- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Vorige keer dat ik gedeadlift had deed ik 5x175kg. Ook 0,0 last van de onderrug overigens! Hoop dat ik er nu weer een poos tegen aan kan 
Nee gebruik geen belt, en heeft ook geen zin bij deadlift, want de pijn -als ik die krijg- zit een stuk lager dan waar de belt ondersteuning geeft.Netjes kerel! Voorzichtig aan dan maar... gebruik je ook een belt?
zo ziet er goed uit daster!
goede vooruitgangen geboekt zo te lezen, zware deathlift ook.
over je weekende met pizza, hield/houdt jij je 7dagen van de week aan je dieet? heb je er geen cheatdag/maaltijd inzitten? of is je voeding al lekker genoeg voor jou dat kan natuurlijk ook![]()
suc6 je laatste paar weken en met je herstel.
keep us updated grtz martijn.

). Heel stom natuurlijk, maar zo'n terugval in gewicht had ik nou ook weer niet aan zien komen. Heb ongeveer tegelijkertijd mn dieet aangepast toen (minder carbs, geen zout), dus zal groot deel vocht zijn geweest, dat dus ook minder snel terugkwam door verandering voeding. De openingstijden waren die periode ook heel beperkt, dus minder goed kunnen trainen.
Gisteren de laatste spuit erin gezet!
Ik haal toch maar verrekte weinig uit die potjes... 8 of 9 injecties ofzo. Zou nog een extra flesje kunnen bijkopen, maar ik vind het wel goed zo. Gewicht kwakkelt toch al weken rond de 99 kilo... Effectieve kuurtijd is 13 weken geweest.
Ik heb alle statistieken telkens bijgehouden, die zal ik ook maar posten om een eerlijk beeld te geven
[Link niet meer beschikbaar]
Kanttekeningen:
-Bij de bench verliep de krachtvooruitgang nogal moeizaam, terwijl die in het begin heel snel ging. Niet echt een verklaring voor. Maar uiteindelijk toch 15 kilo op mn top gewonnen, en volgens mij is dat wel een redelijk resultaat.
-Lichaamsgewicht was waarschijnlijk iets lager in het begin, want heb pas aan het eind van de week gewogen
-Ben met oud en nieuw (week 5) 1x de mist in gegaan (coke). Heel stom natuurlijk, maar zo'n terugval in gewicht had ik nou ook weer niet aan zien komen. Heb ongeveer tegelijkertijd mn dieet aangepast toen (minder carbs, geen zout), dus zal groot deel vocht zijn geweest, dat dus ook minder snel terugkwam door verandering voeding. De openingstijden waren die periode ook heel beperkt, dus minder goed kunnen trainen.
Over t algemeen gewoon zeer tevreden, en hoop nu zoveel mogelijk vast te houden.
Ga komende trainingsperiode even focussen op perfecte uitvoering, dan ga je automatisch minder gewicht gebruiken, dus psychologische klap wordt dan wat kleiner. En dan na een week of 8, 6 weken UB/LB split waarschijnlijk. Daarna beginnen met cutten.
De roa werkte trouwens ook boven verwachting goed. Vorige keer begon de acne na een week of 8-9 wel te komen. Nu echt nergens last van, 0,0. Terwijl de dosis toch aanzienlijk laag is. De bijwerkingen waren goed in de hand te houden. Over twee weken ga ik even een checkup laten doen bij de dokter om te kijken of binnenin alles nog goedzit![]()

Wel aardig ja. Vooral mn kop haha. Wel blij dat die eindelijk weer normaal wordtNette progressie kerels, flink wat kgs gepakt. Hou je ng veel vocht vast ?

Mn doel is van de zomer 90kg @8% wegen, denk dat dat wel haalbaar moet zijn!
Vandaag 99.8 op de weegschaal, dus nog wat zwaarder dan gisteren. Maar die 100kg nog nèt niet.

Gister in de bios een zak chips gegeten, en vanochtend de magische 100kg grens gepasseerd
100.2Toch mooi dat ik die in mn pocket heb (gehad) haha
Iemand enig idee hoe lang het ongeveer duurt voordat het vocht begint weg te trekken?