MuscleMeat

Willem's Log - Getting Jacked & Tanned!

Willem zit momenteel in New York voor één of ander modeblad. Ze hebben een aanzienlijke som neer moeten tellen om hem overzees te krijgen. Vandaar dat er slechts sporadisch gelogd wordt. Coke, booze, chicks. Life is hard when you're jacked and tanned. Ain't it, bradder?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.322
Hoe sta je er nu bij Willem? (No homo)

Behoorlijk goed. Zoals ik al zei, ik stond er midden augustus wel iets droger bij. Maar heb het gevoel dat er nu toch ook wat meer massa bij zit. Gewoon nog eventjes knallen om op droogste ooit te komen.

Ja Willem, met zo'n logtitel zou je toch wat meer foto's mogen verwachten! ;)

Die komen er wel aan, hoor!

? Was behoorlijk op parallel, hoor!

Willem zit momenteel in New York voor één of ander modeblad. Ze hebben een aanzienlijke som neer moeten tellen om hem overzees te krijgen. Vandaar dat er slechts sporadisch gelogd wordt. Coke, booze, chicks. Life is hard when you're jacked and tanned. Ain't it, bradder?

Jep. Zyzz-style. Nu alleen maar hopen dat die DNP mij niet fataal gaat worden. En anders, **** it.

Sauna's vermijden en veel verkoelende dranken drinken Willem! Ben benieuwd naar de pics!

op par met 44cm? I highly doubt that aangezien hij mijn box verhoogt tot 38cm en dat is ZEER nipt parallel.

Anyway, zaterdag is het squatdag @ mi casa. Marnix komt en ik heb herve en geertjan ook uitgenodig, je bent ook zeer welkom ;) training begint rond 12u30.

• #1.325
Sauna's vermijden en veel verkoelende dranken drinken Willem! Ben benieuwd naar de pics!

Thanks voor de tips!

op par met 44cm? I highly doubt that aangezien hij mijn box verhoogt tot 38cm en dat is ZEER nipt parallel.

Ik heb gezegd dat het behoorlijk op parallel was. Als 38cm bij jou parallel is, is 4cm erbij (42cm) niet ineens sky high. Heb er niet met de geo-driehoek langs gezeten om te kijken of de hoek effectief 90° is.

g3rr3e zei:
Anyway, zaterdag is het squatdag @ mi casa. Marnix komt en ik heb herve en geertjan ook uitgenodig, je bent ook zeer welkom ;) training begint rond 12u30.

Ik zou heel graag eens langskomen bij jou om te trainen, maar zaterdag moet ik helaas Barosso, Van Rompuy, Monti en Verhofstadt gaan zeggen hoe ze de Euro-zone moeten leiden (m.a.w. zit ik dan op een congres).
Binnenkort (hopelijk voor het einde van het jaar nog) gaat het eindelijk eens wat rustiger worden en dan ga ik ook terug wat meer kunnen focussen op KT.

als 38cm net par is, is 4cm hoger wel redelijk wat hoor.

• #1.327
Zaterdag ook nog eens Kiné-oefeningen gedaan:

05/10/2012: Recovery

10min mobility
25min Kiné-oefeningen voor heup en abs
6x15-25 Band Pull Aparts
10min stretchen

• #1.328
Zaterdagavond op stap geweest en heel stevig gezopen.
Had de volgende middag bij vsral afgesproken, maar dat was niet een great succes.
Denk dat dit de meest ridiculous training ooit was.

06/10/2013: LB Week 1

Opwarmen:
/ Geen zin

1. Squats:
5x50
3x60
3x70
5x3x75

2. Conventional DL (+15-20kg chains, op oly shoes):
1x120
1x140 (vanaf hier chains)
1x150
1x160
5x1x140 (back to back met vsral)

3. Hitting on Lars's sister:
Great succes

4. Prowler spelen:
10-tal runs

Tijd:
?

Commentaar:
Trok op niets. Voelde mij ook afschuwelijk. Erna lekker liggen kotsen bij Lars. Volgende keer toch wat frisser daar aankomen.

log je nu pas je training van zondag? Willem toch :nope:

Willem, je begint steeds meer op Loo te lijken. Wie kent ‘m nog? De bodybuildende rokkenjager van DBB die net zoals jij ook niet vies is van een drankje op zijn tijd.

Om de zoveel tijd een evaluatie van de afgelopen periode van overmatige alcoholische versnaperingen en neukfeestjes, met als conclusie dat het uitbundige leven uiteindelijk toch nadelige gevolgen heeft gehad voor de gains. Beloftes maken om jezelf te beteren en dat bij wijze van spreken vieren in de kroeg, ik blijf het schitterend vinden.

Willem, jij bent de powerliftversie van Loo. Keep ‘em coming!

Loo? :roflol: Heerlijk log was dat altijd :)

• #1.332
log je nu pas je training van zondag? Willem toch :nope:

Ja, loop een beetje achter. ;-)

Willem, je begint steeds meer op Loo te lijken. Wie kent ‘m nog? De bodybuildende rokkenjager van DBB die net zoals jij ook niet vies is van een drankje op zijn tijd.

Om de zoveel tijd een evaluatie van de afgelopen periode van overmatige alcoholische versnaperingen en neukfeestjes, met als conclusie dat het uitbundige leven uiteindelijk toch nadelige gevolgen heeft gehad voor de gains. Beloftes maken om jezelf te beteren en dat bij wijze van spreken vieren in de kroeg, ik blijf het schitterend vinden.

Willem, jij bent de powerliftversie van Loo. Keep ‘em coming!

Haha, dat beschouw ik zeker als een compliment!
Helaas is de tijd van continu stevig feesten al lang gedaan. Toen ik nog student was, was dat standaard 2x/week. Zelfs de laatste tijd, die wat zwaarder is dan de periode ervoor, tipt daar niet aan. Is gewoon helaas niet meer mogelijk met de uren die ik klop om het werk.
Ik zit trouwens bijlange niet aan de hoeveelheden coke en AAS waaraan Loo zat.

Loo? :roflol: Heerlijk log was dat altijd :)

Inderdaad. :D

• #1.333
Training van gisteren:

12/10/2013: UB Week 2

Opwarmen:
5min mobility

1. Paused BP (legs up):
5x40
5x50
3x60
3x60 (vanaf hier +10kg chains)
3x3x50 (competition grip)
3x3x50 (wide grip)
3x3x50 (narrow grip)
3x55
5x60
5x70 (met slingshot)

2. Chins (supinated):
5xBW
5xBW+10
5xBW+20
5xBW+25
4x5xBW+30
--> staggered met BP

3. Paused MP:
6x30
6x35
6x40
6x45
6x45
5x50
6x40

4. T-Bar Rows:
15x40
13x45
12x50
12x55
15x40
--> staggered met BP

5. Flat DB Press (paused):
2x10x26
7x26

6. BB Curls:
10x20
10x25
10x30
7x35
--> volgende keer volume met 30. Lekkere oefening!

7. Band Side Raises + Pushdowns + OH Cable Curls + DB Flyes (in lb):
15xmicro + 15x25 + 10x25 + 10x30
15xmicro + 15x30 + 15x20 + 10x30
15xmicro + 12x32,5 + 15x20 + 10x30

Tijd:
1u30

Commentaar:
Good train!

Waarom legs up?

nummertje 7 klinkt wel als de ultieme beachboyoefening :p

OH cable curls? Aan het lat station dan? Of hoe?

• #1.340
OH cable curls? Aan het lat station dan? Of hoe?

Yes. Zelfde machine als waarmee ik pushdowns doe. Ga gewoon zitten zoals bij Pulldowns en dan OH Curlen.

nee hoor. gewoon een overhead press doen en dan in die positie proberen te curlen.

Yes, maar je vergeet even te vermelden dat ik ook onderste boven hang aan mijn gravity boots. Anders zou het een beetje zinloos zijn, natuurlijk!

:roflol: klinkt waarschijnlijker dan Willem die een cross over station heeft gebruikt :roflol:

Hier zie je toch best vaak cable oefeningen voorbij komen?

Terug
Naar boven