AndroidHealthClinic

Winter bulk met SARMS - Ostarine + Ligandrol (met foto's)

• Topic Starter Topic Starter
bij hem moet je alleen niet vergeten dat die het zelf verkoopt dus zijn mening is natuurlijk niet zuiver ;)
Waarom wordt zijn bedrijf steeds populairder en waarom heeft hij niet 100e haatberichten op zijn facebook, instagram, youtube etc.
Omdat zijn producten werken. Ik ga nu een Nederlands bedrijf nemen die de zelfde leverancier heeft dus we zullen het zien:)

Waarom wordt zijn bedrijf steeds populairder en waarom heeft hij niet 100e haatberichten op zijn facebook, instagram, youtube etc.
Omdat zijn producten werken. Ik ga nu een Nederlands bedrijf nemen die de zelfde leverancier heeft dus we zullen het zien:)
je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor. Van mij mag je sarms gebruiken idc. en ook niet of ze werken of niet.

ik volg evengoed.

je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor. Van mij mag je sarms gebruiken idc. en ook niet of ze werken of niet.

ik volg evengoed.
Sorry als ik zo overkom:D
Ik geloof gewoon in Tony Huge en ik hoor van de mensen die hem hebben ontmoet dat hij ook echt een goed persoon is.
Daarom denk ik niet dat hij bullshit aan mensen zal verkopen hij heeft toch niks te verliezen met zijn miljoenen... :)

Laatst bewerkt:
Sorry als ik zo overkom:D
Ik geloof gewoon in Tony Huge en ik hoor van de mensen die hem hebben ontmoet dat hij ook echt een goed persoon is.
Daarom denk ik niet dat hij bullshit aan mensen zal verkopen hij heeft toch niks te verliezen met zijn miljoenen... :)
ik kijk ze filmpjes ook hoor vind ze wel vermakelijk :)

Als ik off ga deze zomervakantie ga ik eens na 3 maanden off ligandrol proberen 8w op / 4w af, telkens met 1 week clomid

Ben benieuwd...
Dat snelle herstel klinkt wel erg mooi en inderdaad wat @vntl zegt tony heeft er zelf eigen belang in dat mensen denken dat je zo snel hersteld bent.
Zijn verhalen zou ik niet te serieus nemen
Die side effects van aas komen mij me strot uit
Bloat, veroudering, slechte huid, haaruitval etc
Ben alleen wel benieuwd wat ligandrol bijv. Met je libido doet zonder test...

Na 3 weken 1 mg ligandrol elke dag
Was de testosteron pas hersteld na 5 weken

Bron:

Gain 1.5 kg lean body mass with three-week course of LGD-4033

:roflol:

Net zo kut herstel als aas dus

LGD 4033 onderdrukt test veel minder dan AAS. Gebruik van een testbooster tijdens en na de cycle is vaak al voldoende. LGD 4033 onderdrukt meer dan de andere sarms maar is ook gelijk de sterkste sarm. Andere voordelen zijn, geen haaruitval, geen hoge bloeddruk, geen belasting van de lever etc.

Als ik off ga deze zomervakantie ga ik eens na 3 maanden off ligandrol proberen 8w op / 4w af, telkens met 1 week clomid

Ben benieuwd...
Dat snelle herstel klinkt wel erg mooi en inderdaad wat @vntl zegt tony heeft er zelf eigen belang in dat mensen denken dat je zo snel hersteld bent.
Zijn verhalen zou ik niet te serieus nemen
Die side effects van aas komen mij me strot uit
Bloat, veroudering, slechte huid, haaruitval etc
Ben alleen wel benieuwd wat ligandrol bijv. Met je libido doet zonder test...
Hey, ik zou liever ostarine nemen in je nakuur, onderdrukt je test veel minder dan ligandrol.
Ik was ook geen massa verloren toen ik ostarine gebruikte in mijn nakuur :)
Kijk maar wat Dylan Gemelli zegt over nakuren met sarms:

De Ligandrol die ik gebruik is 5mg per pil.
Dus dan begin ik met 10mg indd.
De gainz zijn indd fucking insane, vergelijkbaar met steroiden.
Ik zie het meer zo dat als je bijv dianabol of winstrol neemt, dan neem je ook 50mg bijv.
Waarom zou je dan geen 25mg van een sarm nemen als de bijwerkingen minder zijn.

Als ik merk dat ik al goeie resultaten krijg met 15mg of 20mg dan ga ik niet hoger natuurlijk.
Ik ga het op mezelf experimenteren en ik log al mijn ervaringen !
Mijn kuur is 4 weken lang met Ligandrol, ik laat de ostarine nog erin voor 8 weken denk ik.
Ik moet kijken hoe ik me voel dus ga dan een beslissing maken.
Leuk dat je in bent!
Omdat x mg van het ene middel niet gelijkstaat aan x mg van ieder willekeurig ander middel

Omdat x mg van het ene middel niet gelijkstaat aan x mg van ieder willekeurig ander middel
Ja no sh*t Sherlock, ik bedoelde dat mensen zo een lage dosis van een sarm nemen maar ik wil eens zien wat een hogere dosis doet.
Alle testen op sarms zijn met lage doseringen gedaan, bijv meeste nemen alleen 10mg van ligandrol maar een sterke steroide zoals Dianabol nemen ze 50mg van.
Het was gewoon een vergelijking, ik zei niet dat die twee middelen gelijkstaan.

Ja no sh*t Sherlock, ik bedoelde dat mensen zo een lage dosis van een sarm nemen maar ik wil eens zien wat een hogere dosis doet.
Alle testen op sarms zijn met lage doseringen gedaan, bijv meeste nemen alleen 10mg van ligandrol maar een sterke steroide zoals Dianabol nemen ze 50mg van.
Het was gewoon een vergelijking, ik zei niet dat die twee middelen gelijkstaan.

Mensen die vitamine C supplementeren, slikken meestal 1000mg. En rijst kent doorgaans porties van +/- 80 gram. Ook maar 1000mg of 80 gr slikken dan? Precies... die vergelijkingen gaan net zo min op als die met Dianabol.

Verder heb ik begrepen dat je ermee wil experimenteren, maar waarom dan meteen de gebruikelijke dosis vervier- of zelfs vervijfvoudigen? Niet echt slim lijkt me.

Mensen die vitamine C supplementeren, slikken meestal 1000mg. En rijst kent doorgaans porties van +/- 80 gram. Ook maar 1000mg of 80 gr slikken dan? Precies... die vergelijkingen gaan net zo min op als die met Dianabol.

Verder heb ik begrepen dat je ermee wil experimenteren, maar waarom dan meteen de gebruikelijke dosis vervier- of zelfs vervijfvoudigen? Niet echt slim lijkt me.
Niet meteen... ik begin met 10mg en ga daarna verhogen en kijken hoe dat gaat.
Als ik goeie gains krijg met 10-15-20mg ga ik het niet verhogen, zou niet nodig zijn.
Wat ik wel lees is dat je sneller minder sensitief word voor lgd, dus wanneer dat gebeurd moet ik wel verhogen als ik meer gainz wil:flexgrin:

Altijd leuk een proefkonijn. zolang je maar foto's plaatst

Het zet in elk geval niet zoveel massa aan als aas
Aas blijven superieur
Maar wel leuk voor als ik nakuur ga doen,
Zodat de aas 8 weken uit me systeem zijn voor ik met alles stop volgend jaar :D

OT:
@Nootmuskaatje heeft gelijk dat als je een jaar lang blast en cruised je geen kg spieren meer per week aankomt helaas :(
Ik mag blij zijn met 1/2 kg in 5 weken
Ga daarom ook maar eens off binnenkort, want zo schiet het niet op haha
Daarna probeer ik het nog een keer als het goed is kom je dan relatief snel voorbij je vorige niveau/plateau

Dat klopt helemaal maar hij heeft het hier over Dianabol of winstrol, toch? Niet ieder ander willekeurig middel zoals jij suggereert. Dus die vergelijking van jou gaat hier niet op. Dianabol en Winstrol zijn serieus zware steroiden. Sarms zijn dat niet. In vergelijking zelfs zwak. Toen men begon te experimenteren met Dianabol etc lag de dosering ook veel lager dan nu. Door Broscience komen we een hoop te weten. De doseringen voor sarms zullen zeker omhoog gaan nu deze de weg hebben gevonden naar de sportschool etc.

Laatst bewerkt:
Hahaha komt goed :)
Vandaag een before foto posten.
Morgenochtend wegen en morgen of woensdag beginnen :D
Het zet in elk geval niet zoveel massa aan als aas
Aas blijven superieur
Maar wel leuk voor als ik nakuur ga doen,
Zodat de aas 8 weken uit me systeem zijn voor ik met alles stop volgend jaar :D

OT:
@Nootmuskaatje heeft gelijk dat als je een jaar lang blast en cruised je geen kg spieren meer per week aankomt helaas :(
Ik mag blij zijn met 1/2 kg in 5 weken
Ga daarom ook maar eens off binnenkort, want zo schiet het niet op haha
Daarna probeer ik het nog een keer als het goed is kom je dan relatief snel voorbij je vorige niveau/plateau
Ja maar dat komt omdat je receptoren er na een tijdje niet meer goed op reageren als in het begin.
Ik denk nog steeds dat je 2-5kg makkelijk kan aankomen met sarms of steroiden.
Met winstrol kom je ook zo iets aan, zonder water vast te houden of vet aan te komen.
Je hoeft niet per se een beginner te zijn dus daar geef ik @Nootmuskaatje toch niet gelijk:p

Niet meteen... ik begin met 10mg en ga daarna verhogen en kijken hoe dat gaat.
Als ik goeie gains krijg met 10-15-20mg ga ik het niet verhogen, zou niet nodig zijn.
Wat ik wel lees is dat je sneller minder sensitief word voor lgd, dus wanneer dat gebeurd moet ik wel verhogen als ik meer gainz wil:flexgrin:

Als je sensiviteit snel afneemt kan je het dus eigenlijk maar beter een paar keer gebruiken....
Groot nadeel van sarms t.o.v. Aas...
Ik kan in elk geval niet wachten om van de haaruitval slechte huid etc af te zijn

Hahaha komt goed :)
Vandaag een before foto posten.
Morgenochtend wegen en morgen of woensdag beginnen :D

Ja maar dat komt omdat je receptoren er na een tijdje niet meer goed op reageren als in het begin.
Ik denk nog steeds dat je 2-5kg makkelijk kan aankomen met sarms of steroiden.
Met winstrol kom je ook zo iets aan, zonder water vast te houden of vet aan te komen.
Je hoeft niet per se een beginner te zijn dus daar geef ik @Nootmuskaatje toch niet gelijk:p

Met winny kan je gewoon vet aankomen en receptoren downgrade blijkt achterhaald

Als je sensiviteit snel afneemt kan je het dus eigenlijk maar beter een paar keer gebruiken....
Groot nadeel van sarms t.o.v. Aas...
Ik kan in elk geval niet wachten om van de haaruitval slechte huid etc af te zijn
Nee wat ik zei is dat bij lgd de sensitiviteit wat sneller afneemt, niet bij alle sarms.
Met winny kan je gewoon vet aankomen en receptoren downgrade blijkt achterhaald
Waarom ik winny als een voorbeeld noemde was omdat het niet convert naar oestrogeen.
En je kan echt super droge gainz maken en toch kan je 5kg aankomen.

:popcorn: Interessante discussies hier

Terug
Naar boven