Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natuurlijk maakt het aantal tabs uit maar de manier waarop jij het bekijkt is verkeerd. Als je 168 tabs in een keer neemt heb je toch ook meer schade? 30mg VS 40mg zal niet veel schillen maar je zit wel een langere periode te slikken.
Mijn neef (studeert geneeskunde, dacht ik sms m wel ff) zei dat je het herstel van een lever wel op deze manier kon zien:
Zie het als een bak met 100 liter water. Elke dag loopt er 1 liter water bij en elke pil die je neemt haal je 1 liter er uit. Is hij leeg dan is je lever kapot.
Zou je dan 4 per dag nemen is het dus -4 en +1 elke dag. Hierdoor is hij na 33 dagen ongeveer leeg. Neem je er 3x5 per 7 dagen is het -15 en +7 per 7 dagen. Hierdoor is die pas na 87 dagen kapot.
Hij wist het niet zeker maar het klinkt wel logisch.. Je lever is continue aan het herstellen.
Leuk maar nergens hou je rekening met hoe toxisch winstrol is. Dit is gewoon een algemene redenering en heb je dus niet veel aan.
Denk dat het wel iets complexer zit dan die berekening
Warom zou je alleen op traininsdagen een gehele kuur lang 30mg winstrol nemen voor je training?
Het enigste wat je hier mee gaat bereiken is een slecht cholesterol beeld, en onstabiele bloedwaarden.
Voor je herstel gaat het niet veel doen, dan kan je beter een ander middel erbij stacken.
Wil je nu weer terug gaan naar je rijtjeshuis topic aub.

Staat genoteerd. Is het uitproberen waard! Thanks for the input Xyzyx
Misschien voor de zekerheid het maximaal 6 weken doen ivm lever maar ik denk zelf dat het weinig kwaad kan evenveel pillen gedurende 10 weken ipv 6 te pakken, durf het alleen niet met zekerheid te zeggen. 
Frontloaden slaagt nergens op en is een foutieve theorie, gebaseerd op fabeltjes.
Mijn neef (studeert geneeskunde, dacht ik sms m wel ff) zei dat je het herstel van een lever wel op deze manier kon zien:
Zie het als een bak met 100 liter water. Elke dag loopt er 1 liter water bij en elke pil die je neemt haal je 1 liter er uit. Is hij leeg dan is je lever kapot.
Zou je dan 4 per dag nemen is het dus -4 en +1 elke dag. Hierdoor is hij na 33 dagen ongeveer leeg. Neem je er 3x5 per 7 dagen is het -15 en +7 per 7 dagen. Hierdoor is die pas na 87 dagen kapot.
Hij wist het niet zeker maar het klinkt wel logisch.. Je lever is continue aan het herstellen.
En de reden waarom men frontload is dat de opbouw waarover jij spreekt wordt "overgeslagen" en men direct hoge concentratie in het bloed heeft en zodoende niet 4 wkn hoef te wachten.
Zowel in theorie als in praktijk is het geen fabeltje. Dat je later in de kuur met enorme fluctuatie's te maken krijg is weer een andere verhaal. De kern is snel resultaat, vocht en kracht weliswaar verwacht geen solid gains.
Dus dit is allemaal bs?:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/frontloaden-halfwaardetijd-bloedwaarden-39440/
Hier zit toch een hele theorie achter. En net daarom vind ik het vreemd dat jij dit onderuit haalt.
Er is veel bs bij aas gebruik. Komt door onvoldoende studies naar dit en in het begin alleen abstracten van studies beschikbaar.
Dus dan onstaan er theorien die verder op internet ontwikkeld worden.
Misschien kun je het ter verduidelijking eens in een grafiekje zetten?
Want als je 500 mg zet wat na 7 dagen vervallen is naar 250 mg en je zet weer 500 zit je op 750.. Pas wanneer je uitkomt op een totaal van 1000 op de dag van inject zal je na de volgende inject weer op dezelfde hoeveelheid AAS in je bloed komen als de week daarvoor (1000:2 = 500 -> 500+500=1000).
Of zit ik nu verkeerd te denken?
Winny voor de training heeft ook geen nut. De halfwaardetijd is 4u, wat wil zeggen dat 1 dosis van 10mg 8u actief is. Het is dus best kleine dosissen over de dag te verspreiden. Zo heb je een constante hoeveelheid actief.
Dat het meteen beschikbaar is is een feit. Daar gaat de discussie niet over. De hoeveelheid die meteen beschikbaar is verschilt nogal bij een inject van 500mg of bij 1000mg, eens? Bij 1000mg is dat dus, als ik gemakshalve jouw berekening doortrek 70mg per dag en bijna 500mg einde van de week. Kortom men heeft snel een hoge concentratie in het bloed = meer bijwerkingen, zoals bijvoorbeeld oestrogeen met als gevolg > vocht = gewichtstoename = kracht winst.
8/9 uur dacht ik gelezen te hebben?
En mijn punt was om het te nemen voor de training zodat de winny zorgt voor sneller spierherstel wanneer je dat nodig hebt. Je gebruikt het dus om de pieken van herstel op te vangen.
Was puur hypothetisch en t kan prima dat het geen zin heeft of dat het uiteindelijk nauwelijks uit zal maken maar het leek me een interessante vraag.