XXL Nutrition

Winny depot schouders

Winny Olie is beter,maar een ware kriem om te maken. met Guaiacol lukt het wel,mits je micro winny poeder hebt. Anders crashed het.

Winny waterbasis,zowel als olie is geen probleem,mits je weet hoe

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

1G Stanozolol
3ml Guiacol
5% BA
20%BB
50/50 EO to GSO

EO = ethyl oleaat GSO = grapeseed olie..........wel over .45-20um filteren

Winstrol suspension 50mg/ml, 20ml

6ml BB (30%)
1ml BA (5%)
2ml Guaiacol (10%)
1ml PS80 (5%)
2g TNE or 1g Winny powder
8ml distilled water for TNE or 9ml for Winny

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
3 dagen amper pijn gehad van schouders en triceps.
Vandaag opgestaan om 04h van de helse pijn:((triceps,schouders zijn ok)
Ik kan amper een curl beweging doen,rechter triceps zo rood en opgezwollen,ik doe momenteel ijs en heet water erop en flexium/fastum gel(alleen rechter-arm)
Op mijn zij kan ik ook niet slapen pff
Beter dokter gaan of afwachten?

Geen warmte erop doen. Ijs en flexiumgel is wel goed. Neem ook eens 600mg ibuprofen in de ochtend en 1tje voordat je gaat slapen.

uit ervaring weet ik dat enkel reflex spray werkt meerdere malen per dag, dringt veel harder door

ijs en spray-gel shall do the trick hoop ik
Als ik tot weekend zo blijf ga ik naar de huisdokter.
Winny depot blijf ik drinken tot het over is maar:

Om de dag 100mg of elke dag 50 mg?

Laatst bewerkt:
uit ervaring weet ik dat enkel reflex spray werkt meerdere malen per dag, dringt veel harder door

Het heeft niet te maken met doordringen. Het heeft te maken met het gevoel dat het geeft. Reflex is warmte en flexium is koude. Bij een ontsteking heb je koude nodig en geen warmte.

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

ijs en spray-gel shall do the trick hoop ik
Als ik tot weekend zo blijf ga ik naar de huisdokter.
Winny depot blijf ik drinken tot het over is maar:

Om de dag 100mg of elke dag 50 mg?

Elke dag 50mg.

Het heeft niet te maken met doordringen. Het heeft te maken met het gevoel dat het geeft. Reflex is warmte en flexium is koude. Bij een ontsteking heb je koude nodig en geen warmte.

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

Elke dag 50mg.

Thnx

kerel denk je nu dat ik uit men nek klets? ik zeg juist dat reflex spray HET ENIGE is dat werkt

kerel denk je nu dat ik uit men nek klets? ik zeg juist dat reflex spray HET ENIGE is dat werkt

Nee ik zeg niet dat je uit je nek kletst, dit is wat ik van mijn huisdokter zelf heb horen zeggen en dit is ook wat ik in mijn verpleegkundige opleiding heb geleerd. Als je in jouw ervaring goed af bent met reflex dan heb ik daar geen probleem mee.

ik ben voorlopig gestopt na 4 injecties in mijn schouder , 2 dagen stijf de 3 de trekt het weg . de 5 injectie in mijn bil 3 dagen niet kunnen lopen , de trap op en af op men gat . nu de 4 de dag kan ik al zonder manken stappen , ben naar de dokter geweest en heeft me super ontstekingsremmers gegeven . maar is nog wel vuurrood en warm .

zitten jullie op desma? of ug?

0,8 x 40 gewoon in je reet rammen

UG

Mijn hele triceps tot mn elleboog opgezwollen door vocht???:(

Dan is het nu tijd om goed op te letten, je hebt mogelijk verkeerd gespoten. Let goed op tintelingen en gevoelloosheid in je hand. Als je dit krijgt dan worden bloedvaten en zenuwen afgesloten door het vocht, in dit geval naar de dokter. Meet de plaats waar het vocht zit en als het blijft verhogen dan ook naar de dokter.

Dit kan makkelijk 5 dagen gezwollen blijven maar als het stabiel blijft dan is er niets aan de hand, gewoon afwachten.

Laatst bewerkt:
Dan is het nu tijd om goed op te letten, je hebt mogelijk verkeerd gespoten. Let goed op tintelingen en gevoelloosheid in je hand. Als je dit krijgt dan worden bloedvaten en zenuwen afgesloten door het vocht, in dit geval naar de dokter. Meet de plaats waar het vocht zit en als het blijft verhogen dan ook naar de dokter.

Dit kan makkelijk 5 dagen gezwollen blijven maar als het stabiel blijft dan is er niets aan de hand, gewoon afwachten.

Als het morgen mindert,laat ik het .
zoniet ga ik morgen naar de dokter,moet ik perse zeggen anabolen erin gespoten?

Zit op dit moment ook op UG, zet ze ook in de schouder met juist dezelfde naald lengte .. Zullen zien of 't beter word, want mijn schouder doet ook ongelooflijk veel pijn

Als het morgen mindert,laat ik het .
zoniet ga ik morgen naar de dokter,moet ik perse zeggen anabolen erin gespoten?

Nee, maar hij zal het wel vragen. Dan zal hij zeggen dat er wat gescheurd is en daardoor oedeem hebt gekregen. Als je echt verkeerd geprikt hebt dan kunnen ze het wel zien op een echo.

Hou het gewoon goed in de gaten dat het niet nog meer opzwelt en gewoon afwachten, kan enkele dagen duren.

Nee, maar hij zal het wel vragen. Dan zal hij zeggen dat er wat gescheurd is en daardoor oedeem hebt gekregen. Als je echt verkeerd geprikt hebt dan kunnen ze het wel zien op een echo.

Hou het gewoon goed in de gaten dat het niet nog meer opzwelt en gewoon afwachten, kan enkele dagen duren.

Straks moet ik naar de dokter,kga gwn zeggen heb in me triceps melanotan gespoten,was het beu om in me buik te pompe:P:wanker:(ben er mee bezig,natuurlijk subq in me buik)

Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon eerlijk zijn, maakt geen verschil, hij gaat je niet uitlachen of aangeven hoor

Terug
Naar boven