XXL Nutrition

Wilders

Het valt mij al lang mee dat hij nog niet omgelegd is net als Pim Fortuyn.
Hoop ook niet dat dat gaat gebeuren want dan durft straks niemand meer iets te zeggen.
Er moet gewoon altijd iemand als Wilders zijn om een klein beetje de rem er op te houden.

Het punt van Heertje vond ik niet zo sterk, het gaat om de ideeën die de mensen hebben en geloven wat leidt tot allerlei dingen. Maar deels heeft hij wel gelijk, die Heertje.

Gasten, als je dan gaat zeiken over [de] integratie in Nederland, zorg [er] dan in ieder geval [voor] dat [de toepassing van] je eigen Nederlandse [=overbodig] taal (lees:[spatie]spelling) in orde is.... [Extra '...' overbodig]
En als je gaat zeiken over spelling, zorg er dan voor dat je eigen post ook helemaal klopt.

En als je gaat zeiken over spelling, zorg er dan voor dat je eigen post ook helemaal klopt.

Leuk Strong80, spelling en zinsopbouw correct enfin, maar goed, deze reactie had ik kunnen verwachten. Als iemand het gaat hebben over laag opgeleide mensen die Wilders niet snappen en er dan dikke spelfouten bij gaat voegen dan heb ik de neiging om wat te zeggen.

Ik heb een hekel aan nationalisme dus ook aan wilders.

Leuk Strong80, spelling en zinsopbouw correct enfin, maar goed, deze reactie had ik kunnen verwachten. Als iemand het gaat hebben over laag opgeleide mensen die Wilders niet snappen en er dan dikke spelfouten bij gaat voegen dan heb ik de neiging om wat te zeggen.

Spelling en zinsopbouw on the internetz is serious business. Ga je ook zeiken dat je vrienden je halve zinnen sturen via sms ondanks dat je ze toch 100% begrijpt.

In elke forum discussie moeten we zulke mensen hebben, eentje die zeikt over spelling, eentje die alles zo ver nuanceert dat alles okay is, we missen alleen nog een die een vergelijking maakt met de holocaust.

Ik moet zeggen dat ik steeds meer waardering begin te krijgen voor Geert Wilders. Zijn onverzettelijkheid, uithouding- en doorzettingsvermogen zorgen er toch voor dat ik begin op te kijken tegen deze blonde God, de man van het ware woord, de man die het recht aan zijn zijde heeft, de man waar naar geluisterd moet en dient te worden. Onuitputtelijk respect voor deze man die het toneel betreedt met een vasthoudendheid dat ongekend is sinds de jaren 40 van de vorige eeuw. Houzee! Houzee!

Ik kan er naast zitten, maar ik begin steeds meer te geloven dat Wilders zijn groffe/extreme uitspraken alleen heeft gedaan om een bepaalde groep kiezers achter zich te krijgen. M.a.w. hij staat er niet echt achter, maar gebruikte die taal om populair te worden, vervolgens meer macht uit te oefenen op de regering, en zo te krijgen wat hij eigenlijk écht wilde: een sterk, centrum-rechts bestuur.

Kijk naar nieuwe rechtse partijen die het voorzichtiger hebben aangepakt, allemaal gefaald. Ik denk dat Wilders dit ook wist, en hij heeft gewoon populisme gebruikt om zijn zin te krijgen. Als mijn vermoeden juist is, dan is hij een geniaal politicus.

+1

Alleen te weinig eer naar die enge nr.2 van de partij, Martin Bosma.

Verder heb ik nu niet zo zin om (alweer) uit te moeten leggen waarom die hele PVV niets voorstelt. Het volk krijgt de regering die ze verdient helaas.

(Ik begin trouwens wel steeds meer respect voor Rutte te krijgen, maar eigenlijk ook vooral door hoe hij dingen uitlegt)

Edit: En een grotere hekel aan kunstenaars en cultuurminnend Nederland. Het lijken wel PVV stemmers, zo naïef en alleen kijkend naar hun eigen kleine wereldje.)

Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen dat ik steeds meer waardering begin te krijgen voor Geert Wilders. Zijn onverzettelijkheid, uithouding- en doorzettingsvermogen zorgen er toch voor dat ik begin op te kijken tegen deze blonde God, de man van het ware woord, de man die het recht aan zijn zijde heeft, de man waar naar geluisterd moet en dient te worden. Onuitputtelijk respect voor deze man die het toneel betreedt met een vasthoudendheid dat ongekend is sinds de jaren 40 van de vorige eeuw. Houzee! Houzee!

Nice:roflol::roflol:

Mijn intellect zou misschien niet zo goed zijn. Maar ik zie dingen wel gewoon zoals ze zijn!. Iedereen weet dat we een probleem hebben, wilders is de enigste die er wat aan wilt/durft te doen. Hoe vaak heeft hij zijn tegenstanders al wel niet onder tafel geluld? Dit komt niet alleen doordat hij goed kan debatteren maar ook omdat het gewoon zo simpel is.

Toen hij over die kopvoddentax begon was het een ware hype in nl.. dit heeft hem publiciteit en stemmen opgeleverd... En dit is ook puur zijn doel. Hij weet zelf DONDERS goed dat hij zoiets er nooit door kan drukken ;) Maar jij zult het wel anders zien..

Hey pleitbezorger, je slaat de plank volledig mis. Ergens vol ingaan maar enige en enigste niet uit elkaar kunnen halen.

Fuuu waar gaat dit heen met de jeugd van tegenwoordig.

Je pa moet zo snel mogelijk aan het werk. Werken aap, Hoezo 3 jr WW, uitkering trekken is goed ?
Dat kost de samenleving knaken. Desnoods aardbeien plukken.

Ben wel blij met de strenge regels die komen met dit kabinet. Eigen verantwoordelijkheid (daar staat rechts voor). Opleidingen dicht timmeren duurder maken enzo yeeaaah. Mn diploma is binnen 6 maanden in waarde gestegen ghehe.

Rijker worden rijker, armen worden armer. Werken zult gij, tot men erbij neervalt :devil:

Goo rechts, :1e:

:D

Laatst bewerkt:
200% pvv

Nou ik vind hem ook wel eens te recht door zee,, zoals dat als Turkije bij EU komt NL er onmiddellijk uit moet gaan... dit is gewoon onmogelijk.
En een immigratie stop uit islamitische landen vind ik ook niet kunnen. Gewoon eisen stellen... maar niet één heel volk uitsluiten.

Wilders is ook heel links.. kijk naar de zorg voor ouderen en gehandicapten!

En dankzij wilders heb je nu nog maximaal recht op 3 jaar ww... voorbeeld: mijn vader is 59 en heeft zijn hele leven (vanaf 16e) in de bouw gewerkt. Bedrijf is failliet gegaan. Zit nu zonder werk... Hij kan enkel werk aannemen bij een aannemers bedrijf. (niet via uitzendbureau) dan vervalt namelijk zijn pensioen recht. En moet hij tot 65 doorwerken... Hij heeft altijd gespaard en kan er normaal met 62 uit.
Als de plannen door waren gegaan dat je maximaal 1 jaar recht op ww had gehad had hij nu in de bijstand gezeten... heel je leven gewerkt voor niks! belachelijk!

Dankzij wilders kan hij het wrs nu net redden... hij moet enkel 10% loon inleveren omdat hij met vervroegd pensioen MOET gaan.

Kijk groen links bijvoorbeeld pleite er hard voor om het naar 1 jaar te brengen... nee maar wel mensen een uitkering geven die amper in NL gewerkt hebben...
Hoe schrijnend sommige gevallen ook zijn... Er is bijna nooit een excuus om 3 jaar op kosten van de staat te leven. Jouw vader kan toch gewoon een ander beroep uitoefenen tot zn 62ste? Desnoods taxi chauffeur of iets dergelijks? Hoeft toch niet per se iets als aannemer te zijn. Als jouw vader fysiek in staat is om te werken moet ie dat gewoon doen. Er zijn zat mensen die hun dagen gewoon in een fabriek slijten.

En wel raar dat je recht op pensioen vervalt..

wilders is een populist, meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen.

Terug
Naar boven