Fitness Seller

Willem's Log - Getting Jacked & Tanned!

Je de coup Clow, Je depli mblue.Je te flouppe Fli. Oh, de fuff!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.605

Ik moest srs drie keer lezen:roflol:

Je de coup Clow, Je depli mblue.Je te flouppe Fli. Oh, de fuff!

lijkt toch een beetje op:

football bar wide grip paused floor press naar de paused bench press ivm football bar medium grip floor press

Jullie gaan mij toch niet zeggen dat hij aan het trollen was? Want dan maak in 'em potverdomme kapot!

Weinig kans willem. Ik heb een witte band MET GELE SLIP in zowel judo als karate en heb alle Rocky films gezien. Als iemand iets lulligs tegen me zegt dan fantaseer ik later op de dag over hoe ik hem in elkaar had kunnen slaan met sicke moves die ik bij WWE gezien heb en ik heb schoenmaat 42, soms 43.

Pick your battles carefully bro.

would watch/10

Weinig kans willem. Ik heb een witte band MET GELE SLIP in zowel judo als karate en heb alle Rocky films gezien. Als iemand iets lulligs tegen me zegt dan fantaseer ik later op de dag over hoe ik hem in elkaar had kunnen slaan met sicke moves die ik bij WWE gezien heb en ik heb schoenmaat 42, soms 43.

Not a chance bro. Willem = Willem en Willem = crazy. Meer woorden hoef ik er niet aan vuil te maken !

• #1.609

Ah, nu begrijp ik het. Je bent zo iemand die Ivo probeert na te doen. Geen probleem. Je mag gerust oefenen in dit log!

Not a chance bro. Willem = Willem en Willem = crazy. Meer woorden hoef ik er niet aan vuil te maken !

Daar heb je gelijk in. Er zijn menig personen in het Limburgse nachtleven die dachten dat ze tegen mij konden muilen. Zij kunnen het helaas niet meer verder vertellen.

wat is een Ivo

edit: Het is trouwens 'menig persoon', niet 'menig personen'.

• #1.611
wat is een Ivo

edit: Het is trouwens 'menig persoon', niet 'menig personen'.

Thanks voor de tip.

Gisteren morgen trouwens nog rap armen gepompt:

23/01/2013: UB Assistance

Opwarmen:
5min mobility

1. Chins (supinated):
6xBW
6xBW+10
4x6xBW+20

2. Dips:
8xBW
8xBW+10
4x8xBW+20

3. Football Bar Curls:
4x8x37,5

4. OH Extensions met Football Bar:
4x8x32,5

5. Standing Concentration Curls (met Fat Gripz):
2x10x18,5
8x18,5

6. Lying Paused Plate Extensions:
3x12x25

7. Band Curls:
2x15xpaars

8. Band Pushdowns:
2x15xpaars

Tijd:
50min

Commentaar:
Pumped!

• #1.612
Gisterenavond weer bij Rusty getraind.

24/01/2014: LB2

Opwarmen:
5min mobility

1. Squat (slow eccentric, paused):
7x50
7x60
7x70
7x77,5
7x85
--> wat een ongelooflijke k*toefening

2. Snatch Grip Block Pulls:
3x10x110
--> lekker k*t zo high rep

3. Low Box Cambered Bar Squats:
12x45
12x50
12x55
--> iets minder k*t

4. Standing Band Crunches:
15xblauw
4x15xgroen
12xgroen
--> tussen Squats en DL door

5. GHR's:
10x5xBW

6. Cambered Bar Calf Raises:
3x15x70
12x70

7. DB Shrugs (met hold):
4x20x35
15x35

Tijd:
1,5u

Commentaar:
Vind mijn vorige opzet toch veel fijner (veel doubles/triples met weinig rust ertussen) om volume te maken dan deze manier (high rep). Ach, het zal wel karakter kweken.

Werk met waves. Periodisering. Week 1 spierconditie. Hogere reps hoge frequentie. Week 2 hogere intensiteit. Week 3 hypertrofie. Week 4 weer zwaarder week 5 maxen ofzo....

• #1.614
Werk met waves. Periodisering. Week 1 spierconditie. Hogere reps hoge frequentie. Week 2 hogere intensiteit. Week 3 hypertrofie. Week 4 weer zwaarder week 5 maxen ofzo....

Ja, iets zoals The Cube lijkt me erg interessant. Helaas zijn mijn trainingen nog te weinig gestructureerd om zoiets toe te laten (i.v.m. tijd door andere verplichtingen).

• #1.615
Nog een goede kwaliteitsmeal van deze middag.

image.jpg

• #1.617
Ik hoop dat je daar nog een zak rijst bij gegeten hebt? Want anders vind ik dit maar een snack ipv een meal.

:roflol: Dat is 250g hert, 250g groenten en 250g puree. Zie niet in waarom dat te weinig zou zijn voor een normale maaltijd.
Maar als je het wilt weten, heb inderdaad nog meer gegeten. Ervoor 500ml soep. Erna een grote proteine fluff en 2 stukken bananenbrood.

Gisteren trouwens de hele dag met vsral liggen klussen ivm wat gym spullen die we gekocht hebben en waarvan we een deel terug verkopen. Voor diegenen die interesse hebben:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...s-schijvenrekken-halterrek-benchpress-358704/
Ook niet meer getraind, omdat we aardig verrot waren.

Vandaag wel wat gedaan, maar helaas geen prowler. Lars was wat ziekjes.

26/01/2014: Recovery

10min mobility
25min kiné-oefeningen voor heup en abs
10min foam rollen
5x8 abb fallouts
4x10x37,5kg side bends
3x8 lying leg raises
7setjes standing cable crunches
8setjes seated calf raises

• #1.618
Deze morgen een recordje: om 4u opgestaan om te gaan trainen omdat ik niet anders kan vandaag. Gisteren wel erg op tijd gaan slapen, en ondervond er weinig last van.

27/01/2013: UB1

Opwarmen:
5min mobility

1. OH Press met Football Bar:
7x30
7x40
7x50
7x57.5
7x50
7x50

2. Yates Rows:
7x70