Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je de coup Clow, Je depli mblue.Je te flouppe Fli. Oh, de fuff!
lijkt toch een beetje op:
football bar wide grip paused floor press naar de paused bench press ivm football bar medium grip floor press

Je de coup Clow, Je depli mblue.Je te flouppe Fli. Oh, de fuff!
lijkt toch een beetje op:
football bar wide grip paused floor press naar de paused bench press ivm football bar medium grip floor press
Weinig kans willem. Ik heb een witte band MET GELE SLIP in zowel judo als karate en heb alle Rocky films gezien. Als iemand iets lulligs tegen me zegt dan fantaseer ik later op de dag over hoe ik hem in elkaar had kunnen slaan met sicke moves die ik bij WWE gezien heb en ik heb schoenmaat 42, soms 43.
Pick your battles carefully bro.
Weinig kans willem. Ik heb een witte band MET GELE SLIP in zowel judo als karate en heb alle Rocky films gezien. Als iemand iets lulligs tegen me zegt dan fantaseer ik later op de dag over hoe ik hem in elkaar had kunnen slaan met sicke moves die ik bij WWE gezien heb en ik heb schoenmaat 42, soms 43.
Pick your battles carefully bro.
Not a chance bro. Willem = Willem en Willem = crazy. Meer woorden hoef ik er niet aan vuil te maken !
wat is een Ivo
edit: Het is trouwens 'menig persoon', niet 'menig personen'.
Werk met waves. Periodisering. Week 1 spierconditie. Hogere reps hoge frequentie. Week 2 hogere intensiteit. Week 3 hypertrofie. Week 4 weer zwaarder week 5 maxen ofzo....
Ik hoop dat je daar nog een zak rijst bij gegeten hebt? Want anders vind ik dit maar een snack ipv een meal.
Dat is 250g hert, 250g groenten en 250g puree. Zie niet in waarom dat te weinig zou zijn voor een normale maaltijd.