XXL Nutrition

Winterlog II (Test/Bold met Roa)

He Daster, ik ervaar precies hetgeen jij beschrijft qua kracht. Squat en deadlift heb ik nog geen plafond bereikt, wel voor de rest. Erg nette squats, ben onder de indruk zeker vanwege je lengte en gewicht. Succes met het benutten van de laatste weken!

edit; ik zie nu pas dat we even lang zijn. Toch echt impressive, je hebt in mijn opinie erg nette progressie gemaakt. Ik zou je willen aanbevelen om je nakuur iets aan te passen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Op squats en deadlifts ben ik nog nooit gestalled.. (Ook niet buiten kuren om..) Probleem is alleen dat het vaak een periode goed gaat, maar na een tijdje gaat het gewoon een hele poos niet meer ivm mn onderrug... Ik ga squat en deadlift gewoon nooit meer in één week pakken, daar ligt het denk ik aan.
En hyperextensions heb ik sinds vorige week toegevoegd. Eens kijken of dat zin gaat hebben. Eerst dacht ik dat het juist averechts zou werken omdat je je onderrug al zo afbeult met al die oefeningen, maar een vriend van mij zei dat het bij hem echt voor verbetering zorgde.

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Wat zou je trouwens veranderen aan de nakuur?

Moet wel zeggen dat ik vorige keer heel goed/snel ben hersteld. Ook geen last gehad van libidoverlies oid.

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Mn benen doen NU trouwens als ontzettend veel pijn pff

Ik heb me een potje spierpijn, zelden zo erg gehad!

Wow bruute squats gast. Wat meten je benen eigenlijk?

Op squats en deadlifts ben ik nog nooit gestalled.. (Ook niet buiten kuren om..) Probleem is alleen dat het vaak een periode goed gaat, maar na een tijdje gaat het gewoon een hele poos niet meer ivm mn onderrug... Ik ga squat en deadlift gewoon nooit meer in één week pakken, daar ligt het denk ik aan.
En hyperextensions heb ik sinds vorige week toegevoegd. Eens kijken of dat zin gaat hebben. Eerst dacht ik dat het juist averechts zou werken omdat je je onderrug al zo afbeult met al die oefeningen, maar een vriend van mij zei dat het bij hem echt voor verbetering zorgde.

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Wat zou je trouwens veranderen aan de nakuur?

Moet wel zeggen dat ik vorige keer heel goed/snel ben hersteld. Ook geen last gehad van libidoverlies oid.

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Mn benen doen NU trouwens als ontzettend veel pijn pff

Misschien kan je nu al HCG toepassen, ik weet niet hoe het is met je ballen of ze veel gekrompen zijn?
Zoja anders lekker nu al beginnen met HCG imo.

misschien ook aromasin toevoegen bij novaldex

Ik zou toch een week of 4-5 Arofixen pakken, en inderdaad een of ander HCG protocol pakken. Better safe than sorry. Ik ben van mening dat een AI plus SERM altijd beter is als een opzichzelfstaande SERM.

@LEAN jouw gewicht schiet ook alsmaar omhoog zie ik :)

Wow bruute squats gast. Wat meten je benen eigenlijk?
Iets groter dan 67cm
Misschien kan je nu al HCG toepassen, ik weet niet hoe het is met je ballen of ze veel gekrompen zijn?
Zoja anders lekker nu al beginnen met HCG imo.

misschien ook aromasin toevoegen bij novaldex

Ik zou toch een week of 4-5 Arofixen pakken, en inderdaad een of ander HCG protocol pakken. Better safe than sorry. Ik ben van mening dat een AI plus SERM altijd beter is als een opzichzelfstaande SERM.
HCG lijkt me niet echt nodig. Ballen zijn vrijwel niet gekrompen. En vorige kuur ben ik heel goed hersteld. Heb niet in de kleinste mate in wat voor vorm dan ook een dip gehad.. Hou het wel gewoon bij de nolvadex. Die heb ik toch al in huis.

jouw kuur zag er zo uit ( copy/paste jouw post)

1-14 TestE 600mg EW
1-14 Bold 600mg EW

16-19 Nolvadex 20mg ED

mss navy zen theorie eens proberen, lijkt me goed onderbouwd te zijn.

WK15 mast E 200mg e.w.
WK16 mast E 200mg e.w.
WK17 mast E 200mg e.w.
WK18 mast E 200mg e.w.
WK19 mast E 200mg e.w. HCG 750iu 2 x e.w.
WK20 mast E 200mg e.w. HCG 750iu 2 x e.w.
WK21 nolva 10mg e.d. HCG 750iu 2 x e.w.
WK22 nolva 10mg e.d. HCG 750iu 2 x e.w.
WK23 nolva 20mg e.d.
WK24 nolva 20mg e.d.
WK25 nolva 20mg e.d.

eventueel kan je ook nog aromasin toevoegen.

Masteron als onderdeel van een nakuur? Van de zomer wil ik het wel gaan gebruiken denk ik de laatste paar weken tijdens de cut.

En nogmaals, waarom zou ik HCG gebruiken als mn testikels nauwelijks gekrompen zijn, bovendien ben ik vorige keer heel goed hersteld. Ik heb zelfs niet eens gemerkt dat ik een dip ofzo had, als ik die al had ;)
Ik hou het gewoon bij nolvadex.

Gister trouwens getopt op de bank. 135kg gedrukt. (121kg aan de start van de kuur)

Kuur 2, als ik het goed heb.

200kg moet zeker lukken makker!

Ja betekent zeker dat ik het goed heb aangepakt ;)

Vanavond de 200kg aanvallen. Voel me wel beetje stram vandaag, maar gaat vast goedkomen :)

Tweede kuur inderdaad!

Go for it kerel! Je hebt al wel killer stats man, en je bent een stuk massiever these days... respect man!

Heb ik een beetje een indicatie waar het met mij heen gaat (we ontlopen elkaar immers niet zo heel veel)

Trainse kerel!

200kg en 205kg gesquat :D Ben filmpje aan het uploaden.. Kan ik eindelijk in mn eigen forumrecords topic staan hehe! :p Daarna nog even gelegpresst maar dat voelde echt k*t aan in mn quads... Rest van de training weinig zinnigs meer gedaan. Volgende week weer deadliften! Wil in 6 weken opwerken naar 220kg (minstens).

Respect, man! Ook nog goed diep!

Netjes, maar pas op met toppen als je aan het kuren bent.
Kan voor lelijke blessures zorgen die lang herstel vergen. Zou zeker niet elke weet toppen maar meer volume training in je schema inbouwen.

Terug
Naar boven