AndroidHealthClinic

Winterlog II (Test/Bold met Roa)

Nice man, dope ook dat obesitas clubje wat voorbij wandelt.

netjes daster

lekker diep en zwaar 200 gaat je lukken!

Succes grtz

Nice en diep! zo diep kan ik niet gaan ( rugletsel)! volgende week filmpje van 200kg hé
Zeg ferme supporters op de achtergrond, :D

Damn beest, zieke squat PR. Ik suck echt in squats, nogthans zijn m'n benen goed van size.

Leuk zo'n filmpje!

En netjes gedaan hoor!

netjes man. zeker goede PR en de vorm ziet er ook toppie uit!
lol @ dikke fatima's!

• Topic Starter Topic Starter
Damn beest, zieke squat PR. Ik suck echt in squats, nogthans zijn m'n benen goed van size.
Ben van nature wel sterk in squats.. Komt denk ik door goed ontwikkelde glutes :p Had liever wat extra massa op de quads gehad, als ik die 200kg heb ga ik me ff richten op frontsquats denk ik

Rest ook bedankt voor de complimenten :)

Wat zijn je begin stats voor je aan de kuur begon?

ja wadde very nice squats....

Wat zijn je begin stats voor je aan de kuur begon?
Bench 121kg
Squat 180kg
Deadlift 200kg

90kg bij zelfde vetpercentage ongeveer.

Bench zal nu wel rond de 135kg zitten. Ik heb de hele kuur nog niet gedeadlift omdat ik last had van mn onderrug, en mn glutes wat wil ontzien ;) Squat de laatste 3 weken weer.

Erg netjes doe het je absoluut niet na :thumb:

Weegschaal stond op 98.9 vanochtend... Laatste twee weken ben ik weer aan het aankomen eindelijk. Na O&N stond het even stil rond de 96.5, maar nu komt het weer gelukkig :) Misschien toch de boldenone? Heb in mn voeding verder niks veranderd.

Zou wel mooi zijn als ik de 100kg nog even haal :)

Zal best wel goedkomen, ik zit in week 9 en pak ook nog steeds goed massa. Hoelang moet je nog?

daster erg mooie progressie, hou het zo vol dan haal je denk ik de 100kg wel.

blijven knallen en blijven eten! enig idee hoe je je nakuur gaat plannen?

Gewoon 4 weekjes nolvadex, en ik heb nog een potje Diesel Test Hardcore, die was in de reclame bij laatst bij XXL.

Weer een beentraining achter de rug. En de 200kg is zo goed als binnen :) Volgende week toppen, en daarna ga ik een periode alleen maar deadliften denk ik.

Squat
12x60
8x100
5x140
2x170
3x190 (filmpje)

Leg Press (Panata Plate Loaded)
12x240
12x280
6x320
1x360 (helemaal vol :D)

En nog een paar setjes curls en extensions...

Blijf het raar vinden dat ik -zelfs nu- bij al mn spiergroepen moet vechten voor elke kilo krachtwinst en dat het bij de benen helemaal vanzelf gaat..

http://www.youtube.com/watch?v=z45t71E3FIU

Wat de kuur betreft: Gaat weer lekker. Had na oud en nieuw toch ff een dipje van 3-4 weken... Maak me ook niet meer zo druk om het vocht en vet. Ben wel gewend aan de nieuwe massa onderhand, voel me al wat minder log en lomp.

Terug
Naar boven