- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Ik weeg momenteel 100kg met goei bloat en ong hetzelfde bf en train zelf 1,5 jaar(kwam van 68 af). Met beginner bedoel ik iemand die echt gelijk met AAS begint op dag 1 van het trainen. Ervaringen van anderen zijn ook met een korrel zout te nemen, gezien mensen hun BF en bloat vaak onderschatten. Ook als je bijvoorbeeld van cut naar bulk gaat en gelijk een kuur begint zul je 2-3kg aankomen puur door de verhoogde kcal inname alleen al, ook dat wordt vaak meegerekend als gewonnen spiermassa.De studies geven dat aan, de ervaringen van anderen ook.
Misschien ben ik een beginner in jou ogen omdat ik maar 4,5 jaar train maar ik ben de zelfde lengte als jou en ik weeg meer terwijl ik off ben.
Mijn verpercentage is zelfs lager dan jou.
Ik geef wel toe dat jij misschien meer weet omdat je langer bezig bent misschien maar we zullen zien wat mijn resultaten zullen zijn.
Ik zal foto's posten van mijn progressie.
Mijn voeding en training zijn on point, ik heb een goeie mind-muscle connection en ik ben gemotiveerd.
Denk dat die dingen bij jou niet echt on point zijn.![]()
Dan ben ik wel benieuwd naar de studies die dat aangeven, dus als je die hier zou kunnen plaatsen zou dat prettig zijn.