Fitness Seller

Wilders: sluit alle islamitische scholen

nou ja kijk, ik hoef mijn standpunt niet te verdedigen. En zal ik ook niet doen.
Terugsturen moet de boodschap worden. Is het daar beter ... terugkeren. Wil je hier blijven, aanpassen!
Doe je moeilijk (met o.a. aanzetten tot rellen, vechtpartijen, zelfmoordacties ...) --> terugsturen.
btw, ik ben ook niet voor (extreem) rechts.

Dat was niet de vraag, dit onsamenhangende stukje tekst heeft niks te maken met wat ik vroeg
Owja veel succes met het terugsturen van mensen met een nederlands paspoort:wave:

persoonlijk vind ik dat ik grof mag zijn tegen iemand die zelfmoordterroristen leuk en goed vindt.
Waarom zou ik moeten opletten als hij afslachten van onschuldige goed vind?
ik grof mag zijn tegen iemand die zelmoordterroristen leuk en goed vindt

persoonlijk vind ik dat persoonlijk vind ik dat ik grof mag zijn tegen iemand die zelfmoordterroristen leuk en goed vindt.
Waarom zou ik moeten opletten als hij afslachten van onschuldige goed vind?
ik grof mag zijn tegen iemand die zelmoordterroristen leuk en goed vindt

Jij weet geen ene fl**ker van mij, of mijn gedachtengoed
Dus hou dat grof zijn maar voor je

idd, maar je handtekening zecht genoeg

Mijn handtekening zegt de keiharde waarheid inderdaad
en waarschijnlijk heb je er geen flauw benul van wat ik ermee bedoel

Ik vind Islamitische scholen ook een slechte zaak. Het heeft geen enkel nut. Zo groeien de groepen alleen maar verder uit elkaar. Er wordt op die scholen ook veel arabisch gesproken. Het is toch te triest voor woorden dat kinderen die van de 3 of 4e generatie zijn zo slecht Nederlands spreken? Islamitische scholen zijn absoluut geen aanwinst voor Nederland.

Wat allochtonen..,wat val je gelijk allochtonen in zn algemeen aan kaaskop
Crackerass

Oke. Sorry, mijn fout. Natuurlijk bedoel ik niet alle allochtonen. Je hebt immers ook normale allochtonen in Nederland. (een Belg of een Duitser bijvoorbeeld - j/k :D)

Maar even serieus spiertje. Wat wil jij nu eigenlijk precies bereiken door in opstand te komen ? Je bereikt er eigenlijk hetzelfde mee als je grote vriend Wilders: precies het omgekeerde van wat je eigenlijk wilt.

Ik moet wel zeggen dat ik het van de ene kant wel kan begrijpen. Maar als je heel eerlijk bent hebben bepaalde groepen het wel voor een groot gedeelte aan zichzelf te danken.

Ik vind Islamitische scholen ook een slechte zaak. Het heeft geen enkel nut. Zo groeien de groepen alleen maar verder uit elkaar. Er wordt op die scholen ook veel arabisch gesproken. Het is toch te triest voor woorden dat kinderen die van de 3 of 4e generatie zijn zo slecht Nederlands spreken? Islamitische scholen zijn absoluut geen aanwinst voor Nederland.
Ga eerst maar eens langs op zo een islamitische school
Kinderen daar spreken beter nederlands dan een openbare school in een achterwijk waar ook veel allochtonen bij elkaar zitten

deze discussie is al eens gevoerd in een ander topic.
hoe dan ook, voor mij mogen de islamitische allemaal gesloten worden. Wij mogen er ook niet van dromen om een christelijke school te openen in een islamitisch land.

trouwens waarom een islamitische school?
ik dacht te hebben gehoord dat er islam word gegeven op gemeentelijke scholen?

Ga eerst maar eens langs op zo een islamitische school
Kinderen daar spreken beter nederlands dan een openbare school in een achterwijk waar ook veel allochtonen bij elkaar zitten

Ja natuurlijk :rolleyes: Ik ken wel een school hier in Rotterdam en daar is de Nederlandse kennis uitermate triest. Zoals ik al eerder zei heeft het gewoon geen enkel nut om aparte scholen te creeeren zodat je een wij/zij-gevoel gaat krijgen.

Oke. Sorry, mijn fout. Natuurlijk bedoel ik niet alle allochtonen. Je hebt immers ook normale allochtonen in Nederland. (een Belg of een Duitser bijvoorbeeld - j/k :D)

Maar even serieus spiertje. Wat wil jij nu eigenlijk precies bereiken door in opstand te komen ? Je bereikt er eigenlijk hetzelfde mee als je grote vriend Wilders: precies het omgekeerde van wat je eigenlijk wilt.

Ik moet wel zeggen dat ik het van de ene kant wel kan begrijpen. Maar als je heel eerlijk bent hebben bepaalde groepen het wel voor een groot gedeelte aan zichzelf te danken.

Excuses aanvaard, ik neem ook terug wat ik zei
Ik kom niet in opstand, ik zeg gewoon wat ik ervan denk
Wat wil je horen? Dat ik het eens ben met wilders en dat diezelfde scholen die mijn geloof prediken graag gesloten wil zien worden? Dezelfde man die constant keer op keer mijn geloof beledigt
Ik dacht het niet

Dicht met die handel! En terwijl ze toch bezig zijn de katholieke scholen ook!!

Godsdienst en onderwijs hoeven niets met elkaar te maken hebben!

deze discussie is al eens gevoerd in een ander topic.
hoe dan ook, voor mij mogen de islamitische allemaal gesloten worden. Wij mogen er ook niet van dromen om een christelijke school te openen in een islamitisch land.

Bullshit argument, voor de echt zoveelste keer
Echt zo typisch argument dit
Heb je wel eens in marokko gekeken? Hoeveel synagoges en kerken daar staan ?
Over de 400, en bijna allemaal gefinancieerd door de overheid.
Nee als het op vrijheid van geloof uitkomt is marokko veel beter ingesteld dan nederland ooit kan zijn

Dicht met die handel! En terwijl ze toch bezig zijn de katholieke scholen ook!!

Godsdienst en onderwijs hoeven niets met elkaar te maken hebben!

Dat zou heel wat vooruithelpen, godsdienst doe je maar in de ****ing kerk/moskee weet ik veel wat, onderwijs is onderwijs moet je geen geloof bij betrekken. Ik ben atheist en ik geloof in een multiculturele maatschappij maar ik word echt knettergek van al die bullshit over godsdienst etc

Iedereen lekker vrijheid dit en dat prediken
Maar als het hierop aankomt gaan we opeens uitzonderingen maken en mensen niet de vrijheid gunnen, nee het tegenovergestelde
Jaa zo zit dat he

slotje? :rolleyes:

Dat zou heel wat vooruithelpen, godsdienst doe je maar in de ****ing kerk/moskee weet ik veel wat, onderwijs is onderwijs moet je geen geloof bij betrekken. Ik ben atheist en ik geloof in een multiculturele maatschappij maar ik word echt knettergek van al die bullshit over godsdienst etc

Inderdaad. Religie is de basis van veel problemen. Dat hoort niet thuis in het onderwijs.

Iedereen lekker vrijheid dit en dat prediken
Maar als het hierop aankomt gaan we opeens uitzonderingen maken en mensen niet de vrijheid gunnen, nee het tegenovergestelde
Jaa zo zit dat he

Als mensen de vrijheid niet aankunnen moet je inderdaad ingrijpen

school = les
kerk, moske, ... (zelfs eigen huis) = geloof

totaal mee eens

Terug
Naar boven