AndroidHealthClinic

Wilders

martossw

Advanced Bodybuilder
Waardering
57
Lengte
1m89
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Ik vraag me af wat de meeste DBBérs van wilders vinden. Ikzelf heb op hem gestemd, gewoon omdat ik het met heel veel dingen eens ben.

Ben geen racist. maar vind gewoon dat als je hier komt je , je moet AANPASSEN. Doe je dit niet, gewoon terugsturen... waarom moeten wij hier zo links zijn...
Als wij naar new zeeland willen emigreren moet je minimaal zoveel geld meebrengen en op universitair niveau Engels spreken. Laat staan dat ze daar " onze Tokkies" aannemen..

Waarom moeten wij dan wel heel veel uitschot hierheen halen? Het kost ons alleen maar geld :S

Gelukkig zijn er ook genoeg goede asielzoekers ;) (nee ik scheer niet alles over één kant)

Ik vraag me af wat de meeste DBBérs van wilders vinden. Ikzelf heb op hem gestemd, gewoon omdat ik het met heel veel dingen eens ben.

Ben geen racist. maar vind gewoon dat als je hier komt je , je moet AANPASSEN. Doe je dit niet, gewoon terugsturen... waarom moeten wij hier zo links zijn...
Als wij naar new zeeland willen emigreren moet je minimaal zoveel geld meebrengen en op universitair niveau Engels spreken. Laat staan dat ze daar " onze Tokkies" aannemen..

Waarom moeten wij dan wel heel veel uitschot hierheen halen? Het kost ons alleen maar geld :S

Gelukkig zijn er ook genoeg goede asielzoekers ;) (nee ik scheer niet alles over één kant)

duidelijk een pvv'er :o.

Topgozer

Ik ben wel benieuwd waar je die info vandaan hebt

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

Een dochter van een collega van mij had visum nodig...

Kijk . Zo een systeem moeten wij voor die economische vluchtelingen ook invoeren ;)

Ja dat heb ik gezien maar waar staat dat je een minimum bedrag mee moet nemen en Engels op universitair niveau moet spreken?

Een hele irritante man en een gevaar voor de maatschappij.
Nederland word steeds meer een politiestaat door figuren als Wilders.

Lol als je op wilders stemt ben je imo een loser. "Ikzelf heb op hem gestemd, gewoon omdat ik het met heel veel dingen eens Ben geen racist"

Dit zeggen al die pvvrs. Zijn schokkende uitspraken sta je ook achter als je op hem stemt imo.

Ja dat heb ik gezien maar waar staat dat je een minimum bedrag mee moet nemen en Engels op universitair niveau moet spreken?

Dat heb ik van mijn collega. Er staat op die site wel iets over een test. Kan er niet uit opmaken dat het ook op universitair niveau moet zijn..
Dat geld meebrengen staat er ook niet letterlijk in.. maar ik bedoel er maar mee tezeggen dat je daar niet een uitkering krijgt! je moet een opleiding hebben en een baan.

Ik was blij toen hij werd vrijgesproken. Nu kunnen ze iets nuttigs doen met de belastingcenten. Oja ik heb ook tevens op de PVV gestemd.

Dat heb ik van mijn collega. Er staat op die site wel iets over een test. Kan er niet uit opmaken dat het ook op universitair niveau moet zijn..
Dat geld meebrengen staat er ook niet letterlijk in.. maar ik bedoel er maar mee tezeggen dat je daar niet een uitkering krijgt! je moet een opleiding hebben en een baan.

nu begrijp ik ook waarom je hebt gestemd op Wilders. Makkelijk om zomaar wat te roepen, nietwaar?

Een hele irritante man en een gevaar voor de maatschappij.
Nederland word steeds meer een politiestaat door figuren als Wilders.

Nee nu is het feest. Politie agenten mogen niks... 13/14 jarige jongeren lachen agenten uit... ze hebben er totaal geen respect voor...
En ze moeten eerst bijna neergeschoten worden voor ze zelf de trekker over mogen halen..

---------- Post added zo 26 jun 2011 at 21:46 ----------

Lol als je op wilders stemt ben je imo een loser. "Ikzelf heb op hem gestemd, gewoon omdat ik het met heel veel dingen eens Ben geen racist"

Dit zeggen al die pvvrs. Zijn schokkende uitspraken sta je ook achter als je op hem stemt imo.

ELKE partij heeft punten waar je het niet mee eens bent. Veel van zijn uitspraken zijn vooral om te scoren... maar goed niet iedereen ziet dat :cool:

---------- Post added zo 26 jun 2011 at 21:48 ----------

nu begrijp ik ook waarom je hebt gestemd op Wilders. Makkelijk om zomaar wat te roepen, nietwaar?

Wie roept hier nu zomaar wat dan? :eek: Je kunt toch zelf lezen dat je daar niet zomaar kunt gaan wonen.

Nee nu is het feest. Politie agenten mogen niks... 13/14 jarige jongeren lachen agenten uit... ze hebben er totaal geen respect voor...
En ze moeten eerst bijna neergeschoten worden voor ze zelf de trekker over mogen halen..

---------- Post added zo 26 jun 2011 at 21:46 ----------

ELKE partij heeft punten waar je het niet mee eens bent. Veel van zijn uitspraken zijn vooral om te scoren... maar goed niet iedereen ziet dat :cool:

---------- Post added zo 26 jun 2011 at 21:48 ----------

Wie roept hier nu zomaar wat dan? :eek: Je kunt toch zelf lezen dat je daar niet zomaar kunt gaan wonen.

De argumenten waar je mee begon zijn gebaseerd op "horen zeggen". Ook Nederland kom je niet zomaar binnen, maar goed gras is altijd groener bij de buren.

Nee dan is iedereens knieschijven kapot schieten als er wat rellen op een feesie is veel beter.
Of overal gefouilleerd worden, geen probleem.

Laten we die respect vooral afdwingen met angst goed idee!

De politie heeft een machtsmonopolie, natuurlijk mogen ze niet zomaar schieten!

Idd daar is het op gebaseerd. Ga ervanuit dat hij gelijk heeft... of lult hij maar wat over zijn dochter...

Hier strenge eisen... drm zijn er ook zoveel werkloos en spreken sommige amper Nederlands... De cursussen mogen ze van ons belasting geld doen in ons land..

Idd daar is het op gebaseerd. Ga ervanuit dat hij gelijk heeft... of lult hij maar wat over zijn dochter...

Hier strenge eisen... drm zijn er ook zoveel werkloos en spreken sommige amper Nederlands... De cursussen mogen ze van ons belasting geld doen in ons land..

Durf zelf onderzoek te doen. Er van uit gaan dat hij gelijk heeft.... blijkbaar heeft hij het fout. Geloof je altijd direct wat andere mensen zeggen?

Wat vind je overigens van de andere punten van Wilders en zijn oplossingen?

Nee dan is iedereens knieschijven kapot schieten als er wat rellen op een feesie is veel beter.
Of overal gefouilleerd worden, geen probleem.

Laten we die respect vooral afdwingen met angst goed idee!

De politie heeft een machtsmonopolie, natuurlijk mogen ze niet zomaar schieten!

Ik vind dat als een politie agent bedreigd word met een mes je gerust zijn knieschijf kapot mag knallen... (en hij mag ook zelf voor ziektekosten opdraaien)
Bedoel, waarom draag je uberhoubt een mes? En waar haal je het lef vandaan een politie agent te bedreigen...

welke schokkende uitspraken?

zo goed als al zijn uitspraken over de islam/moslims slaan de spijker op zijn kop.

Dat niemand dit wilt horen is een ander verhaal

ELKE partij heeft punten waar je het niet mee eens bent. Veel van zijn uitspraken zijn vooral om te scoren... maar goed niet iedereen ziet dat

Wilders heeft een veel te extreme mening over een groep Nederlanders die moslim zijn. Hij houd zich structureel bezig met het beledigen van deze mensen. Hij doet dit onder het motto van vrij mening uiting maar ik vind dat hij dat recht misbruikt door als politicus met een enorme voorbeeld functie over randjes van de wet te lopen door de "islam" te noemen als boosdoener. Terwijl islam niet bestaat zonder de moslims zelf dus het probleem is niet eens duidelijk. En als jij zulke extreme teksten die hij gebruikt en discriminerende ideeën ziet als "puntjes scoren" En vervolgens denkt dat ik niet zou snappen dat hij het daarom zegt is het duidelijk dat je een intellect hebt waar je niet mee hoeft te pronken maar goed dit is maar mijn mening.

Durf zelf onderzoek te doen. Er van uit gaan dat hij gelijk heeft.... blijkbaar heeft hij het fout. Geloof je altijd direct wat andere mensen zeggen?

Wat vind je overigens van de andere punten van Wilders en zijn oplossingen?

Nou ik vind hem ook wel eens te recht door zee,, zoals dat als Turkije bij EU komt NL er onmiddellijk uit moet gaan... dit is gewoon onmogelijk.
En een immigratie stop uit islamitische landen vind ik ook niet kunnen. Gewoon eisen stellen... maar niet één heel volk uitsluiten.

Wilders is ook heel links.. kijk naar de zorg voor ouderen en gehandicapten!

En dankzij wilders heb je nu nog maximaal recht op 3 jaar ww... voorbeeld: mijn vader is 59 en heeft zijn hele leven (vanaf 16e) in de bouw gewerkt. Bedrijf is failliet gegaan. Zit nu zonder werk... Hij kan enkel werk aannemen bij een aannemers bedrijf. (niet via uitzendbureau) dan vervalt namelijk zijn pensioen recht. En moet hij tot 65 doorwerken... Hij heeft altijd gespaard en kan er normaal met 62 uit.
Als de plannen door waren gegaan dat je maximaal 1 jaar recht op ww had gehad had hij nu in de bijstand gezeten... heel je leven gewerkt voor niks! belachelijk!

Dankzij wilders kan hij het wrs nu net redden... hij moet enkel 10% loon inleveren omdat hij met vervroegd pensioen MOET gaan.

Kijk groen links bijvoorbeeld pleite er hard voor om het naar 1 jaar te brengen... nee maar wel mensen een uitkering geven die amper in NL gewerkt hebben...

Terug
Naar boven