elkaar zullen staan?Dit soort discussies leiden nergens heen. Wilders doet dit soort uitspraken met opzet. Hij weet dat zo een wet niet stand zal komen.
op een islamitsche school leren ze ook nederlandse normen en waarden schatWat een onzin weer. Leer trouwens eens fatsoenlijk Nederlands typen kerel, zeker ook op een islamitische school gezeten? j/k
Als je in Nederland woont moet je gewoon naar een Nederlandse school om Nederlandse normen en waarden te leren, om zo goed te kunnen functioneren in de Nederlandse maatschappij! Dus weg met die islamitische scholen want we leven hier in Nederland!
Zo wordt de kloof tussen autochtonen en allochtonen kinderen natuurlijk steeds groter terwijl ze juist dichter bij elkaar moeten worden gebracht.

dat zijn de vruchten van een multiculti samenlevingwaar hoop je dan op? Zware rellen en gevechten?
Goed bezig anders, ik vind het vrij ontzettend dat andere godsdiensten etc in belgië en nederland van alles eisen, je zou het maar als westerling in je hoofd moeten halen in de meeste landen in het Midden Oosten. Ik ben geen rascist en stem ook niet op rechtste partijen ofzo. Iedereen is vrij in wat hij of zij wilt geloven en doen, maar als je je ergens niet wilt inburgeren, niet eens probeert en eisen gaat stellen kan je oprotten.
Tkan goed zijn dat ik hier wat reacties tegen me ga krijgen maar het boeit me geen fl**ker, gewoon men gedacht.

als jij mensen zo benaderd, hoe denk je dan zelf benaderd te worden, enige wat je doet is beledigen. "parasieten,kakkerlakken" slaat nergens op.Wat ik zo raar vind aan al die makkakken is dat ze hun geloof en hun land en hun stront zo zuiver en goed vinden, maar toch als parasieten hier blijven leven. Als het daar toch zo veel beter is, dat ze dan terugkeren naar hun eigen land en stoppen met te klagen over wat ze bij ons niet kunnen vinden.
Maar ja eens kakkerlakken in huis ...
But again, my 2ct
Waarom ? Ik vind ergens wel dat ie gelijk heeft. Wat voor meerwaarde biedt zo'n Islamitische school eigenlijk in Nederland ? Zo'n kinderen gaan daar toch alleen maar met mede-moslims om, aangezien er geen andere kinderen op school zitten.(ja, tuurlijk kunnen ze ook nog vriendjes buiten school hebben. Maar dat zal minimaal zijn.)
En in welke taal wordt er eigenlijk gesproken op zo'n scholen ? Als het een andere taal dan Nederland is, dan mag het van mij al helemaal gesloten worden.
jij roept van alles maar weet niet wat een isl.school inhoud? wat doe je in deze discussie
ja idd, zo'n wolkenveld krijg ik ook over me

zie vorige post :rhumbup:Om maar in jouw termen te spreken: het is maar goed dat er Islamitische scholen zijn. Al dat tuig bij elkaar, dat zal niks worden. En hoe meer allochtoons tuig hier gaat lopen rellen, hoe meer mensen er een hekel aan krijgen.
Echt waar. Ik zie het hier vlak voor m'n neus gebeuren. Maar ja, jullie allochtonen zijn te lui om de stront uit jullie oren te halen.
whehhe de dingen die je noemt hebben niks met een isl.school te makennou ja kijk, ik hoef mijn standpunt niet te verdedigen. En zal ik ook niet doen.
Terugsturen moet de boodschap worden. Is het daar beter ... terugkeren. Wil je hier blijven, aanpassen!
Doe je moeilijk (met o.a. aanzetten tot rellen, vechtpartijen, zelfmoordacties ...) --> terugsturen.
btw, ik ben ook niet voor (extreem) rechts.

aha daar hebben we D.. de moslimhater met de altijd meesterlijk onderbouwde postings, ga nu maar weer buiten spelen D., hier praten grote mensenIn je achterstandswijk zie je inderdaad een boel
Wat een triest geloofje zeg, mooi dat wilders de vinger op de zere plek legt. Heel Nederland wordt inmiddels kotsmisselijk van dat moslimtuig.

hallo schreeuwerd, mag het volume zachter, mensen zoals jij geen ook niet echt een goede indruk, heb je dat door?Wat allochtonen..,wat val je gelijk allochtonen in zn algemeen aan kaaskop
Je ziet mij toch boven ook niemand uitschelden
owja? sinds wanneer dan? dat beroerde nederlands komt door het milieu waarin ze levenIk vind Islamitische scholen ook een slechte zaak. Het heeft geen enkel nut. Zo groeien de groepen alleen maar verder uit elkaar. Er wordt op die scholen ook veel arabisch gesproken. Het is toch te triest voor woorden dat kinderen die van de 3 of 4e generatie zijn zo slecht Nederlands spreken? Islamitische scholen zijn absoluut geen aanwinst voor Nederland.
juist ja. . . godsdienst draagt een enorm vlak aan geschiedenis mee, of andersom net hoe je het bekijken wilt. godsdienstige achtergronden dan ook maar uit de geschiedenislessen halenDicht met die handel! En terwijl ze toch bezig zijn de katholieke scholen ook!!
Godsdienst en onderwijs hoeven niets met elkaar te maken hebben!

zie reactie hierboven. . .Dat zou heel wat vooruithelpen, godsdienst doe je maar in de ****ing kerk/moskee weet ik veel wat, onderwijs is onderwijs moet je geen geloof bij betrekken. Ik ben atheist en ik geloof in een multiculturele maatschappij maar ik word echt knettergek van al die bullshit over godsdienst etc
zie reactie hierbovenschool = les
kerk, moske, ... (zelfs eigen huis) = geloof
totaal mee eens
idd wilders jaagt mensen tegen zichzelf in het harnas, en dat wil hij graag anders zou hij het wel anders aanpakken.Wilders zijn vader en moeder moeten verplicht euthanasie ondergaan. Waarom? Omdat alles wat een Wilders related is, de duivel is! Wit lang haar deugt niet! Slaat dit ergens op? Nee!
Wilders moet zijn uitspraken richten tegen het extremisme en niet tegen de Koran of Mohammed. Dan kan hij zelfs punten maken waar ik zelfs nog een raakvlak mee kan hebben.
Maar dit tegen de Islam in het algemeen opperen is beroving van de indentiteit van miljoenen moslims die dit geloof met passie bedrijven. Maak onderscheid tussen hen, en degene die een extremistische interpretatie hebben.
Wilders zijn manier van benaderen is de beste voeding voor wat het extremisme precies wil, aan aanhang winnen.
ga je laten informerenWat is eigenlijk het nut van een moslimschool ?
Wat is eigenlijk een moslimschool? School enkel toegankelijk voor moslims ?

Hoezo meen jij dat te weten? Want dat is helemaal niet zo zeker, ze zijn al eerder ter discussie gekomen. Ik denk dat dit één van die punten is waar hij gelijk heeft: mensen die elkaar niet zo goed kennen moet je niet apart houden maar met elkaar laten omgaan, wat een situatie dan om ze van kinds af aan al gescheiden te houden, hoe denk je dan dat ze als volwassenen tegenover elkaar zullen staan?