Hervee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 231
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja Willem, met zo'n logtitel zou je toch wat meer foto's mogen verwachten!![]()
Willem zit momenteel in New York voor één of ander modeblad. Ze hebben een aanzienlijke som neer moeten tellen om hem overzees te krijgen. Vandaar dat er slechts sporadisch gelogd wordt. Coke, booze, chicks. Life is hard when you're jacked and tanned. Ain't it, bradder?
Sauna's vermijden en veel verkoelende dranken drinken Willem! Ben benieuwd naar de pics!
op par met 44cm? I highly doubt that aangezien hij mijn box verhoogt tot 38cm en dat is ZEER nipt parallel.
g3rr3e zei:Anyway, zaterdag is het squatdag @ mi casa. Marnix komt en ik heb herve en geertjan ook uitgenodig, je bent ook zeer welkomtraining begint rond 12u30.
Willem, je begint steeds meer op Loo te lijken. Wie kent ‘m nog? De bodybuildende rokkenjager van DBB die net zoals jij ook niet vies is van een drankje op zijn tijd.
Om de zoveel tijd een evaluatie van de afgelopen periode van overmatige alcoholische versnaperingen en neukfeestjes, met als conclusie dat het uitbundige leven uiteindelijk toch nadelige gevolgen heeft gehad voor de gains. Beloftes maken om jezelf te beteren en dat bij wijze van spreken vieren in de kroeg, ik blijf het schitterend vinden.
Willem, jij bent de powerliftversie van Loo. Keep ‘em coming!

nummertje 7 klinkt wel als de ultieme beachboyoefening![]()
nee hoor. gewoon een overhead press doen en dan in die positie proberen te curlen.
klinkt waarschijnlijker dan Willem die een cross over station heeft gebruikt 
nee hoor. gewoon een overhead press doen en dan in die positie proberen te curlen.
klinkt waarschijnlijker dan Willem die een cross over station heeft gebruikt
![]()