XXL Nutrition

Wilders

Hoe vaak heeft hij zijn tegenstanders al wel niet onder tafel geluld? Dit komt niet alleen doordat hij goed kan debatteren maar ook omdat het gewoon zo simpel is.

Ik heb dat niet eens zo heel vaak gezien, behalve als je wat harder schreeuwen eronder verstaat. Maar kan je uitleggen wat zo simpel is?
Ik denk eerder dat het zo lijkt, omdat jij gewoon een beetje simpel bent.

---------- Post added ma 4 jul 2011 at 15:30 ----------

hey pleitbezorger, je slaat de plank volledig mis. Ergens vol ingaan maar enige en enigste niet uit elkaar kunnen halen.

Fuuu waar gaat dit heen met de jeugd van tegenwoordig.

Je pa moet zo snel mogelijk aan het werk. Werken aap, hoezo 3 jr ww, uitkering trekken is goed ?
Dat kost de samenleving knaken. Desnoods aardbeien plukken.

Ben wel blij met de strenge regels die komen met dit kabinet. Eigen verantwoordelijkheid (daar staat rechts voor). Opleidingen dicht timmeren duurder maken enzo yeeaaah. Mn diploma is binnen 6 maanden in waarde gestegen ghehe.

Rijker worden rijker, armen worden armer. Werken zult gij, tot men erbij neervalt :devil:

Goo rechts, :1e:

:d

srs?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe schrijnend sommige gevallen ook zijn... Er is bijna nooit een excuus om 3 jaar op kosten van de staat te leven. Jouw vader kan toch gewoon een ander beroep uitoefenen tot zn 62ste? Desnoods taxi chauffeur of iets dergelijks? Hoeft toch niet per se iets als aannemer te zijn. Als jouw vader fysiek in staat is om te werken moet ie dat gewoon doen. Er zijn zat mensen die hun dagen gewoon in een fabriek slijten.

En wel raar dat je recht op pensioen vervalt..

Nee dat kan hij niet, dat is het probleem met bouwpensioenfonds! Als je uit de bouw cao gaat (complete cao met pensioenregels) vervalt je totale opgebouwde pensioen dus waar hij nu 43 jaar voor gewerkt heeft.

Dat betekent dat hij 3/4 jaar langer moet doorwerken en dan ook nog minder pensioen uitkering heeft....

Het is zelfs zo erg dat als hij zeg maar via een uitzendbureau aan de gang gaat als metselaar , maar dat uitzend bureau hanteerd die cao niet... is alle pensioen opbouw van m'n vader verdwenen..

---------- Post added ma 4 jul 2011 at 21:13 ----------

Ik heb dat niet eens zo heel vaak gezien, behalve als je wat harder schreeuwen eronder verstaat. Maar kan je uitleggen wat zo simpel is?
Ik denk eerder dat het zo lijkt, omdat jij gewoon een beetje simpel bent.

Tja het is toch ook allemaal heel simpel? Sommigen kunnen zo moeilijk doen en er omheen lullen . Ben blij dat ik iig nog logisch kan nadenken.. dan moet het maar simpel zijn :D
http://www.youtube.com/watch?v=rKcqcNGoM98

---------- Post added ma 4 jul 2011 at 21:14 ----------

Hey pleitbezorger, je slaat de plank volledig mis. Ergens vol ingaan maar enige en enigste niet uit elkaar kunnen halen.

Fuuu waar gaat dit heen met de jeugd van tegenwoordig.

Je pa moet zo snel mogelijk aan het werk. Werken aap, Hoezo 3 jr WW, uitkering trekken is goed ?
Dat kost de samenleving knaken. Desnoods aardbeien plukken.

Ben wel blij met de strenge regels die komen met dit kabinet. Eigen verantwoordelijkheid (daar staat rechts voor). Opleidingen dicht timmeren duurder maken enzo yeeaaah. Mn diploma is binnen 6 maanden in waarde gestegen ghehe.

Rijker worden rijker, armen worden armer. Werken zult gij, tot men erbij neervalt :devil:

Goo rechts, :1e:

:D

Zegt iemand die niet weet wat werken is ;)

Je hoort ook alleen maar wat van Wilders... nooit eens iets van andere partijleden waarvan sommige niet zo braaf en/of netjes zijn , ik vind het maar een vage partij en net zoals eerst dingen beloven en daarna opeens terugkrabbelen alleen maar om meer stemmers te krijgen. Wilders is idd gewoon een populist en heeft veel aanhang gekregen uit oa Limburg waar veel mensen wonen die onterecht bang zijn voor bepaalde dingen en veel te snel hun mening klaar hebben. Tuurlijk zegt hij dingen die geen ander durft te zeggen en die zeker waar zijn maar het merendeel van zijn uitspraken gaan gewoon te ver naar mijn mening... :)

Je hoort ook alleen maar wat van Wilders... nooit eens iets van andere partijleden waarvan sommige niet zo braaf en/of netjes zijn , ik vind het maar een vage partij en net zoals eerst dingen beloven en daarna opeens terugkrabbelen alleen maar om meer stemmers te krijgen. Wilders is idd gewoon een populist en heeft veel aanhang gekregen uit oa Limburg waar veel mensen wonen die onterecht bang zijn voor bepaalde dingen en veel te snel hun mening klaar hebben. Tuurlijk zegt hij dingen die geen ander durft te zeggen en die zeker waar zijn maar het merendeel van zijn uitspraken gaan gewoon te ver naar mijn mening... :)
Dat geldt voor bijna alle partijen dat je voornamelijk dingen van de voorman hoort. Maar als je je iets meer in de politiek zou verdiepen krijg je ook genoeg mee van de anderen.
En je tweede opmerking ben ik het totaal niet mee eens. Hij heeft wél populistische trekjes, maar je kunt moeilijk zeggen dat hij met elke wind mee waait. Juist Wilders staat echt voor zn standpunten en draait niet zoveel als je bij andere partijen ziet.
En als je het er over hebt dat er bij het regeer- en gedoogakkoord concessies gedaan zijn snap je er gewoon niks van, want zo zit in Nederland de politiek nou eenmaal in elkaar. Uiteindelijk heeft hij veel waar kunnen maken.

Dat geldt voor bijna alle partijen dat je voornamelijk dingen van de voorman hoort. Maar als je je iets meer in de politiek zou verdiepen krijg je ook genoeg mee van de anderen.
En je tweede opmerking ben ik het totaal niet mee eens. Hij heeft wél populistische trekjes, maar je kunt moeilijk zeggen dat hij met elke wind mee waait. Juist Wilders staat echt voor zn standpunten en draait niet zoveel als je bij andere partijen ziet.
En als je het er over hebt dat er bij het regeer- en gedoogakkoord concessies gedaan zijn snap je er gewoon niks van, want zo zit in Nederland de politiek nou eenmaal in elkaar. Uiteindelijk heeft hij veel waar kunnen maken.

Juist als je jezelf in de politiek verdiept zie je duidelijk dat er een groot verschil zit tussen Wilder's kamerleden en de kamerleden van de overige partijen onder hun voorman of vrouw. Enkel een selectief beoordelend blind PVV paard ziet dit niet. De enige uitzondering, persoon met enigszins eigen inbreng binnen de PVV is Brinkman, en dat is niet bepaald een intellectuele of retorische hoogvlieger.

PVV aanhang dat nu ineens heel erg roept van 'ja in politiek moeten er nu eenmaal concessies worden gedaan' zijn wat mij betreft volledig ongeloofwaardig. Dat te veel concessies doen was juist ooit een groot speerpunt van de PVV en haar aanhang (gekonkel achter de schermen, achterkamertjespolitiek, pluchedrang en meer van dat soort terminologie), nu doet de PVV veel grotere concessies dan welke partij dan ook. Letterlijk draaien van links naar rechts en schaamteloos machts argumenten daarvoor opvoeren.

Juist als je jezelf in de politiek verdiept zie je duidelijk dat er een groot verschil zit tussen Wilder's kamerleden en de kamerleden van de overige partijen onder hun voorman of vrouw. Enkel een selectief beoordelend blind PVV paard ziet dit niet. De enige uitzondering, persoon met enigszins eigen inbreng binnen de PVV is Brinkman, en dat is niet bepaald een intellectuele of retorische hoogvlieger.

PVV aanhang dat nu ineens heel erg roept van 'ja in politiek moeten er nu eenmaal concessies worden gedaan' zijn wat mij betreft volledig ongeloofwaardig. Dat te veel concessies doen was juist ooit een groot speerpunt van de PVV en haar aanhang (gekonkel achter de schermen, achterkamertjespolitiek, pluchedrang en meer van dat soort terminologie), nu doet de PVV veel grotere concessies dan welke partij dan ook. Letterlijk draaien van links naar rechts en schaamteloos machts argumenten daarvoor opvoeren.
De PVV heeft ook gewoon haar eigen woordvoerders op elk gebied. Alleen wordt de PVV hoofdzakelijk in verband gebracht met immigratie vraagstukken en daar voert Wilders het hoogste woord inderdaad.

En wat betreft je tweede alinea. Ik heb juist een hekel aan mensen die gelijk roepen "die partij belooft van alles en maakt niks waar". Grote onzin. Kijk eens wat de PVV allemaal voor elkaar heeft gekregen uit hun verkiezingsprogramma. Een coalitie vormen betekent in Nederland gewoon handje klap doen. En verder wel grappig dat je probeert te praten voor de gehele PVV aanhang... Wat ik overigens niet eens ben, want ik heb VVD gestemd laatste verkiezingen. Maar het kabinet zoals het er nu is was zo'n beetje mijn droomwens.

2ykgmu1.gif

KEEP IT SHORTER MOFOS

links = dom
voorstanders van meer immigranten in NL en diegene die zeggen dat ze ALLEMAAL/MEERDERHEID "oke" zijn, zijn achterlijk.
ben zelf een allochtoon en tog vind ik dat iedereen beter af is in zijn eigen land, maar als je al hier bent PAS JE AAN.

Laatst bewerkt:
2ykgmu1.gif

KEEP IT SHORTER MOFOS

links = dom
voorstanders van meer immigranten in NL en diegene die zeggen dat ze ALLEMAAL/MEERDERHEID "oke" zijn, zijn achterlijk.
ben zelf een allochtoon en tog vind ik dat iedereen beter af is in zijn eigen land, maar als je al hier bent PAS JE AAN.

Ok.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jul 2011 om 21:57 ----------

Is Klaas nu alweer geband trouwens?

Terug
Naar boven