Fitness Seller

Winny gedurende hele kuur op trainingsdagen

Om even terug te komen op winny/anavar.

Ik benwat sticky's aan het doornemen en ik zag dit passeren:

11. Ik plan een kuurtje met alleen orale anabolen (dianabol of oxy of winstrol only) Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Kan dit zonder negatieve bijwerkingen?

Stel deze vraag NIET! (je topic wordt gesloten). Alleen orale anabolen gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

Met dianabol of Anadrol is het nog tweemaal zo erg. De grote winst komt vooral door werking van oestrogeen (het vrouwelijk hormoon dat overblijft na aromatase van testosteron of synthetische varianten). Dat betekend (tijdelijk) opgeblazen zachte spieren, huid en aangezicht en vocht retentie, vet winst, en heel gemakkelijk te verliezen winst na de kuur (verwacht nooit meer dan de helft te behouden van een dianabol only kuur, zelfs met een perfect voedingsschema), en zo voort.

Dianabol,
oxy ed. kunnen gebruikt worden als deel van elk goed schema, maar zijn is GEEN kuurschema op zich.

Voor veilige en behoudbare winst moet je sowieso gaan injecteren.

Nu ik weet dat de naald voor betere resultaten zorgt, maar aan de hand van deze post leid ik af dat het een waste of money zou zijn met de resultaten dat je ervoor zou halen + er word ook aangehaald dat er blijvende lever schade zou optreden bij het gebruik van dit product..

Is dit gedateerde info, of ik dit wel degelijk zo?

Edit: IK heb nu ook al meerdere malen gelezen dat anavar, gyno licht kan verhelpen.

Dianabol is gewoon ronduit giftig. Winstrol valt nog mee, maar anavar is gewoon een gezondere en betere keuze. Anavar is ook een 17aa, maar om een of andere reden valt de belasting op de lever goed mee.

De winst gaat niet zijn zoals bij injects (dit omdat ook niet zo een hoge dosis kan genomen worden), maar ze is er wel.

Maar anavar is dan echt alleen als je niet kan of wil injecteren. Injects werken gewoon beter en zijn nog eens gezonder (meeste dan). Trenbolone bv. is nog slechter dan dianabol.

Anavar gaat je oestrogeen laten dalen en kan dus gyno kunnen tegengaan. Ook is vetverlies mogelijk door dit.

Primo en test behoren tot de veiligste middelen voor mannen. Deca, als het niet zo oestrogeen was, zou ook een goede zijn. Deze zou wel kunnen in lage dosis. Masteron is vrijwel niet anabool, trenbolone ben ik al kort over geweest. Boldenone is niet noemenswaardig (schiet me niet af gebruikers hiervan). En dat is het zo wat.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven