- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
De kilos vliegen hier nogal in het rond.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed, maar dan nog betekent het niet dat je milligrammen gelijk kunt stellen en van iets dat minder sterk is dus net zoveel milligrammen kunt innemen als iets sterkers als winstrol of dianabol om zo de (relatieve) zwakheid te compenseren.Dat klopt helemaal maar hij heeft het hier over Dianabol of winstrol, toch? Niet ieder ander willekeurig middel zoals jij suggereert. Dus die vergelijking van jou gaat hier niet op. Dianabol en Winstrol zijn serieus zware steroiden. Sarms zijn dat niet. In vergelijking zelfs zwak. Toen men begon te experimenteren met Dianabol etc lag de dosering ook veel lager dan nu. Door Broscience komen we een hoop te weten. De doseringen voor sarms zullen zeker omhoog gaan nu deze de weg hebben gevonden naar de sportschool etc.
De studies van samrs zijn gedaan met een hele lage dosis. Steroiden worden in de medische wereld ook met een hele lage dosis toegeschreven. Bijv 200mg test cyp om de twee weken. Daar ga je dus echt niet ver komen als bodybuilder. Daarom moet er nog geexperimenteerd worden en ik gebruikte de steroide dosissen niet om te zeggen dat je 50mg van ligandrol moet nemen omdat je zoveel van bijv dianabol kunt nemen. Maar om te zeggen dat er best met een hogere dosis sarms kan geexperimenteerd worden om te kijken wat voor effect dat heeft. Ik begrijp jou punt ookGoed, maar dan nog betekent het niet dat je milligrammen gelijk kunt stellen en van iets dat minder sterk is dus net zoveel milligrammen kunt innemen als iets sterkers als winstrol of dianabol om zo de (relatieve) zwakheid te compenseren.

Goed, maar dan nog betekent het niet dat je milligrammen gelijk kunt stellen en van iets dat minder sterk is dus net zoveel milligrammen kunt innemen als iets sterkers als winstrol of dianabol om zo de (relatieve) zwakheid te compenseren.
het is zijn lichaam :-) ben benieuwd evengoed wat het doet! .. epistane is de aanbevolen dosis ook 40mg of de 'sweetspot' heb het geslikt de laatste weken toen ik het nam op 70mg.. beviel nog beterHij beweerd dat ook helemaal niet. Hij heeft het helemaal niet over gelijk stellen. Dat zeg jij. Als op dit moment op elk fora wereldwijd wordt aangeven dat 10mg Ligandrol de sweetspot is, dan is een experiment met 20mg helemaal niet gek. De meeste Sarm users stacken met RAD140, Ostarine, etc en gaan zo tot wel 60mg. En dat terwijl in combinatie met 400mg testosteron p.w de intake van orals wel tot 100mg of zo niet hoger gaan.

Whoa kreeg je daar niet meer bijwerkingen bij? XDhet is zijn lichaam :-) ben benieuwd evengoed wat het doet! .. epistane is de aanbevolen dosis ook 40mg of de 'sweetspot' heb het geslikt de laatste weken toen ik het nam op 70mg.. beviel nog beter![]()

heb nooit echt bijzondere noemenswaardige side's maar vertel wat jij bedoeld?Whoa kreeg je daar niet meer bijwerkingen bij? XD
Jij begrijpt wat ik bodoel![]()
Dat jij het zelfde had gedaan met de dosis dus jij begrijpt wat ik bedoel.heb nooit echt bijzondere noemenswaardige side's maar vertel wat jij bedoeld?

3 kuren maar 2 met injectables.Ben benieuwd man of je de 5kg gaat aantikken. Ga er dan wel vanuit dat het 5kg puur massa is. Geen vocht of iets anders.
Wat is je kuur verleden?
- 12 weken
Waarom niet eerste kuur test? Was je tevreden over je winstrol kuur?
Ik had veel research gedaan en ik wou iets dat niet zo veel side effects had.Waarom niet eerste kuur test? Was je tevreden over je winstrol kuur?

3 kuren maar 2 met injectables.
1e kuur was winstrol voor 8 weken
2e was tbol, test - 10 weken
3e was tren, mast, boldenone, test en een beetje geexperimenteerd met npp- 12 weken
En daarna 3-4 weken ostarine geprobeert met mk-677
Nu ga ik dus ostarine en lgd nemen![]()
Dat wil ik heel graag en ook nog wat gw501516 (cardarine) erbij.Waarom geen MK-677 naast Osta & LGD? Ik dacht dat naar mate je het langer neemt, de effecten meer naar voren komen met MK-677. Misschien heb ik 't verkeerd gelezen destijds, kan natuurlijk ook

Het verhoogt je HGH (Human Growth Hormone)Wat doet MK677 precies? En als je het stackt wat zijn dan de voordelen?