- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lichaamsgewicht blijft stabiel.. Al lange tijd eigenlijk. Komt gewoon omdat ik niet genoeg eet, maar ik was op een gegeven moment zo vochtig, niet leuk meeryo daster, en hoe bevalt je je laatste weken van je kuur, nog progressie gemaakt in gains en kracht?
of is de rek er nu wel een beetje uit?
grts martijn
Ben gewoon tevreden nu, en kracht gaat nog wel gestaag vooruit! Nu hopen dat ik zoveel mogelijk vasthou
Geen idee wat ik kan verwachten.
Ik heb al paar keer eerder gezegd, maar als ik zowel squat als deadlift in dezelfde week krijg ik altijd na een paar weken zoveel last van mn onderrug dat ik hem 8 weken niet kan belasten... Dus nu doe ik gewoon rustig aan, en ga cyclen. 8 weken squatten afwisselen met 8 weken deadliften. En ze hebben zeker grote mate van overlap met elkaar, dus ik ben niet bang dat ik opeens kracht verlies bij de een.
Met squatten heb ik er nooit last van nee. Maar vandaag moest ik bijvoorbeeld ff een paar meubels van de een naar de andere kamer tillen (samen met mn zusje van 55 kiloHeb net hetzelfde kerel, squats en deads gaan niet samen, mn onderrug kan er ook niet tegen. 2x per week squatten is dan weer geen prob.
Nette squats trouwens gozer! Goeie kwailiteit video ook.
) en mijn onderrug begeeft het echt na een paar minuten terwijl zij nergens last van heeft... Triest! 

Heb onlangs nieuw fotocameraatje gekocht, kun je HD filmpjes mee maken![]()