XXL Nutrition

Winter bulk met SARMS - Ostarine + Ligandrol (met foto's)

Dat klopt helemaal maar hij heeft het hier over Dianabol of winstrol, toch? Niet ieder ander willekeurig middel zoals jij suggereert. Dus die vergelijking van jou gaat hier niet op. Dianabol en Winstrol zijn serieus zware steroiden. Sarms zijn dat niet. In vergelijking zelfs zwak. Toen men begon te experimenteren met Dianabol etc lag de dosering ook veel lager dan nu. Door Broscience komen we een hoop te weten. De doseringen voor sarms zullen zeker omhoog gaan nu deze de weg hebben gevonden naar de sportschool etc.
Goed, maar dan nog betekent het niet dat je milligrammen gelijk kunt stellen en van iets dat minder sterk is dus net zoveel milligrammen kunt innemen als iets sterkers als winstrol of dianabol om zo de (relatieve) zwakheid te compenseren.

• Topic Starter Topic Starter
Goed, maar dan nog betekent het niet dat je milligrammen gelijk kunt stellen en van iets dat minder sterk is dus net zoveel milligrammen kunt innemen als iets sterkers als winstrol of dianabol om zo de (relatieve) zwakheid te compenseren.
De studies van samrs zijn gedaan met een hele lage dosis. Steroiden worden in de medische wereld ook met een hele lage dosis toegeschreven. Bijv 200mg test cyp om de twee weken. Daar ga je dus echt niet ver komen als bodybuilder. Daarom moet er nog geexperimenteerd worden en ik gebruikte de steroide dosissen niet om te zeggen dat je 50mg van ligandrol moet nemen omdat je zoveel van bijv dianabol kunt nemen. Maar om te zeggen dat er best met een hogere dosis sarms kan geexperimenteerd worden om te kijken wat voor effect dat heeft. Ik begrijp jou punt ook :)

Hij beweerd dat ook helemaal niet. Hij heeft het helemaal niet over gelijk stellen. Dat zeg jij. Maar goed, dat even terzijde. Als op dit moment op elk fora wereldwijd wordt aangeven dat 10mg Ligandrol de sweetspot is, dan is een experiment met 20mg helemaal niet gek. De meeste Sarm users stacken met RAD140, Ostarine, etc en gaan zo tot wel 60mg. En dat terwijl in combinatie met 400mg testosteron p.w de intake van orals wel tot 100mg of zo niet hoger gaan.

Laatst bewerkt:
Hij beweerd dat ook helemaal niet. Hij heeft het helemaal niet over gelijk stellen. Dat zeg jij. Als op dit moment op elk fora wereldwijd wordt aangeven dat 10mg Ligandrol de sweetspot is, dan is een experiment met 20mg helemaal niet gek. De meeste Sarm users stacken met RAD140, Ostarine, etc en gaan zo tot wel 60mg. En dat terwijl in combinatie met 400mg testosteron p.w de intake van orals wel tot 100mg of zo niet hoger gaan.
het is zijn lichaam :-) ben benieuwd evengoed wat het doet! .. epistane is de aanbevolen dosis ook 40mg of de 'sweetspot' heb het geslikt de laatste weken toen ik het nam op 70mg.. beviel nog beter :D

het is zijn lichaam :-) ben benieuwd evengoed wat het doet! .. epistane is de aanbevolen dosis ook 40mg of de 'sweetspot' heb het geslikt de laatste weken toen ik het nam op 70mg.. beviel nog beter :D
Whoa kreeg je daar niet meer bijwerkingen bij? XD
Jij begrijpt wat ik bodoel;)

Oke zometeen wegen en om het helemaal eerlijk te maken ga ik het filmen en posten op een nieuwe Youtube kanaal.
Ik ga laten zien dat ik niks in me handen heb en geen zware kleren aan heb zodat ik geen gezeur daarover krijg.
Wat ik ook ga doen is een online clock op mijn telefoon laten zien, dat is via een website zodat jullie ook zeker weten dat de datum en tijd klopt.
Deze filmpjes ga ik elke week posten en we zullen de resultaten zien :)

Oke hier is mijn gewicht op 29-11-2016
95,3kg ongeveer 12% bodyfat
De go pro waarmee ik heb gefilmt geeft wel een rare 3d effect haha:D
Dit is voor alle haters van sarms en mensen die denken dat je geen 5kg in een maand kan aankomen :flexgrin:
Bewijs dat de datum klopt, dat ik alleen een onderbroek heb geen gewicht in mijn hand of iets dergelijks.

• Like
Waarderingen: Wxng
Ben benieuwd man of je de 5kg gaat aantikken. Ga er dan wel vanuit dat het 5kg puur massa is. Geen vocht of iets anders.

Wat is je kuur verleden?

Ben benieuwd man of je de 5kg gaat aantikken. Ga er dan wel vanuit dat het 5kg puur massa is. Geen vocht of iets anders.

Wat is je kuur verleden?
3 kuren maar 2 met injectables.
1e kuur was winstrol voor 8 weken
2e was tbol, test - 10 weken
3e was tren, mast, boldenone, test en een beetje geexperimenteerd met npp :D - 12 weken
En daarna 3-4 weken ostarine geprobeert met mk-677
Nu ga ik dus ostarine en lgd nemen :)

Waarom niet eerste kuur test? Was je tevreden over je winstrol kuur?
Ik had veel research gedaan en ik wou iets dat niet zo veel side effects had.
Natuurlijk zou ik het nu anders hebben gedaan maar ik deed wat ik dacht dat het beste was in die tijd.
Ik kreeg droge gainz ermee, zeker wel 8kg aangekomen en het leek alsof ik wat droger was. Winstrol heeft het effect om je echt droog te maken.
Ik kreeg wel een beetje last van mijn schouder soms omdat ik zo droog was.
Je kon strepen zien bij me borst, schouders zien en had eindelijk goeie buikspieren bereikt.
Voelde me geweldig erop maar het had wel een effect op mijn lever en daardoor kreeg ik een beetje acne op mijn gezicht.
Daarom wil ik het niet nog een keer doen. Ookal wil ik die droogheid wel weer bereiken :)

ben benieuwd man wat dit je brengt! succes en blijf foto's posten :)

3 kuren maar 2 met injectables.
1e kuur was winstrol voor 8 weken
2e was tbol, test - 10 weken
3e was tren, mast, boldenone, test en een beetje geexperimenteerd met npp :D - 12 weken
En daarna 3-4 weken ostarine geprobeert met mk-677
Nu ga ik dus ostarine en lgd nemen :)

Waarom geen MK-677 naast Osta & LGD? Ik dacht dat naar mate je het langer neemt, de effecten meer naar voren komen met MK-677. Misschien heb ik 't verkeerd gelezen destijds, kan natuurlijk ook

Waarom geen MK-677 naast Osta & LGD? Ik dacht dat naar mate je het langer neemt, de effecten meer naar voren komen met MK-677. Misschien heb ik 't verkeerd gelezen destijds, kan natuurlijk ook
Dat wil ik heel graag en ook nog wat gw501516 (cardarine) erbij.
Maar de website waar ik nu mijn bestelling had gemaakt heeft het nog niet in voorraad.
En bij de vorige mk 677 moest ik 2 keer kotsen na dat ik het had genomen:D:D:D
Volgens mij was die niet zo zuiver en daarom wacht ik tot dat mijn huidige leverancier die binnen heeft :)

Wat doet MK677 precies? En als je het stackt wat zijn dan de voordelen?

wat vond je van de tboll destijds? :D

Terug
Naar boven