Fitness Seller

Winterlog II (Test/Bold met Roa)

• Topic Starter Topic Starter
Dit is de eerste keer dat ik top op de squat hoor deze kuur.... Maar komende 6-8 weken stop ik weer met squatten en ga deadliften. :)

Helemaal niet squatten ???

Zonde man, daar pak je de meeste massa mee.
Als het te zwaar is om te combineren kun je het ook afwisselen. Zelf doe ik eens per 2 weken deadliften omdat onderrug anders niet voldoende hersteld.

Laatst bewerkt:
Ik heb al paar keer eerder gezegd, maar als ik zowel squat als deadlift in dezelfde week krijg ik altijd na een paar weken zoveel last van mn onderrug dat ik hem 8 weken niet kan belasten... Dus nu doe ik gewoon rustig aan, en ga cyclen. 8 weken squatten afwisselen met 8 weken deadliften. En ze hebben zeker grote mate van overlap met elkaar, dus ik ben niet bang dat ik opeens kracht verlies bij de een.

Heel erg netjes kerel. De perfecte squat! ;)

zoals die hoort netjes

BRUUUUUTE SHIT gast ! Respect !

yo daster, en hoe bevalt je je laatste weken van je kuur, nog progressie gemaakt in gains en kracht?

of is de rek er nu wel een beetje uit?

grts martijn

die grieten zijn er weral op de achtergrond, volgens mij hebben die meiden een boon voor jou ;)

hahahaha

yo daster, en hoe bevalt je je laatste weken van je kuur, nog progressie gemaakt in gains en kracht?

of is de rek er nu wel een beetje uit?

grts martijn
Lichaamsgewicht blijft stabiel.. Al lange tijd eigenlijk. Komt gewoon omdat ik niet genoeg eet, maar ik was op een gegeven moment zo vochtig, niet leuk meer ;) Ben gewoon tevreden nu, en kracht gaat nog wel gestaag vooruit! Nu hopen dat ik zoveel mogelijk vasthou :) Geen idee wat ik kan verwachten.

En de rest bedankt voor de complimenten mbt de squat :)

Ik heb al paar keer eerder gezegd, maar als ik zowel squat als deadlift in dezelfde week krijg ik altijd na een paar weken zoveel last van mn onderrug dat ik hem 8 weken niet kan belasten... Dus nu doe ik gewoon rustig aan, en ga cyclen. 8 weken squatten afwisselen met 8 weken deadliften. En ze hebben zeker grote mate van overlap met elkaar, dus ik ben niet bang dat ik opeens kracht verlies bij de een.

Heb net hetzelfde kerel, squats en deads gaan niet samen, mn onderrug kan er ook niet tegen. 2x per week squatten is dan weer geen prob.

Nette squats trouwens gozer! Goeie kwailiteit video ook.

Heb net hetzelfde kerel, squats en deads gaan niet samen, mn onderrug kan er ook niet tegen. 2x per week squatten is dan weer geen prob.

Nette squats trouwens gozer! Goeie kwailiteit video ook.
Met squatten heb ik er nooit last van nee. Maar vandaag moest ik bijvoorbeeld ff een paar meubels van de een naar de andere kamer tillen (samen met mn zusje van 55 kilo :rolleyes:) en mijn onderrug begeeft het echt na een paar minuten terwijl zij nergens last van heeft... Triest! :p

Heb onlangs nieuw fotocameraatje gekocht, kun je HD filmpjes mee maken :)

Hehe wie weet :p

Dit weekend niet helemaal clean gebleven. Voor het eerst sinds tijden weer beetje gezopen. En dat ging me slecht af. Pizza van gisteren na 1 uur weer uitgekotst. Exclusief het bier (en de pizza) slechts 2000kcal binnen gekregen gisteren, maar vanochtend op de weegschaal toch aangenaam verrast met 99.3kg (PR)

Training van vandaag viel helemaal niet tegen. Borst/biceps stonden op het programma, was nog redelijk sterk (evenaring PR). Goed op de uitvoering en concentrische fase gelet.

Week 13 is vandaag begonnen, maar ik denk dat ik maar genoeg heb voor 14 weken, dan is het zo'n beetje op.

HAHAHA... sja, wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten Daster!

Toch lekker man, 99.3? Damn gozer wat ben je al een beest man! Ikke wil ook.... :sad:

Je zit er niet ver vanaf toch?

Jij hebt ook zieke gains gemaakt in een jaar tijd :)

Mag niet mopperen nee... maar het kan me niet bruut genoeg hehehe
maar ben nog niet waar jij bent... maar da's een kwestie van tijd...

Ik hou je iig in de gaten, beest!

Uiteindelijk gaat het er echt om hoeveel je vasthoudt! Dus ben heel benieuwd naar de komende twee maand. Vorige keer ben ik halverwege begonnen met cutten, toen had ik het dieptepunt in feite aan het eind van mn kuur, daarna geen terugval meer gehad.
Ik hoop 5 tot 6 kilo over te houden. Dan heb ik nog een redelijke buffer om van de zomer droog 90kg te kunnen wegen.

Terug
Naar boven