MuscleMeat

Winny gedurende hele kuur op trainingsdagen

• Topic Starter Topic Starter
8uur is active life.

Het zou mogelijk zijn om pieken van je herstel op te vangen, maar wat gebeurt er 8u na inname? Dan daalt alles snel en je bent nog altijd in herstel.

Dus op termijn negatief voor herstel en winst.

Je bent nog in herstel maar dan heb je de AAS van de injects nog he :p.

Stel dat winny herstel 2x zo snel laat gaan dan is het natuurlijk veel effectiever wanneer je het gebruikt op het moment dat je veel herstelt dan op het moment wanneer je weinig herstelt. Of dit in de praktijk uberhaupt uit zal maken weet ik niet, daarom ook dat ik de vraag stelde.

Je bent nog in herstel maar dan heb je de AAS van de injects nog he :p.

Stel dat winny herstel 2x zo snel laat gaan dan is het natuurlijk veel effectiever wanneer je het gebruikt op het moment dat je veel herstelt dan op het moment wanneer je weinig herstelt. Of dit in de praktijk uberhaupt uit zal maken weet ik niet, daarom ook dat ik de vraag stelde.

haha, ah zo :p Dacht winny zonder wat bij. Was wat verward omdat men de eerste 4 weken winstol neemt voor een heel andere reden. Vergelijkbaar met frontload van lange esters.

Nou je herstel is niet alleen na een training en gaat in de rust nog even door. Dus denk dat stabiele waardes voor algemeen beter herstel gaan zorgen.

Trouwens schadelijkheid bij aas gebruik wordt niet alleen bepaald door soort en hoeveelheid, maar ook lengte van een kuur.

Laatst bewerkt:
haha, ah zo :p Dacht winny zonder wat bij. Was wat verward omdat men de eerste 4 weken winstol neemt voor een heel andere reden. Vergelijkbaar met frontload van lange esters.

Nou je herstel is niet alleen na een training en gaat in de rust nog even door. Dus denk dat stabiele waardes voor algemeen beter herstel gaan zorgen.

Ja klopt maar de pieken zitten toch vlak na de training? Denk dat je wel meer herstel boekt in de 1e 8 uur na je training dan de periode van 8-16 uur na je training.

En als de halfwaarde tijd 4 uur is dan zou je die dingen minstens 3x per dag moeten slikken in plaats van de 2x ('s ochtends en voor de training) die ik hier regelmatig voorbij zie komen?

Ja klopt maar de pieken zitten toch vlak na de training? Denk dat je wel meer herstel boekt in de 1e 8 uur na je training dan de periode van 8-16 uur na je training.

En als de halfwaarde tijd 4 uur is dan zou je die dingen minstens 3x per dag moeten slikken in plaats van de 2x ('s ochtends en voor de training) die ik hier regelmatig voorbij zie komen?

Die pieken die je bedoeld zijn pieken in eigen test en hgh door training. Deze zijn inderdaad nodig voor herstel. Maar die zakken ook weer. Door constante waardes ga je constante ondersteuning hebben voor groei en herstel.

Een whey shake is idd goed voor je training voor herstel te bevorderen. Je hormonen doen hun werk zelf.

3 maal per dag is inderdaad beter.

Goed topic.

Ben me wat inlezen over winny, word vaak gezegd dat winny only wel een goede eerste kan zijn na test only.

Winny merk je ook niet zo goed word gezegd, dus is het voor mij wel een goed alternatief naast test aangezien men ouders en men omgeving het niet mag merken.

Ik volg.

Slechte manier. Is ook al talloze keren geprobeerd door mensen, dit is niet de eerste keer dat deze manier de kop opsteekt. (note: met teleurstellend resultaat, anders deed iedereen het nu wel).

Invloed van androgenen op spierhypertrofie is met name afhankelijk van de genomische effecten. Nu duurt de transcriptie al enkele uren bij androgenen, laat staan de translatie, en de effecten van diens resulterende proteinen. (denk hierbij tenminste in de orde van dagen).
Wat je krijgt op deze manier is flinke perioden van onderdrukking, waarbij er geen androgenen aanwezig zijn. Recruitering van AR coregulatoren is nogal essentieel, daar de coactivatoren betrokken zijn tot het einde van de gen expressie.

Slechte manier. Is ook al talloze keren geprobeerd door mensen, dit is niet de eerste keer dat deze manier de kop opsteekt. (note: met teleurstellend resultaat, anders deed iedereen het nu wel).

Invloed van androgenen op spierhypertrofie is met name afhankelijk van de genomische effecten. Nu duurt de transcriptie al enkele uren bij androgenen, laat staan de translatie, en de effecten van diens resulterende proteinen. (denk hierbij tenminste in de orde van dagen).
Wat je krijgt op deze manier is flinke perioden van onderdrukking, waarbij er geen androgenen aanwezig zijn. Recruitering van AR coregulatoren is nogal essentieel, daar de coactivatoren betrokken zijn tot het einde van de gen expressie.

Thnx voor je reply, maar tot op heden is mijn kennis nog niet breed genoeg over 'aas' om iets van je post te begrijpen.

Nu de point line snap ik wel : winny is slechte eerste kuur volgens jou.

Goed topic.

Ben me wat inlezen over winny, word vaak gezegd dat winny only wel een goede eerste kan zijn na test only.

Winny merk je ook niet zo goed word gezegd, dus is het voor mij wel een goed alternatief naast test aangezien men ouders en men omgeving het niet mag merken.

Ik volg.

Ik vind anavar een beter middel dan. Anaboler (op papier dan) en veiliger voor de lever. Resultaten zijn gelijkend en op een normale dosis niet direct merkbaar voor de omgeving.

---------- Post toegevoegd Sun 18 Nov 2012 om 19:59 ----------

Perfect uitgelegd, maar wat moeilijk voor de leken idd. Woorden die onduidelijk zijn kunnen wel via google opgezocht worden. Dan wordt het hele verhaal ook duidelijker.

---------- Post toegevoegd Sun 18 Nov 2012 om 20:01 ----------

Thnx voor je reply, maar tot op heden is mijn kennis nog niet breed genoeg over 'aas' om iets van je post te begrijpen.

Hij bedoeld dat een enkele inname voor de training alleen niet werkt zoals gedacht.

Nou kijk, het is vrij simpel. I.h.a. bindt een androgeen aan zijn receptor (de AR), transloceert naar de celkern, en bindt aan zijn androgeen response element (ARE) op het gen. Welnu, de ARE gebonden AR kan nu direct transcriptie initieren (d.w.z. wat er op het gen beschreven staat, vertalen naar mRNA, de blauwdruk voor de translatie naar proteinen), alsmede overige componenten initieren die dit ook bevorderen (dan wel verder langs de gen expressie). Deze recruitering van coregulatoren kan de gen expressie bevorderen (middels coactivators), dan wel onderdrukken (middels corepressors). Deze coregulatoren zijn nogal belangrijk wat betreft het uiteindelijke resultaat van de gen expressie (dus in welke mate de gen tot expressie komt). Als jij steeds die onderdrukkingen tussendoor hebt, is dat nogal k*t wat betreft de recruitering van de coregulatoren (alsmede de transcriptie zelf natuurlijk), er zal allicht al het e.e.a. aan mRNA gevormd zijn, maar je snijdt jezelf nogal in de vingers wat betreft de uiteindelijke translatie en folding.

Nou kijk, het is vrij simpel. I.h.a. bindt een androgeen aan zijn receptor (de AR), transloceert naar de celkern, en bindt aan zijn androgeen response element (ARE) op het gen. Welnu, de ARE gebonden AR kan nu direct transcriptie initieren (d.w.z. wat er op het gen beschreven staat, vertalen naar mRNA, de blauwdruk voor de translatie naar proteinen), alsmede overige componenten initieren die dit ook bevorderen (dan wel verder langs de gen expressie). Deze recruitering van coregulatoren kan de gen expressie bevorderen (middels coactivators), dan wel onderdrukken (middels corepressors). Deze coregulatoren zijn nogal belangrijk wat betreft het uiteindelijke resultaat van de gen expressie (dus in welke mate de gen tot expressie komt). Als jij steeds die onderdrukkingen tussendoor hebt, is dat nogal k*t wat betreft de recruitering van de coregulatoren, er zal allicht al het e.e.a. aan mRNA gevormd zijn, maar je snijdt jezelf nogal in de vingers wat betreft de uiteindelijke translatie en folding.

Weer perfect uitgelegd :p Maar weer wat moeilijk voor de leken. Dat komt ervan als je 'teveel' in de boeken zit ;). Dan lijkt je uitleg simpeler dan het is.

Ja, kan het mezelf ook wel voorstellen. Heb zelf het riddeltje in m'n hoofd zitten, maar sporadisch lees ik nog wel eens een paper waar een pathway die nieuw voor me is wordt opgesomd, zonder ondersteuning van een afbeelding van de pathway. Nu weet ik niet of het aan mij ligt, maar ik zie zoiets dan absoluut niet direct voor me hehe. Maar wat je zegt ook, met wat Googlen lukt het wel :) En anders zie ik de vragen wel verschijnen.

Zal het maar samenvatten; is niet zo slim met als doel spierhypertrofie.

Ik vind anavar een beter middel dan. Anaboler (op papier dan) en veiliger voor de lever. Resultaten zijn gelijkend en op een normale dosis niet direct merkbaar voor de omgeving.

Heb ik ook al mensen zien vermelden dat het effect gelijkend is.
Het enige waar ik schrik voor heb is haarverlies.. Het eerste wat ik heb gedaan is de neveneffecten bekijken, en dat baart me wel wat zorgen.

Nou kijk, het is vrij simpel. I.h.a. bindt een androgeen aan zijn receptor (de AR), transloceert naar de celkern, en bindt aan zijn androgeen response element (ARE) op het gen. Welnu, de ARE gebonden AR kan nu direct transcriptie initieren (d.w.z. wat er op het gen beschreven staat, vertalen naar mRNA, de blauwdruk voor de translatie naar proteinen), alsmede overige componenten initieren die dit ook bevorderen (dan wel verder langs de gen expressie). Deze recruitering van coregulatoren kan de gen expressie bevorderen (middels coactivators), dan wel onderdrukken (middels corepressors). Deze coregulatoren zijn nogal belangrijk wat betreft het uiteindelijke resultaat van de gen expressie (dus in welke mate de gen tot expressie komt). Als jij steeds die onderdrukkingen tussendoor hebt, is dat nogal k*t wat betreft de recruitering van de coregulatoren (alsmede de transcriptie zelf natuurlijk), er zal allicht al het e.e.a. aan mRNA gevormd zijn, maar je snijdt jezelf nogal in de vingers wat betreft de uiteindelijke translatie en folding.

Zoals cools heeft gezegd, (wrs) perfect uitgelegd maar mijn kennis op dit terrein is nog te klein om hierover in deze termen te kunnen over mee praten. Heb je post's wel opgeslagen zodat ik ze later eens kan herlezen na zelf wat uitgebreider kennis te hebben opgenomen over deze materie.

Je hebt wel degelijk androgene stoffen in je bloed nadat winstrol is uitgewerkt omdat je naast winny ook injects moet zetten. Dus je pakt niet winstrol alleen. Je gebruikt winny puur om de pieken van herstel op te vangen waarna je weer terugvalt op dat wat je geinjecteerd hebt (bijvoorbeeld 500mg test/week).

Dat het bij winstrol only niet werkt wil ik best geloven, je gaat dan van anabole status naar een herstel status om vervolgens weer naar de anabole status te gaan. Alleen het idee wat ik had is dat je al continue anabool bent door injects en de orale AAS pakt op de momenten wanneer je extra anabool vermogen kan gebruiken namelijk na je training wanneer het meeste herstel plaats vind.

Stel je zet 500 mg test dan heb je tijdens je training en de 8 uur na je training 30mg winny en 500mg test en tijdens de 8-24 uur na je training blijf je anabool doordat je terug valt op de 500mg test. Het is dus niet zo dat je heen en weer schommelt tussen anabole fase en herstel fase waarbij je lichaam weer de eigen test productie op moet startten.

Als je toch al injecteert zie ik het hele nut van winstrol ter bevordering van hypertrofie in de lengte van je kuur niet.

Als je toch al injecteert zie ik het hele nut van winstrol ter bevordering van hypertrofie in de lengte van je kuur niet.

Versnelling van herstel tijdens de periodes dat je het meeste herstel nodig hebt?

Maar je vind winstrol bij injects alleen kunnen wanneer het als kickstart is of gewoon helemaal niet?

Om te beginnen eigenlijk alleen al het gegeven dat er betere (gezondere) alternatieven zijn.

Om even terug te komen op winny/anavar.

Ik benwat sticky's aan het doornemen en ik zag dit passeren:

11. Ik plan een kuurtje met alleen orale anabolen (dianabol of oxy of winstrol only) Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Kan dit zonder negatieve bijwerkingen?

Stel deze vraag NIET! (je topic wordt gesloten). Alleen orale anabolen gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

Met dianabol of Anadrol is het nog tweemaal zo erg. De grote winst komt vooral door werking van oestrogeen (het vrouwelijk hormoon dat overblijft na aromatase van testosteron of synthetische varianten). Dat betekend (tijdelijk) opgeblazen zachte spieren, huid en aangezicht en vocht retentie, vet winst, en heel gemakkelijk te verliezen winst na de kuur (verwacht nooit meer dan de helft te behouden van een dianabol only kuur, zelfs met een perfect voedingsschema), en zo voort.

Dianabol,
oxy ed. kunnen gebruikt worden als deel van elk goed schema, maar zijn is GEEN kuurschema op zich.

Voor veilige en behoudbare winst moet je sowieso gaan injecteren.

Nu ik weet dat de naald voor betere resultaten zorgt, maar aan de hand van deze post leid ik af dat het een waste of money zou zijn met de resultaten dat je ervoor zou halen + er word ook aangehaald dat er blijvende lever schade zou optreden bij het gebruik van dit product..

Is dit gedateerde info, of ik dit wel degelijk zo?

Edit: IK heb nu ook al meerdere malen gelezen dat anavar, gyno licht kan verhelpen.

Laatst bewerkt:
Zoals? :p

Maar t principe van je kuur tijdelijk iets ophogen tijdens tijden van maximum dmv een snelwerkende AAS is zinloos?
Gewoon test om maar iets te noemen.

Kijk, waar je naar moet kijken op zo'n termijn is welke niet-genomische effecten er plaatsvinden (alleen deze zullen immers snel genoeg plaatsvinden om in te kunnen spelen op het 'anabolic window'), en welke van die effecten netto wat kunnen voor je kunnen doen wat betreft spierhypertrofie. Je zult dan voornamelijk moeten kijken naar de effecten op WNT signalering en activatie van mTOR.
Bovendien zul je moeten kijken of die effecten sterk genoeg zijn om de effecten van bijv. een milde verhoging van test over de lengte van de kuur te overstijgen. Om dit alvast beknopt te beantwoorden; dit is mijns inziens niet het geval.

Overigens, als je een vraag als deze goed onderbouwd zou willen beantwoorden zou je er 'n flink artikel aan kunnen wijden met de nodige referenties. Ik heb hier in ieder geval niet de kennis voor.

Gewoon test om maar iets te noemen.

Kijk, waar je naar moet kijken op zo'n termijn is welke niet-genomische effecten er plaatsvinden (alleen deze zullen immers snel genoeg plaatsvinden om in te kunnen spelen op het 'anabolic window'), en welke van die effecten netto wat kunnen voor je kunnen doen wat betreft spierhypertrofie. Je zult dan voornamelijk moeten kijken naar de effecten op WNT signalering en activatie van mTOR.
Bovendien zul je moeten kijken of die effecten sterk genoeg zijn om de effecten van bijv. een milde verhoging van test over de lengte van de kuur te overstijgen. Om dit alvast beknopt te beantwoorden; dit is mijns inziens niet het geval.

Overigens, als je een vraag als deze goed onderbouwd zou willen beantwoorden zou je er 'n flink artikel aan kunnen wijden met de nodige referenties. Ik heb hier in ieder geval niet de kennis voor.

Haha maar de moraal van het verhaal is dat het het uiteindelijk nauwelijks verschil zal maken als het uberhaupt werkt?:p

Terug
Naar boven